B1.lt apskaitos programos integracijos ir sujungimas per API, El. parduotuvių apskaita

Integracijos ir API

Sujunkite buhalteriją su visomis išorinėmis sistemomis

  • Banko išrašų importas
  • API integracija
  • Įskiepiai el. parduotuvėms
  • Sinchronizavimas su prekybos portalais
  • Integracijos su kasos aparatais
Banko išrašų importas

Banko išrašų importas

Banko išrašų importas leidžia greitai įkelti įrašus į apskaitą, sekti klientų skolas, pinigų likučius. Importas veikia su didžiosiomis Lietuvos ir užsienio finansų įstaigomis, gali būti vykdomas .csv, .xml formatais arba automatiškai.

Informacija
 

API ir dokumentacija

API integracija leidžia sujungti išorinę sistemą su apskaitos programa ir vykdyti duomenų apsikeitimo procesus automatiškai.
API dokumentacija    PHP biblioteka    Veikimo principas    Postman

Informacija
API ir dokumentacija

El. parduotuvių įskiepiai




Sinchronizavimas su prekybos portalais




Integracijos su kasos aparatais ir POS sistemomis

 
B1.lt apskaitos integracija su aspa
Integracija su ASPA POS
(tik anksčiau sukurtos integracijos)

 
B1.lt apskaitos integracija su sps
Integracija su SPS
(tik anksčiau sukurtos integracijos)

 
Integracijos B1.lt




Kitos integracijos

 
B1.lt apskaitos integracija su CreditOnline
Kreditų valdymo sistema

 
B1.lt apskaitos integracija su Pingin
Verslo centrų valdymo sistema

 
B1.lt apskaitos integracija su Esperonus
Integracija su Esperonus
Gamybos ir serviso CRM

 
B1.lt apskaitos integracija su Avanotify
Mokėjimo priminimų sistema

 
Power Apps, Power Automate, Power BI
 
 
Integracijos B1.lt

API modulio parametrai

API parametrai

Modulis skirtas sujungti B1.lt sistemą su WooCommerce, OpenCart, PrestaShop, arba Magento el. parduotuvėmis.

Sujungimas vykdomas keliais etapais:

  • Prisijunkite prie B1.lt sistemos;
  • B1.lt sistemoje nustatykite el. parduotuvės parametrus ir aktyvuokite prisijungimą prie WooCommerce, OpenCart, PrestaShop arba Magento;
  • Susiekite B1.lt ir el. parduotuvės prekes.
Kaip integruoti su keletu sandėlių?

Standartinė integracija susieta su 1 sandėliu. Kiekvienam papildomam buhalteriniam sandėliui reikia prijungti atskirą integraciją arba naudoti API raktą (kuris leidžia naudoti kelis sandėlius, bet reikalauja programavimo darbų iš kliento pusės).

Kaip prijungti papildomą sandėlį?

  1. Sukurti kiekvienam sandėliui po integraciją;
  2. Prie integracijos (parametruose) nurodyti atitinkamą sandėlį.
Naudoju savo kurtą integraciją, sinchronizuojant duomenis su B1.lt
Įdiegus savo kurtą integraciją ar naudojant kitus papildomus įskiepius, kurie nesuderinti su B1.lt įskiepiu ir esant techniniams nesklandumams, konsultacijos susijusios su integracija, nebus teikiamos, kadangi negalime garantuoti sklandaus modulio veikimo.
Kaip atsisakyti API paslaugos?

Parametrai → Integracijos

Pasirenkate užsakytą paslaugą → Pasirenkate API raktą → Spaudžiame „Trinti“.

PASTABA: Ištrinti užsakytą paslaugą galima tik praėjus 24val po užsakymo atlikimo. Ši instrukcija tinka visoms integracijoms

Kur programuotojas gali rasti sandėlio ID?
Atliekant individualią integraciją pagal API dokumentaciją, sandėlio ID programuotojas gali rasti: Žinynnai –> Sandėlio modulyje –>Pasirinkti / susikurti reikiamą sandėlį –> sandėlio ID rodomas URL nuorodoje.
Kaip keisti naudojamą Integracijų planą?

Parametrai → Integracijos

„Integracijų paketas“ skiltyje, pateikiama informacija apie visų jūsų įjungtų integracijų API naudojimą. Vienas mokestis visoms turimoms integracijoms. Paketui keisti spausti mygtuką „Keisti paketą“

Atsidariusiame lange pasirinkti norimą paketą iš galimų variantų, pagal poreikį.

Pastaba. Paketą galima keisti vieną kartą per dieną.

Kodėl yra didelis API užklausų kiekis?

Dažnu atveju su šia problema susiduria vartotojai, kurie turi savo individuliems poreikiams pritaikytas integracijas, bet ta pati sąlyga galioja ir vartotojams naudojantiems B1.lt įskiepius.

API užklausų kiekiui sumažinti rekomenduojame patikrinti ir jei reikia atlikti pakeitimus:

  • prekių atnaujinime naudoti puslapiavimą pasirenkant 200 rezultatų per puslapį;
  • daryti prekių atnaujinimą ne taip dažnai (rekomenduojame karta per dieną ar rečiau.), t.y. komadų paleidimo periodiškumo nustatymas;
  • atnaujinti įskiepį, nes naudojant senesnes versijas užklausų kiekis yra didesnis, nei naudojant naujausius įskiepius.
Kaip pakeisti integracijos paketo apmokančią įmonę?

1. Pasirinkti įmonę, kuri apmokės už integracijos paslaugą.

Parametrai → Integracijos → pasirinti integracijos paketą

2. Pasirinkti įmonę, kurioje aktyvuotos integracijos 
Parametrai → Integracijos → atidaryti integracijos paslaugą

Atidarius integracijos paslaugą laukelyje „Apmokanti įmonė“, pasirinkti iš sąrašo įmonę, kuri apmokės integracijos paketo mokestį.
Atliktus pakeitimus Išsaugoti.

Kaip pajungti Integracijų paketą kelioms įmonėms ?
Apskaitos įmonė įsigyja integracijų paketą, pasirinktinai, pagal per dieną, sunaudojamų visoms įmonėms bendrai, Užklausų skaičių, pvz. Universalus 1 <417 užklausų> per dieną.
Parametrai → Integracijos → pasirinti integracijos paketą


Apskaitos įmonė pasirenka Integracijos mokėtoju nustatyti savo apskaitos įmonę, kliento duomenų bazės paskyroje.
Kliento duomenų bazės paskyra: Parametrai → Integracijos → atidaryti integracijos paslaugą:Atidarius integracijos paslaugą laukelyje „Apmokanti įmonė“, pasirinkti iš įmonių sąrašo savo apskaitos įmonę:Atliktus pakeitimus Išsaugoti.



Kaip gauti API raktą individualiai integracijai?

Individualiai kurtoms integracijos API raktą galima sugeneruoti per: 

Parametrai → Integracijos → API#2

Veiksmų seka: 
1. Atidarius pasirinkimą spausti mygtuką „+Pridėti paslaugą“
2. Atsidariusiame lange spausti „Išsaugoti“. Jei turite daugiau nei vieną įmonę B1.lt programoje, galite pasirinkti kas apmokės paslaugą pakeičiant įmonę. Laukelyje „Payer Company“, nurodoma įmonė kuri apmokės integracijos paslaugos mokestį.

3. Atsidariusiame lange matomas API raktas ir Privatus raktas, kuriuos galite naudoti integracijai aktyvuoti.
Pastaba. Jei pirmą kartą užsakoma integracija, atkreipti dėmesį ar pasirinktas „Paketas“ paslaugos apmokėjimui. Tik pasirinkus tinkamą „Integracijų paketą“ suformuotas raktas bus aktyvus.

Ką reiškia klaidos pranešimas „violates foreign key constraint“?
Diegiant integraciją gaunamų klaidos pranešimų patikslinimas:
violates foreign key constraint PARDAVIMAI_fk1: nurodytas neteisingas klientas;
violates foreign key constraint PARDAVIMAI_fk2: nurodyta neteisinga operacijos rūšis;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk3: nurodytas neteisingas valiutos kuras;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk4: nurodytas neteisingas darbuotojas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk5: nurodytas neteisingas statusas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk6: nurodytas neteisingas PVM tarifas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk7: nurodytas neteisingas kliento adresas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk8: neteisingai užpildytas sandėlis vidinio judėjimo įrašui registruoti; 
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk10: nurodytas neteisingas automobilis;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk11: nurodytas neteisingas mokėtojas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk12: nurodytas neteisingas Faktoringas;
Klaidos pranešimas "Nepavyko patikrinti duomenis"
Jeigu nebevyksta duomenų importas iš elektroninės parduotuvės į B1.lt E-prekyba modulį ir sistema generuoja klaidos pranešimą "Nepavyko patikrinti duomenis" (klaidos kodas 400),   pasitikrinkite ar elektroninės platformos užsakyme užpildytas:
"Billing" blokas, kuriame nurodomas kliento, kurio vardu registruojamas pardavimo dokumentas, šalies kodas ir pavadinimas;
"Delivery" blokas, kuriame nurodomas prekių pristatymo šalies kodas bei pavadinimas. Užpildykite atitinkamus laukus ir suimportuokite duomenis iš naujo;
Ar galima B1.lt buhalterinę sistemą sujungti su el. parduotuve ir automatiniu būdu perkelti reikiamus duomenis?

Taip. B1.lt buhalterinę sistemą galime sujungti su bet kuria el.parduotuvės turinio valdymo sistema kaip, pavyzdžiui, Magento, OpenCart, Prestashop, WooCommerce ar bet kuriuo kitu el. komercijos sprendimui naudojant B1 API bei plugin'us.

Kodėl ištrynus nekorektiškus užsakymus, jie nesusimportuoja iš naujo?
Jeigu ištrynus nekorektiškus užsakymus iš E-prekybos modulio  B1.lt programoje, nepavyksta iš naujo suimportuoti užsakymų, patikrinkite ar teisingai nustatyta naujos duomenų sinchronizacijos data bei užsakymų statusai e-prekybos platformoje su kuriais importuojami duomenys į B1.lt Ši instrukcija pritaikoma: Amazon, eBay, Shopify, Etsy, Varlė, Verskis platformoms.
Kaip įvesti grąžinimą parduotoms prekėms per elektroninę parduotuvę?

Sandėlis → Pardavimo grąžinimai modulis

Prekių ar paslaugų parduotų per elektroninę parduotuvę grąžinimą galima registruoti dviem būdais:

1. variantas:
1.1 sukurti grąžinimo operacijos rūšį: 

1.2 Sandėlis → Pardavimo grąžinimai kurti grąžinimo įrašą
užpildyti privalomus laukus ir grąžintas prekes ar paslaugas „Grąžinimo pozicijos“

Pildant grąžinimą atkreipti dėmesį į laukelį „Kaina be PVM“ šiame laukelyje pildoma prekės savikainos kaina, o Laukelyje „Grąžinimo kaina“ pildoma prekės ar paslaugos pardavimo kaina iš pirminio pardavimo dokumento.
Apskaitoje toks įrašas bus registruojamas su tokiomis korespondencijomis: 

2. variantas:
2.1 sukurti operacijos rūšis Žinynai → Sandėlio → operacijos rūšys
Grąžinimui: 

prekių grąžinimui į sandėlį operacijos rūšį: 

2.2 Sandėlis → Pardavimo grąžinimai
   2.2.1 kurti grąžinimo įrašą;
   2.2.2 užpildyti privalomus laukus ir surinkti  „Grąžinimo pozicijas“;
Pildant grąžinimą ir pasirinkus iš sąrašo grąžinamą poziciją reikia įvesti tik kiekį, visi kiti laukai užpildomi automatiškai pagal pirminį pardavimo dokumentą. Atkreipti dėmesį, kad grąžinimas registruojamas paslaugai, o ne prekei.
Apskaitoje toks įrašas bus registruojamas su tokiomis korespondencijomis: 
2.3 Sandėlis → Pirkimai 
Kurti pirkimo įrašą prekių grąžinimui į sandėlį:

Laukelyje „Tiekėjas“ parenkama “Jūsų„ įmonė į kurią vykdomas prekių grąžinimas;
Laukeliuose „Serija“ ir „Numeris“ pagal įmonės apskaitos vedimo tvarką pildomas vidinio dokumento numeris.
Pirkimo pozicijos „užpajamuoti“ grąžintas prekių pozicijas, kurios turi būti grąžintos atgal į sandėlį;
Laukelyje „Pirkimo kaina“ nurodoma prekės savikaina;

Apskaitoje šis įrašas registruojamas su tokiomis korespondencijomis: 

Pastaba. instrukcijoje pateikiamos pavyzdinės korespondencinės sąskaitos iš sąskaitų plano, kad duomenys būtų teisingi rekomenduojame kor. sąskaitas naudoti pagal savo įmonės patvirtintą sąskaitų planą ir apskaitos vedimo politiką.

Ar galiu gauti pagalbą dėl senų integracijų?
Senos integracijos, kurios:
  • nėra reklamuojamos;
  • panaikintos iš galimybės užsakyti paslaugą;
  • nėra imamas paslaugos mokestis;
Už šių integracijų veikimo kokybę neatsakome ir atsiradusių techninių klausimų nesprendžiame.
Kaip sudengti pardavimo dokumentą per API banko įrašą?
Kuriant banko operaciją galima kartu atlikti ir pardavimo dokumento sudengimą, naudoti API tašką api/bank/sale-invoice/payment (laukų reikalavimai plačiau aprašyti API dokumentacijoje).

 Laukas   Tipas    Aprašymas
 saleId required  Number

   Pardavimo dokumento ID iš B1 sistemos

 paymentId required  String

   Unikalus banko pavedimo numeris

 paymentDate required  String

   Pavedimo data

 sum required  Number

   Pavedimo suma

 tax required  Number

   Pavedimo mokesčio suma, gali būti ir nulis

 currency required  Integer

   Valiutos simbolis, pvz EUR

 purpose required  String

   Pavedimo paskirtis 


Kuriant įrašą būtina nustatyti sąsają jūsų integracijos su bankų žinynu:
 Parametrai Nustatymai  Duomenų mainai   kortelėje „Mokėjimų nustatymai“:

 Būtina priskirti:

  • banko mokesčių kor. sąskaitą (jei bus nurodoma pavedimo mokesčio suma, tai su šia kor. sąskaita bus sukurtas banko mokesčio įrašas B1.lt programoje).
  • Valiutą;
  • banką, į kurį bus įrašytas mokėjimo įrašas.

Pastaba. API taškas pagal unkalų banko pavedimo numerį suras įrašą ir nedubliuos, ir jo neatnaujins.

Kaip atlikti sudengimą banko modulyje per API?
Norėdami sukurti banko įrašą su dengiamu dokumentu, kuriant banko pozicijos įrašą reikia nurodyti dengiamo dokumento iš bendro žurnalo (BŽ) įrašo identifikatorių ir nurodyti settleId parametre. 
api/bank/transaction-entries/create – laukų reikalavimai plačiau programuotojams aprašyti API dokumentacijoje.

Įrašo sukūrimui naudojami parametrai:
Lauko pavadinimas Tipas   Aprašymas
transactionId  required Number

  Banko įrašo ID iš B1 sistemos.

correspondenceAccountId  required Number

  Korespondentinės sąskaitos ID iš B1 sistemos

amount  optional Float

  Pavedimo suma

note  optional String

  Pastabos

costCenterId  optional Number

  Kaštų centro ID  iš B1 sistemos

exchangeRateValue  optional Float

  Valiutos pirkimo kursas (jei tai valiutos pirkimo operacija)

settleId  optional Number

  Bendro žurnalo įrašo ID, nuordantis kokį dokumentą dengti


Kaip gauti dengiamo dokumento BŽ įrašo identifikatorių? Dengiame pirkimo arba pardavimo dokumentą:

  1. kreipiates į API tašką  api/general-ledgers/list  ir filtre nurodote saleId (pardavimo dokumento) arba purchaseId (pirkimo dokumento) identifikatorių iš B1.lt programos, rezultate gaunate id (toliau tekste tai dokumento id).
  2. kreipiates į API tašką api/general-ledger/general-ledger-items/list ir filtre nurodote generalLedgerId – gauto dokumento id ir correspondenceAccountId – tai korespondentinės sąskaitos id, kūrį nurodote banko pozicijos kūrime. Gautą id turite nurodyti kūriamo įrašo settleId parametre.

B1.lt integracija su el. prekyba