B1.lt apskaitos programos integracijos ir sujungimas per API, El. parduotuvių apskaita

Integracijos ir API

Sujunkite buhalteriją su visomis išorinėmis sistemomis

  • Banko išrašų importas
  • API integracija
  • Įskiepiai el. parduotuvėms
  • Sinchronizavimas su prekybos portalais
  • Integracijos su kasos aparatais
banko israso importas

Banko išrašų importas

Banko išrašų importas leidžia greitai įkelti įrašus į apskaitą, sekti klientų skolas, pinigų likučius. Importas veikia su didžiosiomis Lietuvos ir užsienio finansų įstaigomis, gali būti vykdomas .csv, .xml formatais arba automatiškai.

Informacija
 

API ir dokumentacija

API integracija leidžia sujungti išorinę sistemą su apskaitos programa ir vykdyti duomenų apsikeitimo procesus automatiškai.
API dokumentacija    PHP biblioteka    Veikimo principas    Postman

Informacija
 


El. parduotuvių įskiepiai





Sinchronizavimas su prekybos portalais




Integracijos su kasos aparatais ir POS sistemomis

 
aspa
Integracija su ASPA POS
(tik anksčiau sukurtos integracijos)

 
sps
Integracija su SPS
(tik anksčiau sukurtos integracijos)

 
Integracijos B1.lt




Kitos integracijos

 
CreditOnline
Kreditų valdymo sistema

 
Pingin
Verslo centrų valdymo sistema

 
Esperonus
Integracija su Esperonus
Gamybos ir serviso CRM

 
Avanotify
Mokėjimo priminimų sistema

 
Power Apps, Power Automate, Power BI
 
 
Integracijos B1.lt

API modulio parametrai


API parametrai

Modulis skirtas sujungti B1.lt sistemą su WooCommerce, OpenCart, PrestaShop, arba Magento el. parduotuvėmis.

Sujungimas vykdomas keliais etapais:

  • Prisijunkite prie B1.lt sistemos;
  • B1.lt sistemoje nustatykite el. parduotuvės parametrus ir aktyvuokite prisijungimą prie WooCommerce, OpenCart, PrestaShop arba Magento;
  • Susiekite B1.lt ir el. parduotuvės prekes.
Kaip integruoti su keletu sandėlių?

Standartinė integracija susieta su 1 sandėliu. Kiekvienam papildomam buhalteriniam sandėliui reikia prijungti atskirą integraciją arba naudoti API raktą (kuris leidžia naudoti kelis sandėlius, bet reikalauja programavimo darbų iš kliento pusės).

Kaip prijungti papildomą sandėlį?

  1. Sukurti kiekvienam sandėliui po integraciją;
  2. Prie integracijos (parametruose) nurodyti atitinkamą sandėlį.
Naudoju savo kurtą integraciją, sinchronizuojant duomenis su B1.lt
Įdiegus savo kurtą integraciją ar naudojant kitus papildomus įskiepius, kurie nesuderinti su B1.lt įskiepiu ir esant techniniams nesklandumams, konsultacijos susijusios su integracija, nebus teikiamos, kadangi negalime garantuoti sklandaus modulio veikimo.
Kaip atsisakyti API paslaugos?

Parametrai → Integracijos

Pasirenkate užsakytą paslaugą → Pasirenkate API raktą → Spaudžiame „Trinti“.

PASTABA: Ištrinti užsakytą paslaugą galima tik praėjus 24val po užsakymo atlikimo. Ši instrukcija tinka visoms integracijoms

Kur programuotojas gali rasti sandėlio ID?
Atliekant individualią integraciją pagal API dokumentaciją, sandėlio ID programuotojas gali rasti: Žinynnai –> Sandėlio modulyje –>Pasirinkti / susikurti reikiamą sandėlį –> sandėlio ID rodomas URL nuorodoje.
Kaip keisti naudojamą Integracijų planą?

Parametrai → Integracijos

„Integracijų paketas“ skiltyje, pateikiama informacija apie visų jūsų įjungtų integracijų API naudojimą. Vienas mokestis visoms turimoms integracijoms. Paketui keisti spausti mygtuką „Keisti paketą“

Atsidariusiame lange pasirinkti norimą paketą iš galimų variantų, pagal poreikį.

Pastaba. Paketą galima keisti vieną kartą per dieną.

Kodėl yra didelis API užklausų kiekis?

Dažnu atveju su šia problema susiduria vartotojai, kurie turi savo individuliems poreikiams pritaikytas integracijas, bet ta pati sąlyga galioja ir vartotojams naudojantiems B1.lt įskiepius.

API užklausų kiekiui sumažinti rekomenduojame patikrinti ir jei reikia atlikti pakeitimus:

  • prekių atnaujinime naudoti puslapiavimą pasirenkant 200 rezultatų per puslapį;
  • daryti prekių atnaujinimą ne taip dažnai (rekomenduojame karta per dieną ar rečiau.), t.y. komadų paleidimo periodiškumo nustatymas;
  • atnaujinti įskiepį, nes naudojant senesnes versijas užklausų kiekis yra didesnis, nei naudojant naujausius įskiepius.
Kaip pakeisti integracijos paketo apmokančią įmonę?

1. Pasirinkti įmonę, kuri apmokės už integracijos paslaugą.

Parametrai → Integracijos → pasirinti integracijos paketą

2. Pasirinkti įmonę, kurioje aktyvuotos integracijos 
Parametrai → Integracijos → atidaryti integracijos paslaugą

Atidarius integracijos paslaugą laukelyje „Apmokanti įmonė“, pasirinkti iš sąrašo įmonę, kuri apmokės integracijos paketo mokestį.
Atliktus pakeitimus Išsaugoti.

Kaip pajungti Integracijų paketą kelioms įmonėms ?
Apskaitos įmonė įsigyja integracijų paketą, pasirinktinai, pagal per dieną, sunaudojamų visoms įmonėms bendrai, Užklausų skaičių, pvz. Universalus 1 <417 užklausų> per dieną.
Parametrai → Integracijos → pasirinti integracijos paketą


Apskaitos įmonė pasirenka Integracijos mokėtoju nustatyti savo apskaitos įmonę, kliento duomenų bazės paskyroje.
Kliento duomenų bazės paskyra: Parametrai → Integracijos → atidaryti integracijos paslaugą:Atidarius integracijos paslaugą laukelyje „Apmokanti įmonė“, pasirinkti iš įmonių sąrašo savo apskaitos įmonę:Atliktus pakeitimus Išsaugoti.



Kaip gauti API raktą individualiai integracijai?

Individualiai kurtoms integracijos API raktą galima sugeneruoti per: 

Parametrai → Integracijos → API#2

Veiksmų seka: 
1. Atidarius pasirinkimą spausti mygtuką „+Pridėti paslaugą“
2. Atsidariusiame lange spausti „Išsaugoti“. Jei turite daugiau nei vieną įmonę B1.lt programoje, galite pasirinkti kas apmokės paslaugą pakeičiant įmonę. Laukelyje „Payer Company“, nurodoma įmonė kuri apmokės integracijos paslaugos mokestį.

3. Atsidariusiame lange matomas API raktas ir Privatus raktas, kuriuos galite naudoti integracijai aktyvuoti.
Pastaba. Jei pirmą kartą užsakoma integracija, atkreipti dėmesį ar pasirinktas „Paketas“ paslaugos apmokėjimui. Tik pasirinkus tinkamą „Integracijų paketą“ suformuotas raktas bus aktyvus.

Ką reiškia klaidos pranešimas „violates foreign key constraint“?
Diegiant integraciją gaunamų klaidos pranešimų patikslinimas:
violates foreign key constraint PARDAVIMAI_fk1: nurodytas neteisingas klientas;
violates foreign key constraint PARDAVIMAI_fk2: nurodyta neteisinga operacijos rūšis;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk3: nurodytas neteisingas valiutos kuras;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk4: nurodytas neteisingas darbuotojas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk5: nurodytas neteisingas statusas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk6: nurodytas neteisingas PVM tarifas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk7: nurodytas neteisingas kliento adresas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk8: neteisingai užpildytas sandėlis vidinio judėjimo įrašui registruoti; 
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk10: nurodytas neteisingas automobilis;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk11: nurodytas neteisingas mokėtojas;
violates foreign key constraint  PARDAVIMAI_fk12: nurodytas neteisingas Faktoringas;
Klaidos pranešimas "Nepavyko patikrinti duomenis"
Jeigu nebevyksta duomenų importas iš elektroninės parduotuvės į B1.lt E-prekyba modulį ir sistema generuoja klaidos pranešimą "Nepavyko patikrinti duomenis" (klaidos kodas 400),   pasitikrinkite ar elektroninės platformos užsakyme užpildytas:
"Billing" blokas, kuriame nurodomas kliento, kurio vardu registruojamas pardavimo dokumentas, šalies kodas ir pavadinimas;
"Delivery" blokas, kuriame nurodomas prekių pristatymo šalies kodas bei pavadinimas. Užpildykite atitinkamus laukus ir suimportuokite duomenis iš naujo;

B1.lt integracija su el. prekyba