Sujunkite Varle.lt su apskaitos programa B1.lt

Sujunkite Varle.lt su apskaitos programa

Kaip veikia B1.lt ir Varle.lt integracija

Asmenys prekiaujantys per Varle.lt gali supaprastinti savo apskaitos procesą. Užsakymų duomenys sinchronizuojasi su B1.lt palengvinant buhalterio darbą — tereikia aktyvuoti integraciją.

Užsakymų sinchronizavimas

Pagal nustatytą tvarką atliekamas užsakymų sinchornizavimas.
Kiekvienas užsakymas:
  • sukuria klientą (jeigu jo nėra);
  • sukuria pardavimo sąskaitą;
  • sukuria prekių nurašymo aktą ir atnaujina prekių likutį (kiekinei apskaitai).

Viskas buhalterinei apskaitai

  • Skirtingi PVM tarifai ir valiutos;
  • i.SAF, OSS (prekiaujantiems ES) ir kitos ataskaitos.

Pastabos

  • Grąžinimai nėra importuojami į B1.lt, juos reikia apdoroti patiems.
Varle schema

Kiek kainuos integracija su B1.lt?

(kainos nurodytos mėnesiui be PVM)


65€/mėn.


B1.lt ir Varle.lt veikimo schema

Instrukcija, kaip sujungti Varle.lt su B1.lt


1. Prisiregistruokite prie B1.lt sistemos

1. Įvesti į naršyklę https://www.b1.lt/.
2. Atsidariusiame lange spausti mygtuką „Registruotis“;
3. Užpildyti privalomus laukus ir paspausti mygtuką „Registruotis“;
4. Gavus laišką nurodytu el.paštu adresu spausti „Patvirtinti“.

 
 
2. Sukurkite B1.lt sistemoje įmonės duomenų bazę

Paskyra → Darbalaukis
Norint sukurti naują įmonę, paspauskite mygtuką „+ Sukurti naują įmonę“.

3. Sukurkite operacijas

Žinynai → Sandėlio → Operacijos rūšys

Spauskite žalią mygtuką ,,+“ sukurti naują įrašą. Kokias kor. sąskaitas naudosite operacijoje, tokiais įrašais registruosis sumos apskaitoje.

3.1 Sukurkite naują operaciją Pardavimas (e-shop) su reikiamais nustatymais.

Spauskite mygtuką ,,Išsaugoti“.

3.2. Sukurkite naują operaciją Nurašymas (e-shop) su reikiamais nustatymais.

Spauskite mygtuką ,,Išsaugoti“.

Pastaba. Operacijose nurodytos pavyzdinės kor. sąskaitos. Kor. sąskaitas naudokite pagal savo įmonės patvirtintą sąskaitų planą.

4. Susiekite naujai sukurtas operacijas su serija

Žinynai → Sandėlio → Dok. Serijos

Spauskite žalią mygtuką „+“ sukurti naują įrašą ir aprašykite reikiamus laukus. T.y. priskirkite seriją ir numerį prie naujai sukurtos operacijos. Taip pat pažymėkite varnele „Spausdinti sąskaitą“.

Pardavimas (e-shop)

Nurašymas (e-shop)

Pastaba. Seriją ir numerį naudokite pagal savo įmonės patvirtintus įsakymus.

5. Sukurkite paslaugų korteles

Žinynai → Prekių kortelės → Prekės

Sukurkite kortelę Prekės pozicija (e-shop), prekės požymiu pasirinkite paslaugą. Užpildykite tris privalomus laukus, kurie yra pažymėti žvaigždute. Aprašę laukus, spauskite ,,Išsaugoti“.

Taip pat sukurkite kortelę Nuolaida (e-shop), laukelyje „Prekės požymis“ įrašykite „Paslaugos“. Aprašę nustatymus, spauskite „Išsaugoti“.

Sukurkite kortelę Dovanų čekis (e-shop), laukelyje „Prekės požymis“  įrašykite „Paslaugos“. Aprašę nustatymus, spauskite „Išsaugoti“.

Sukurkite kortelę Pristatymas (e-shop), laukelyje „Prekės požymis“ įrašykite „Paslaugos“. Aprašę nustatymus, spauskite „Išsaugoti“.


Sukurkite kortelę JAV Sales TAX (jei prekiaujate JAV ir naudojate Amazon arba Etsy integracijas), prekės požymiu pasirinkite paslaugą. Užpildykite privalomus laukus, kurie yra pažymėti žvaigždute ir nurodykite pardavimo kor. sąskaitą. Aprašę laukus, spauskite ,,Išsaugoti“.

Pastaba. Prekių kortelės kuriamos su požymiu „Paslauga“. Sugeneravus pardavimo dokumentą, el. parduotuvėje prekė nurašoma nebus. Prekė bus nurašyta tik sukūrus antrąjį t.y., nurašymo, dokumentą.

6. Nustatykite el. parduotuvės parametrus ir sujunkite B1.lt su varle.lt

Parametrai → Integracijos → varle.lt

Modulyje spausti mygtuką +Užsakyti paslaugą“ ir spausti Taip“. Atsidariusiame lange užpildyti reikiamus laukus, parametrai susidaro iš penkių dalių:

  • Bendri nustatymai;
  • Prisijungimo nustatymai;
  • Buhalteriniai nustatymai;
  • Naudojami PVM tarifai;
  • Naudojami klasifikatoriai; 

Užpildyti laukus Bendri nustatymai“ ir Prisijungimo nustatymai“ B1.lt sistemoje iš varle.lt parduotuvės.

6.1. Bendri nustatymai:

Pavadinimas – „varle1“ užpildomas automatiškai, bet galima pavadinimą pakeisti.

6.2. Prisijungimo nustatymai:

Prieigos raktas – pildant registraciją https://www.varle.lt/marketplace/ (po pirminio patvirtinimo) detalesnėje formoje galima pažymėti varnelę, kad reikalingas API raktas arba tiesiog kreiptis .   

Sinchronizuoti užsakymus nuo ir Buhalterija skaičiuojama nuo lauke, nustatoma datą nuo kada norima sinchronizuoti duomenis. Būtina užpildyti abu laukus.

Statusas – pasirenkame su kuriu statusu norima sinchronizuoti užsakymus.

6.3. Buhalteriniai nustatymai:

Užpildykite laukus pažymėtus žvaigždute, priskirkite anksčiau sukurtas operacijas ir korteles, t.y. aprašytas 3, 4 ir 5 punktuose:

Laukas „Pardavimų operacija ES fiziniams asmenims“ pildomas tais atvejais, kai įmonė registruota OSS sistemoje ir norima atskirti pardavimus Fiziniams asmenims iš ES.

6.4. Naudojami PVM tarifai: 

  1. Parametrų lange spausti „Importuoti PVM tarifus“:
  2. Užpildyti reikiamus laukus → Spausti „Importuoti“:
  3. Programa importuoja visų šalių tarifus pagal Jūsų parametrus, jei reikia pakoreguoti susirandate šalį, šalia jos spaudžiate pieštuką ir pasirenkate reikiamą PVM:

6.5. Naudojami PVM klasifikatoriai:

  1. Parametrų lange „Naudojami PVM klasifikatoriai“ → Spausti pieštuką ir priskirti reikiamus klasifikatorius pagal PVM kodą iš PVM klasifikatorių sąrašo:
Nustačius visus šiuos parametrus spausti „Išsaugoti“.

Klientų klausimai

Kaip sujungti B1.lt sistemą su el. parduotuve?

B1.lt sistemos su el. parduotuve sujungimas vykdomas:

Užsakymų iš el. parduotuvės pavyzdys

Sandėlis → El. prekyba
Sinchronizuoti užsakymai iš el. parduotuvės į B1.lt ateina į El. prekyba modulį. Jei įrašas pilkas, tai užsakymas sutvarkytas, t.y. prekė nusirašė iš sandėlio. Jei įrašas baltas, galite priskirti nurašoma prekę.


Atidarius vieną užsakymą (paskauskite ant įrašo du kartus) „Buhalterinė informacija“ lange galima pamatyti kokie įrašai užsiregistravo B1.lt sistemoje. Laukelyje Pardavimo dok. serija ir numeris atvaizduojamas pardavimo dokumentas, kuris bus užregistruotas apskaitoje. Nurašymo akto dok. serija ir numeris atvaizduojamas pardavimo dokumentas, kuris bus užregistruotas apskaitoje. Šie sugeneruoti dokumentai užsiregistruoja Sandėlis → Prekyba modulyje su kor. sąskaitomis. Paspaudus mygtuką ,,Peržiūrėti", programa atidaro dokumentą sandėlis modulyje. Skiltyje Sandėlio likučiai" matote likučius, kurie yra sandėlyje, jei matote ten įrašą, vadinasi programa nenurašė medžiagos.

Kaip žinoti, ar modulyje „E-prekyba“ prekė nurašyta iš sandėlio, ar ne?

Sandėlis → E-prekyba

Sinchronizuoti užsakymai iš el. parduotuvės į B1.lt užregistruojami modulyje „E-prekyba“. Jei įrašas – pilkas, vadinasi užsakymas – sutvarkytas, t.y., prekė iš sandėlio nurašyta. Jei įrašas – baltas, prekę prie nurašytų galite priskirti rankiniu būdu..

Įeikite į sutvarkytą užsakymą, t.y., pilkos spalvos įrašą, paspauskite ant jo du kartus.

Prie srities „Užsakymo pozicijos“ esančiame stulpelyje „Prekė“ nurodomos tos prekės, kurios atėjo iš Amazon parduotuvės. Jei stulpeliai „Nurašoma prekė“ ir „Nurašomos prekės kodas“ užsipildė, vadinasi šis užsakymas rado prekę B1.lt apskaitoje. Tai reiškia, jog tokia prekės kortelė yra užregistruota: Žinynai Prekių kortelės Prekės. Jei užsipildė stulpelis „Nurašytas kiekis“, vadinasi prekė buvo nurašyta, t. y., buvo sukurtas nurašymo dokumentas. Prekiaujant per modulį „E-prekyba“, prekė nurašoma atskiru dokumentu. Kaip atrodo šis dokumentas galite pamatyti srityje „Buhalterinė informacija“. Šie sugeneruoti dokumentai užsiregistruojami: Sandėlis Buhalterinė informacija modulis „Su kor. sąskaitomis“.

Įeikite į nesutvarkytą užsakymą, t.y., baltos spalvos įrašą, paspauskite ant jo du kartus.

Prie srities „Užsakymo pozicijos“ esančiame stulpelyje „Prekė“ nurodomos tos prekės prekės, kurios atėjo iš Amazon parduotuvės. Jei stulpeliai „Nurašoma prekė“ ir „Nurašomos prekės kodas“ užsipildė, vadinasi šis užsakymas rado prekę B1.lt apskaitoje. Tai reiškia, jog tokia prekės kortelė yra užregistruota: Žinynai Prekių kortelės Prekės. Jei stulpelis „Nurašytas kiekis“ neužsipildė, vadinasi prekė nebuvo nurašyta.

Pastaba. Jei prekė sandėlyje nebuvo užregistruota, t.y., jos nebuvo sandėlyje arba ji nebuvo sujungta per SKU kodą, prekė nenusirašys. Taip pat įrašai, kurie užregistruoti modulyje „E-prekyba“, neturi kor. sąskaitų ir buhalterinėje apskaitoje nedalyvauja.

Į ataskaitą „Nenurašytos pozicijos“ įeina tos prekės, kurios atėjo iš el.parduotuvės, tačiau nebuvo nurašytos, nes jos nebuvo sandėlyje. Šią ataskaitą galite naudoti prekėms užsakyti.

Kaip koreguoti nurašymo aktus iš elektroninės prekybos?
Sandėlis → E-prekyba.
  1. Surandame užsakymą, kurio nurašymo aktą norime koreguoti.
  2. Atidarome užsakymą ir pasirenkame „Buhalterinė informacija“. Spaudžiame mygtuką „Peržiūrėti“.
  3. Automatiškai atsidaro nurašymo aktas.
  4. Pardavimo pozicijoje panaikiname prekę iš nurašymo akto.
  5. Išsaugome pakoreguotą nurašymo aktą paspaudę mygtuką „Išsaugoti“.
  6. Sandėlis → E-prekyba →Surandame užsakymą, kurio nurašymo aktą koregavome.
  7. Užsakymo pozicijoje pasirenkame prekę, kuriai norime priskiti kitą nurašomą prekę. Pažymime, kad prekės eilutė nusispalvintu žalia spalva ir spaudžiame mėlyną pieštuką:
  8. Atsidariusiame lange prie pozicijos „Nurašoma prekė“ spaudžiame pieštuką:
  9. Priskiriame norimą prekę iš sąrašo. Išsaugome.
  10. Užsakymo pozicijoje pasirenkame prekę, kuri buvo koreguota. Lentelėje „Sandėlio likučiai“ taip pat pasirenkame prekę, kuri bus nurašoma. Spaudžiame mygtuką „Nurašyti“.
PASTABA: Norint nurašyti paslaugos kortelę ar prekės kortelę su požymiu „Paslauga“ , jos likutis nebus rodomas lentelėje  „Sandėlio likučiai“.
Kaip iš naujo importuoti užsakymus iš el. parduotuvės platformos?

Veiksmų seka:
1. Modulyje „Sandėlis“ → „E-prekyba“ pažymėkite užsakymus, kuriuos norite ištrinti ir spauskite mygtuką „Trinti pasirinktus įrašus“.
Atsidariusioje lentelėje spauskite mygtuką „Taip“. Bus ištrinti susieti pardavimo, nurašymo dokumentai ir banko įrašai. Trynimas gali užtrukti, nes programa tikrina susietus įrašus.
2. „Parametrai“ → Integracijos → „eBay“, „Amazon“, „Shopify“, „Etsy“, „Pigu.lt“, „Varlė.lt“ ar „Verskis“ nustatykite datą, nuo kada iš naujo įkelti užsakymus į B1.lt.
3. Išsaugokite pakeitimus ir spauskite mygtuką „Gauti duomenis“.

Kaip el. prekybos nustatymuose parinkti PVM tarifą pagal šalį?
Jei naudojate WooComerce, PrestaShop, OpenCart, Magento ar savo suprogramuotą individualų įskiepį:
  • Parametrai → Integracijos → API → Pasirinkti prie savo elektroninės parduotuvės prijungtą raktą;
Jei naudojate Ebay, Amazon, Shopify, Etsy arba Verskis.lt;
  • Parametrai → Integracijos → eBay, Amazon, Shopify, Etsy arba Verskis.lt → Pasirinkti savo elektroninės parduotuvės raktą:

  1. Atsidariusiame parametrų lange spausti funkciją „Importuoti PVM tarifus“:
  2. Supildyti reikiamus laukus → Spausti „Importuoti“:
  3. Programa automatiškai importuoja visų šalių tarifus pagal Jūsų pasirinktus parametrus. Jei reikia pakoreguoti, susirandate šalį, šalia jos spaudžiate pieštuko ikoną ir pasirenkate reikiamą PVM:


Kaip el. prekybos nustatymuose parinkti PVM klasifikatorių?
Jei naudojate WooComerce, PrestaShop, opencart, Magento ar savo suprogramuotą individualų įskiepį:
  • Parametrai → Integracijos → API → Pasirinkti savo elektroninės parduotuvės raktą;
Jei naudojate eBay, Amazon, Shopify, Etsy arba Verskis.lt;
  • Parametrai → Integracijos → eBay, Amazon, Shopify, Etsy arba Verskis.lt → Pasirinkti savo elektroninės parduotuvės raktą:
  1. Atsidariusiame parametrų lange surasti parinktį „Naudojami PVM klasifikatoriai“ → Spausti pieštuko ikoną, norint priskirti reikiamą klasifikatorių pagal PVM kodą iš PVM klasifikatorių sąrašo:
  2. Spausti „Išsaugoti“.
Kaip atsisakyti API paslaugos?

Parametrai → Integracijos

Pasirenkate užsakytą paslaugą → Pasirenkate API raktą → Spaudžiame „Trinti“.

PASTABA: Ištrinti užsakytą paslaugą galima tik praėjus 24val po užsakymo atlikimo. Ši instrukcija tinka visoms integracijoms

Kaip įvesti grąžinimą parduotoms prekėms per elektroninę parduotuvę?

Sandėlis → Pardavimo grąžinimai modulis

Prekių ar paslaugų parduotų per elektroninę parduotuvę grąžinimą galima registruoti dviem būdais:

1. variantas:
1.1 sukurti grąžinimo operacijos rūšį: 

1.2 Sandėlis → Pardavimo grąžinimai kurti grąžinimo įrašą
užpildyti privalomus laukus ir grąžintas prekes ar paslaugas „Grąžinimo pozicijos“

Pildant grąžinimą atkreipti dėmesį į laukelį „Kaina be PVM“ šiame laukelyje pildoma prekės savikainos kaina, o Laukelyje „Grąžinimo kaina“ pildoma prekės ar paslaugos pardavimo kaina iš pirminio pardavimo dokumento.
Apskaitoje toks įrašas bus registruojamas su tokiomis korespondencijomis: 

2. variantas:
2.1 sukurti operacijos rūšis Žinynai → Sandėlio → operacijos rūšys
Grąžinimui: 

prekių grąžinimui į sandėlį operacijos rūšį: 

2.2 Sandėlis → Pardavimo grąžinimai
   2.2.1 kurti grąžinimo įrašą;
   2.2.2 užpildyti privalomus laukus ir surinkti  „Grąžinimo pozicijas“;
Pildant grąžinimą ir pasirinkus iš sąrašo grąžinamą poziciją reikia įvesti tik kiekį, visi kiti laukai užpildomi automatiškai pagal pirminį pardavimo dokumentą. Atkreipti dėmesį, kad grąžinimas registruojamas paslaugai, o ne prekei.
Apskaitoje toks įrašas bus registruojamas su tokiomis korespondencijomis: 
2.3 Sandėlis → Pirkimai 
Kurti pirkimo įrašą prekių grąžinimui į sandėlį:

Laukelyje „Tiekėjas“ parenkama “Jūsų„ įmonė į kurią vykdomas prekių grąžinimas;
Laukeliuose „Serija“ ir „Numeris“ pagal įmonės apskaitos vedimo tvarką pildomas vidinio dokumento numeris.
Pirkimo pozicijos „užpajamuoti“ grąžintas prekių pozicijas, kurios turi būti grąžintos atgal į sandėlį;
Laukelyje „Pirkimo kaina“ nurodoma prekės savikaina;

Apskaitoje šis įrašas registruojamas su tokiomis korespondencijomis: 

Pastaba. instrukcijoje pateikiamos pavyzdinės korespondencinės sąskaitos iš sąskaitų plano, kad duomenys būtų teisingi rekomenduojame kor. sąskaitas naudoti pagal savo įmonės patvirtintą sąskaitų planą ir apskaitos vedimo politiką.

Kaip importuoti duomenis iš e.patformos greičiau?

Parametrai → Integracijos

Norint paspartinti sinchronizaciją duomenų gavimui iš el.parduotuvės platfomos pasirinkti norimą platformą ( „eBay“, „Amazon“, „Shopify“, „Etsy“, „Pigu.lt“, „Varlė.lt“, „Verskis“ ar Site.pro) ir atidarykite paslaugą.

Duomenų gavimui, spausti mygtuką viršuje „Gauti duomenis“

Kur pamatyti pranešimą apie nesėkmingą sinchronizaciją?

Paskyra →  Mano duomenys →  Žinutės
Pateikiami pranešimai apie nesėkmingas sinchronizacijas iš: Amazon, Ebay, Shopify, Etsy, Verskis, Pigu.lt, Varlė, Site.pro

Kodėl ištrynus nekorektiškus užsakymus, jie nesusimportuoja iš naujo?
Jeigu ištrynus nekorektiškus užsakymus iš E-prekybos modulio  B1.lt programoje, nepavyksta iš naujo suimportuoti užsakymų, patikrinkite ar teisingai nustatyta naujos duomenų sinchronizacijos data bei užsakymų statusai e-prekybos platformoje su kuriais importuojami duomenys į B1.lt Ši instrukcija pritaikoma: Amazon, eBay, Shopify, Etsy, Varlė, Verskis platformoms.

Rekomenduojame paslaugą „Lengvas startas“


1. Klientas įdiegia įskiepį arba instaliuoja kasos aparatą;
2. Suteikiami mokymai kaip programą sujungti su el. parduotuve ar kasos aparatu;
3. Atliekami pradiniai nustatymai B1.lt programoje. 
250 € — vienkartinis mokestis
(150 € grąžinami į jūsų B1.lt balansą).