Nemokamas sąskaitų faktūrų išrašymas

Nemokamas sąskaitų išrašymas

Standartinių, išankstinių ir kreditinių PVM sąskaitų faktūrų išrašymas

Sąskaitų išrašymo su B1.lt privalumai:

    • Nemokama;
    • Neribotas išrašomų sąskaitų skaičius;
    • Galimybė siųsti el. paštu klientui;
    • Galimybė gauti elektroninę sąskaitą per QR kodą;
    • Valiutų ir kalbų integravimas;
    • Palaiko išmaniuosius įrenginius;
    • Automatinis rekvizitų užpildymas;
    • Tinka visoms veiklos formoms.

Sąskaitų formatavimas:

Sąskaitas faktūras galima saugoti .pdf, .doc, .xlsx formatu pasirinkta lietuvių, anglų, rusų, estų ar latvių kalba bei grupuoti vienodas, tos pačios kainos prekes arba sumuoti kaip vienetą, prekes, turinčias analogišką prierašą.

Kaip išrašyti supaprastintą sąskaitą:



Individuali veikla pagal pažymą:

Sąskaitų faktūrų išrašymo programa puikiai tinka asmenims, užsiimantiems individualia veikla pagal pažymą arba verslo liudijimą. Naudokitės nemokamu sąskaitų išrašymu, saugiai kaupkite pardavimo dokumentus programoje ir, atėjus metui pateikti ataskaitą VMI,eksportuokite visus pardavimo dokumentus „MS Excel“ formatu.

Dokumentų formų palaikymas:

Išankstinės sąskaitos:

  • Išankstinė sąskaita faktūra su PVM;
  • Išankstinė sąskaita faktūra be PVM;
  • Išankstinė sąskaita faktūra su PVM (trumpa);
  • Išankstinė sąskaita faktūra su PVM (liet. + angl.);
  • Išankstinė sąskaita faktūra be PVM (liet. + angl.).

Komerciniai pasiūlymai:

  • Komercinis pasiūlymas su PVM;
  • Komercinis pasiūlymas be PVM.

Perdavimo–priėmimo aktai:

  • PVM prekių perdavimo–priėmimo aktas;
  • PVM prekių perdavimo–priėmimo aktas (prekės kortelės pavadinimams);
  • PVM paslaugų perdavimo–priėmimo aktas;
  • Prekių perdavimo–priėmimo aktas;
  • Prekių perdavimo–priėmimo aktas (prekės kortelės pavadinimams);
  • Paslaugų perdavimo–priėmimo aktas.

Važtaraščiai:

  • Važtaraštis;
  • Važtaraštis su prekės kortelės kainomis.

Sklandus darbas ateityje:

  • Išrašytos sąskaitos vėliau gali būti perduotos buhalteriui.
  • Net jei pradėsite dirbti vykdydami individualią veiklą, o vėliau įregistruosite uždarąją akcinę bendrovę (UAB) – visi duomenys liks vienoje sistemoje.
  • Programa gali naudotis keli darbuotojai vienu metu.

Tik 1 minutė iki Jūsų pirmos sąskaitos

Darbo optimizavimas:

Nuo šiol visi įmonės darbuotojai gali išrašyti sąskaitas vienoje platformoje, visiškai nemokamai! Nemokamą planą turinčiai įmonei suteikiama supaprastinta sąskaitų- faktūrų išrašymo galimybė, suteikiant prieigą prie šios funkcijos neribotam skaičiui darbuotojų. Nebelikus poreikiui suvedinėti sąskaitų duomenų iš vienos programos į kitą, buhalteris sutaupys daugybę laiko.

Dažniausiai užduodami klausimai


Ar tikrai nemokama?
Sąskaitų išrašymas yra visiškai nemokamas ir neturi jokių įsipareigojimų.
Ar supaprastinta sąskaitos išrašymo paslauga bus apmokestinta ateityje?
B1.lt neplanuoja apmokestinti supaprastintos sąskaitos išrašymo funkcionalumo ir neturi jokių įsipareigojimų.
Kaip užsiregistruoti B1.lt programoje norint išrašyti sąskaitą nemokamai?
1. Prisiregistruokite prie B1.lt programos, įvedę į naršyklę https://www.b1.lt/, užpildykite laukus ir paspauskite mygtuką „Registruotis“.

2. Atsidariusiame lange pasirinkite „Supaprastintas sąskaitų išrašymas“ 

3. Pasirinkite, kas esate įmonėje („Direktorius“ arba Vadybininkas“).

4. Įveskite Jūsų įmonės duomenis, t.y., kurios įmonės pardavimo sąskaitas norite registruoti su B1.lt programa ir spauskite mygtuką „Užbaigti registraciją“.

5. Sukūrę įmonę, gausite tai patvirtinantį pranešimą.
Kaip išrašyti sąskaitą?

Sandėlis → Prekyba
Norėdami išrašyti sąskaitą, nueikite į modulį „Prekyba“ ir spauskite žalią mygtuką „+“ (sukurti naują įrašą).

Atsiradusiame lange, Užpildykite privalomus laukus:
  • „Sąskaitos tipas“, pasirinkite operacijos rūšį. Automatiškai užsipildys serija, numeris ir pardavimo data.
  • Nurodykite pirkėją / gavėją, paspausdami juodą „pieštuko“ mygtuką. Atsidariusiame lange pasirinkite jau egzistuojantį klientą arba sukurkite naują, spausdami žalią mygtuką „+“.
  • Laukelyje „Apmokėti iki“ įrašykite datą iki kada klientui apmokėti sąskaitą.
  • Laukelyje „Prekė / Paslauga“ įrašykite prekės arba paslaugos pavadinimą, nurodykite mato vienetą, kiekį ir kainą. Norėdami pridėti daugiau prekių arba paslaugų, spauskite žalią mygtuką „+ Pridėti prekę / paslaugą“ ir užpildykite reikiamą informaciją.
  • Norėdami pritaikyti nuolaidą, laukelyje „Nuolaida, %“ įrašykite nuolaidos dydi procentais.
  • Jei esate PVM mokėtojas laukelyje „PVM tarifas“ pasirinkite tinkantį PVM tarifą.
  • Spauskite mygtuką „Išsaugoti“ (viršuje esantį žalią), įvestų duomenų išsaugojimui.

 
Norėdami atspausdinti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį mygtuką „Spausdinti“. Pasirinkite reikiamą sąskaitos šabloną, kalbą, formatą ir spauskite žalią mygtuką „Sugeneruoti“.
Norėdami el. paštu išsiųsti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį mygtuką „Siųsti el. paštu“. Pasirinkite reikiamą sąskaitos šabloną, kalbą, formatą. Nurodykite gavėjo el. pašto adresą, įrašykite žinutę ir spauskite žalią mygtuką „Siųsti“.
Išsaugotą sąskaitą rasite bendrame sąskaitų sąraše Sandėlis Prekyba modulyje.
Pastaba. Jei norite naudoti savo seriją pardavimo dokumentams: modulyje Žinynai → Sandėlio → Dok. serijos nustatyti parametrus. T.y.  jums reikiamą seriją ir numerį priskirkite prie operacijos ir būtinai pažymėkite varnele „Spausdinti sąskaitą“.

Kokioms verslo formoms pritaikyta?
Sąskaitų išrašymas pritaikytas šioms verslo formoms:
Individuali veikla pagal pažymą
Mažoji bendrija (MB)
Individuali įmonė (IĮ)
Uždaroji akcinė bendrovė (UAB)
Akcinė bendrovė (AB)
Viešoji įstaiga (VšĮ)
Kaip pakeisti įmonės rekvizitus?

Klientai → Klientai
Pirmas sukurtas klientas šiame modulyje yra Jūsų įmonė. Raskite ją tarp savo klientų ir ten įveskite / pakeiskite reikiamą informaciją. Kokią informaciją įrašysite kortelėje „Klientai“, tokia bus rodoma pardavimo sąskaitoje.

Bendra informacija — galite įvesti visus reikiamus laukus, informaciją apie įmonę. Raudona žvaigždute pažymėti laukai yra privalomi.
Adresai ir filialai — įrašykite įmonės adresą.
Banko sąskaitos — įrašykite įmonės banko sąskaitą.
Adresai, filialai — galima priskirti adresą su požymiu „Registracijos“ ar „Korespondencijai“.
Tam pačiam adresui gali būti priskirti abu požymiai. Pagal šiuos požymius atitinkamai spausdinami adresai sąskaitose ar sutartyse.

Banko sąskaitos — užpildykite reikiamus laukus, norėdami pridėti banko sąskaitą, spauskite žalią mygtuką „+“.
Nepamirškite pažymėti varnele prie tos banko sąskaitos, kuri yra „Pagrindinė“ ir kurią „Rodyti sąskaitoje“ (pardavimo sąskaitoje).
Užpildžius laukus, spauskite mygtuką „Išsaugoti“.
Užpildžius laukus paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.

Kaip sukurti naują matavimo vienetą supaprastintoje sąskaitoje?

1. Norėdami sukurti naują įrašą, spauskite žalią mygtuką „+“.
Žinynai → Prekių kortelės → Matavimo vienetai
Atsidariusiame lange, laukelyje „Pavadinimas“, įrašykite naują matavimo vienetą, pažymėkite, ar matavimo vienetas yra sveriamas.

2. Sukurkite paslaugos kortelę su nauju matavimo vienetu
Žinynai → Prekių kortelės → Prekės
Sukurkite kortelę „Paslauga“, laukelyje „Prekės požymis“ pasirinkite „Paslaugos“, laukelyje „Mato vnt“ pasirinkite naują sukurtą matavimo vienetą.
Aprašę laukus, išsaugokite informaciją.

Kaip pakviestam vartotojui priskirti teises, išrašyti sąskaitas
  1. Pakvieskite darbuotoją į įmonę:
  2. Sukurkite kvietimą:
  3. Supildykite laukus ir išsiųskite kvietimą:
  4. Kai darbuotojas priims kvietimą, jo paskyrą susiekite su darbuotojo darbo sutartimi „Parametrai“ →  Nustatymai → „Vartotojai / darbuotojai

    Prie B1.lt vartotojo prijunkite darbuotoją. Laukai „Vartotojas“ ir „Darbuotojas“ turi būti užpildyti tam, kad vartotojas vėliau galėtų išrašyti sąskaitą faktūrą.
    Jei vartotojas aktyvavo paskyrą ir nėra darbuotojo, jį sukurti galite šiais žingsniais: „Personalas“ → „Darbuotojai modulyje“.
    Kai vartotojas užregistruos sąskaitą ar kitą dokumentą, jame bus automatiškai sugeneruojamas darbuotojo vardas ir pavardė.

Kaip pasirinkti planą, jei esu registruotas vartotojas ir turiu sukurtą įmonę?

Savo planą vartotojas gali keisti 2 būdais.

I būdas:

1.1. Viršutinėje įrankių juostoje spausti mygtuką „+Pakviesti vartotojus į įmonę”.

1.2 Pasirinkti tinkamą planą ir spausti mygtuką „Keisti planą“:

1.3 Vartotojas informuojamas apie atliktus pakeitimus: 

II Būdas:

2.1. Paskyra → Įmonės ir vartotojaipasirinkti savo įmonę ir spausti „Pieštuką“ 

2.2. Pažymėti vartotoją ir spausti mygtuką „Keisti planą“:

2.3. Pasirinkti tinkamą planą ir spausti mygtuką „Keisti planą“

2.4 Vartotojas informuojamas apie atliktus pakeitimus:

Pastaba. Esamą planą į brangesnį (pvz.: Minimalus → Ekspertas) vartotojas gali keisti bet kada. Esamą planą į pigesnį (pvz.: Ekspertas → Minimalus) vartotojas gali keisti tik po 30 dienų.