Sujunkite gamybos ir serviso CRM su apskaita
Kaip veikia B1.lt ir e-Zonus integracija
Asmenys naudojantys e-Zonus gali supaprastinti savo apskaitos procesą. Pirkimo, gamybos ir pardavimo duomenys sinchornizuojasi su B1.lt palengvinant buhalterio darbą — tereikia aktyvuoti integraciją.
Užsakymų sinchronizavimas
Kiekvienas užsakymas:
- sukuria klientą (jeigu jo nėra);
- sukuria pardavimo sąskaitą;
- sukuria prekių nurašymo aktą ir atnaujina prekių likutį (kiekinei apskaitai);
- sukuria banko įrašą ir sudengia su pardavimo sąskaita.
Viskas buhalterinei apskaitai
- Pirkimo dokumentai;
- Gamybos produkcijos duomenys;
- Skirtingi PVM tarifai ir valiutos;
- i.SAF, OSS (prekiaujantiems ES) ir kitos ataskaitos.
Kiek kainuos integracija su B1.lt?
(kainos nurodytos mėnesiui be PVM)
65€/mėn.
- 3€/mėn. — įmonės duomenų bazė;
- 12€/mėn. — vartotojo planas „Minimalus“ arba aukštesnis;
- 50€/mėn. — integracija su neribotu kiekiu sandėlių (kaip sujungti kelis?).
Instrukcija, kaip B1.lt sujungti su e-Zonus
1. Įvesti į naršyklę https://www.b1.lt/.
2. Atsidariusiame lange spausti mygtuką „Registruotis“;
3. Užpildyti privalomus laukus ir paspausti mygtuką „Registruotis“;
4. Gavus laišką nurodytu el.paštu adresu spausti „Patvirtinti“.
Žinynai → Sandėlio → Operacijos rūšys
Spauskite žalią mygtuką ,,+“ sukurti naują įrašą. Kokias kor. sąskaitas naudosite operacijoje, tokiais įrašais registruosis sumos apskaitoje.
3.1 Sukurkite naują operaciją Pardavimas (e-shop) su reikiamais nustatymais.
Spauskite mygtuką ,,Išsaugoti“.
3.2. Sukurkite naują operaciją Nurašymas (e-shop) su reikiamais nustatymais.
Spauskite mygtuką ,,Išsaugoti“.
Pastaba. Operacijose nurodytos pavyzdinės kor. sąskaitos. Kor. sąskaitas naudokite pagal savo įmonės patvirtintą sąskaitų planą.
Žinynai → Sandėlio → Dok. Serijos
Spauskite žalią mygtuką „+“ sukurti naują įrašą ir aprašykite reikiamus laukus. T.y. priskirkite seriją ir numerį prie naujai sukurtos operacijos. Taip pat pažymėkite varnele „Spausdinti sąskaitą“.
Pardavimas (e-shop)
Nurašymas (e-shop)
Pastaba. Seriją ir numerį naudokite pagal savo įmonės patvirtintus įsakymus.
Žinynai → Prekių kortelės → Prekės
Sukurkite kortelę Prekės pozicija (e-shop), prekės požymiu pasirinkite paslaugą. Užpildykite tris privalomus laukus, kurie yra pažymėti žvaigždute. Aprašę laukus, spauskite ,,Išsaugoti“.
Taip pat sukurkite kortelę Nuolaida (e-shop), laukelyje „Prekės požymis“ įrašykite „Paslaugos“. Aprašę nustatymus, spauskite „Išsaugoti“.
Sukurkite kortelę Dovanų čekis (e-shop), laukelyje „Prekės požymis“ įrašykite „Paslaugos“. Aprašę nustatymus, spauskite „Išsaugoti“.
Sukurkite kortelę Pristatymas (e-shop), laukelyje „Prekės požymis“ įrašykite „Paslaugos“. Aprašę nustatymus, spauskite „Išsaugoti“.
Sukurkite kortelę JAV Sales TAX (jei prekiaujate JAV ir naudojate Amazon arba Etsy integracijas), prekės požymiu pasirinkite paslaugą. Užpildykite privalomus laukus, kurie yra pažymėti žvaigždute ir nurodykite pardavimo kor. sąskaitą. Aprašę laukus, spauskite ,,Išsaugoti“.
Pastaba. Prekių kortelės kuriamos su požymiu „Paslauga“. Sugeneravus pardavimo dokumentą, el. parduotuvėje prekė nurašoma nebus. Prekė bus nurašyta tik sukūrus antrąjį t.y., nurašymo, dokumentą.
Individualiai kurtoms integracijos API raktą galima sugeneruoti per:
Parametrai → Integracijos → API#2
Veiksmų seka:
1. Atidarius pasirinkimą spausti mygtuką „+Pridėti paslaugą“
2. Atsidariusiame lange spausti „Išsaugoti“. Jei turite daugiau nei vieną įmonę B1.lt programoje, galite pasirinkti kas apmokės paslaugą pakeičiant įmonę. Laukelyje „Payer Company“, nurodoma įmonė kuri apmokės integracijos paslaugos mokestį.
3. Atsidariusiame lange matomas API raktas ir Privatus raktas, kuriuos galite naudoti integracijai aktyvuoti.Pastaba. Jei pirmą kartą užsakoma integracija, atkreipti dėmesį ar pasirinktas „Paketas“ paslaugos apmokėjimui. Tik pasirinkus tinkamą „Integracijų paketą“ suformuotas raktas bus aktyvus.