Account
Monitoring and adjusting user and business information
START USING
Dashboard
View all registered companies and go to the ledger, read received program messages and mark them as read, follow Facebook news about the program in use. Login to the accounting department of the company, create a new company and manage your account.
Employee cabinet
View the received salary and print the pay stubs or income statement, fill out applications, follow the schedule, view the information provided in the employment contract, write out the inventory, and read any documents submitted by the employer. Each company can provide its employees with an account for free.
Companies
List of accounted companies. Create a new or modify an existing company, transfer, delete or freeze a company database. Invite users to access a company database, create or edit sets of rights, track balance and plan change history, and perform key actions.
My data
Update all your account information. See what plan you have chosen and what the company is paying for. Edit your personal information, add a photo, fill in your account details, change your password and email, and add branding to see your company logo on your desktop.
Invitations
List of users invited to the company's database, employees invited to use the free employee account. Create a new or cancel an invitation.
Invoices
List of prepayments and VAT invoices issued to replenish the balance in the program. It can be printed in .PDF format or deleted if a document is not required.
Partnership
The ability to accumulate partner points in the program and replenish your company's balance with them. Create the link you will be sending to invite other business owners to keep track of the new program. Affiliate points are awarded to each invited user who started accounting in this program.
Messages
List of all program messages. You can read or delete messages.
Messages
List of all program messages. You can read or delete messages.
Consulting
Ask program consultants questions about using the program, any errors that occur, and provide feedback on the functionality of the program.
NOTE: Consultation is free only for users with an "Expert" or "Partner" plan.
Statistics
Evaluate the statistics of the use of the program in several sections — by company and by employees, employees by days, employees by companies. The numbers indicate the number of actions performed by the employee (his activity according to the selected period) in the company and / or module.
NOTE: Statistics is free only for users with an "Expert" or "Partner" plan.
Reminders
Sending periodic reminder messages to customers by e-mail. A convenient tool for sending messages to clients about the deadlines for accounting processes at a set periodicity.
NOTE: Reminders is free only for users with an "Expert" or "Partner" plan.
Frequently asked questions
Dashboard
Norint sukurti naują įmonę, paspauskite mygtuką „+ Sukurti naują įmonę“.
Užpildykite naujos įmonės duomenis. Kurdami įmonę galite panaudoti turimos įmonės duomenis kaip šabloną. Pastaba. Pasirinkus jau esamą įmonę, visi jos duomenys bus nukopijuoti į naująją, t. y. kliento pavadinimas, sąskaitų planas, (jei buvo suvesti) pirkimai bei pardavimai ir pan.
1. Vartotojas savo planą mato viršutinėje meniu juostoje.
Norint pakeisti planą spauskite ant plano pavadinimo:
- Pasirinkite įmonę, iš kurios bus apmokamas balansas;
- Pasirinkite norimą planą;
- Spauskite "Keisti planą".

Apie sėkmingą plano pakeitimą vartotojas bus informuotas sistemine žinute, pavyzdžiui:

2. Vartotojo planą galite pakeisti savo paskyroje.
Paskyra → Įmonės ir vartotojai → Pažymite įmonę ir spaudžiate mėlyna pieštuką „Redaguoti pasirinktą įrašą“.
Raskite vartotoją kuriam norite pakeiti planą ir spauskite ant pieštuko. Parinkite planą iš sąrašo.
Pastabos:
- Esamą planą į brangesnį (pvz.: Minimalus → Ekspertas) vartotojas gali pasikeisti bet kada. Esamą planą į pigesnį (pvz.: Ekspertas → Minimalus) vartotojas gali pasikeisti tik po 30 dienų.
- Vartotojas sutinka gauti el. laiškus apie programos naujienas, sisteminius pranešimus ir reklamą.
- B1.lt pasilieka teisę keisti sąlygas, planų kainas.
- Registravimosi B1.lt taisyklės ir nuostatos.
Balansas B1.lt programoje — tai įmonei papildyta pinigų suma (Eur be PVM), iš kurios po papildymo apmokami vartotojų planai. Įmonės balanso likutis matyti viršutinėje juostoje.
1. Norint papildyti balansą spauskite mygtuką „Balansas“.
Sąskaita faktūra - vartotojas gali pasirinkti, kam už balanso papildymą bus išrašyta PVM sąskaita faktūra. Kaip parodyta pavyzdyje (aukščiau), vartotojas pasirenka ar mokėtojas yra fizinis ar juridinis asmuo, užpildo duomenis, reikalingus sąskaitai išrašyti. Pastaba: Kad duomenys užsipildytų automatiškai, reikia užpildyti informaciją per modulį Mano duomenys.
Patikrinkite, ar nurodėte reikiamą balanso papildymo sumą ir spauskite „Papildyti B1.lt balansą“.
Kilus klausimams dėl lėšų įskaitymo ir mokėjimų, kreiptis el. paštu
Prisijungę prie Programos, paskyros lange matote raudoną pranešimą:
"Pastebėjome, kad jungiatės su 1 paskyra per kelis įrenginius vienu metu – taip jūs pažeidžiate B1.lt taisyklių nurodytus punktus:
- 1.1 Naudotis B1.lt šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.
- 2.1 Neatskleisti tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie B1.lt duomenų.
- 5.1 Naudotojas atsako už jam suteiktų prisijungimo prie B1.lt duomenų neatskleidimą tretiesiems asmenims. Jei B1.lt naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie B1 Naudotojo prisijungimo duomenimis, B1.lt administracija šį asmenį laiko Naudotoju ir neatsako už informacijos nutekėjimą ir kitas pasekmes.
Šis pranešimas informuoja kad Jūsų paskyra jau atidaryta kitame įrenginyje, todėl iš vieno įrenginio būsite atjungti automatiškai. Jei naudojatės tik vienu įrenginiu ir matote šį pranešimą, rekomenduojame kuo skubiau pasikeisti slaptažodį.
- klaidos pranešimą;
- ekrano nuotraukas;
- vartotoją (jeigu tai ne Jūs);
- įmonę (ypač kai jų yra keletas);
- užklausos numerį (jeigu turėjote susijusį paklausimą su šia tema).
- Mano sąskaitoje klaida.
- Kuriant pardavimo s.f. (pvz. SF0154, 2022-01-15), buhalterinis prekių likutis nesutampa su faktiniu kiekiu sandėlyje (programa rodo 4 vnt., o sandėlyje turime tik 2 vnt). Kokia neatitikimo priežastis?
B1.lt komanda konsultuota tik programos veikimo klausimais (buhalteriniais arba išorinių įskiepių diegimo klausimais pagalba nėra teikiama).
Atsakymai dėl greitaveikos sutrikimo pateikiami, tik tinkamai užpildytoms užklausoms.
Kartais, rašant užklausą į B1 programos pagalbą, reikia padaryti ekrano nuotrauką (EN: screenshot). Yra įvairių būdų, kaip tai atlikti pateikiame kelis paprasčiausius būdus kaip "paimti" nuotrauką.
- Norėdami užfiksuoti dalies ekrano vaizdą ar „iškirpti“ nedidelį ekrano plotą, vienu kartu paspaudus „Windows“, „Shift“ ir S klavišų kombinaciją. Tuomet kairiuoju pelės klavišu apibraukti reikalingą sritį ir jį atleisti. Iškart po to ekrano apačioje, dešinėje, parodoma sumažinta ekrano vaizdo nuotrauka. Paspaudus ją, pasirinkiti vietą, kur išsaugoti paveikslėlį.
- Klavišo PRINT SCREEN naudojimas
Paspaudus klavišą PRINT SCREEN fiksuojamas viso ekrano vaizdas ir jis nukopijuojamas į mainų sritį kompiuterio atmintyje. Tada galima įklijuoti (CTRL + V) vaizdą į dokumentą, el. laišką, konsultavimo langą ar kitą failą.
Kur yra mygtukas PRINT SCREEN?
Klavišas PRINT SCREEN paprastai yra viršutiniame dešiniajame klaviatūros kampe.
Ant klaviatūros matomas tekstas gali būti „PrtSc“, „PrtScn“ ar „PrntScrn“. Kitas tekstas ant klavišo „Print Screen“
Companies
Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Paspauskite ant savo vardo kairėje pusėje, atsidarys lentelė ir įeikite į paskyrą. Įsitikinkite, jog tikrai norite ištrinti įmonę ir paspauskite ištrynimo mygtuką, kaip parodyta pavyzdyje:
Savo veiksmus patvirtinkite:
Įmonė bus ištrinta per 1 val. nuo veiksmo iniciavimo.
Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Prieigą prie įmonės vartotojui gali panaikinti tik įmonės savininkas. Norėdami panaikinti prieigą:
1. Pasirinkiti įmonę iš sąrašo ir atidaryti;
2. Surasti vartotoją, kuriam reikia panaikinti prieigą prie pasirinktos įmonės;
3. Pažymėti Vartotoją ir paspausti ištrynimo mygtuką, kaip pažymėta pavyzdyje, patvirtinant savo veiksmą.
Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Kiekvienam vartotojui, esančiam įmonėje yra suteikiamos tam tikros teisės, pavyzdžiui - įmonės savininkas, buhalteris, vadybininkas, vartotojas ir pan.
Vartotojui teisės keičiamos paspaudus mėlyną mygtuką „Keisti teisių rinkinį“.
Galima sukurti naują teisių rinkinį, paspaudus tab „Teisių rinkiniai“ ir pasirenkant mygtuką „+Sukurti naują teisių rinkinį“ arba kopijuoti jau sukurtą teisių rinkinį spaudžiant „Nukopijuoti teisių rinkinį į" pasirenkant iš sąrašo įmonę, kurioje šis teisių rinkinys bus išsaugotas.
Jei norite redaguoti esamą teisių rinkinį, paspauskite redagavimo mygtuką ir atitinkamai pažymėkite, ką vartotojas galės daryti programoje, kuriuos modulius matyti. Pvz.: Direktoriaus rolę turintis vartotojas gali matyti atsargų, DK, Pardavimų/pirkimų ataskaitas, pilnai tvarkyti Banko įrašus bei peržiūrėti bendro žurnalo ar Didžiosios knygos įrašus. Kitų modulių, kaip pateikta pavyzdyje vartojas matyti negali. Redaguotą vaidmenį išsaugokite.
Pastaba: Teises gali priskirti ar keisti tik įmonės savininkas.
„Sistemos teisių rinkinių“ koreguoti nėra galima, juos galima tik peržiūrėti paspaudus mygtuką .
Apskaitomos įmonės perdavimas kitam kitam savininkui
1. Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Įmonės savininkas turi įmonę UAB "Demo", kurią nori perduoti kitam vartotojui. Savininkas per savo paskyrą, atidaro modulį „Įmonės ir vartotojai“ ir pasirenka kurią įmonę, nori perduoti:
Pasirenkate vartotoją, kuriam keisite planą. Spaudžiate mygtuką „Keisti planą“:
Atsidariusiame lange pasirenkate kas mokės už planą ir norimą planą:
- Norėdami užšaldyti įmonę spauskite mygtuką „Užšaldyti įmonę“.
- Norėdami atšaldyti įmonę spauskite mygtuką „Atšaldyti įmonę“.

Modulyje įėjus į įmonę kuri moka už vartotoją lentelėje „Įmonės balanso istorija“ galima pamatyti kiek kiekvieną dieną yra nuskaitoma už b1.lt paslaugas.


Greičiausiai jūs kurdami naują X įmonę pasirinkote Y įmonę kaip šabloninę (t.y. nukopijavote). Todėl visi duomenys, kurie buvo suvesti į Y įmonę nusikopijavo į X įmonę. Rekomendacija: 1. Susikurti 1 įmonę su reikalingais nustatymais ir ją naudoti ateityje kaip šabloninę kuriamoms įmonėms. 2. Arba nenaudoti jokios įmonės kaip šablono, kuriant naujas įmones.
Suformavus išankstinę sąskaitą ir ją apmokėjus, papildoma Jūsų virtuali piniginė B1.lt sistemoje. Pinigų likutį Jūs matote viršutinėje įrankių juostoje.
Vėliau programa kiekvieną dieną 00:00 nuskaito nuo Jūsų pinigines lėšas, ir taip kiekvieną dieną, kol piniginę reikia vėl papildyti.
Nuskaitymus nuo virtuali piniginės galite matyti Paskyra → Įmonės ir vartotojai → pasirenkama įmonė → Įmonės balanso istorija
Pastaba. Nustatyta, kad programa išsiunčia išankstines sąskaitas prieš septynias dienas, prieš pasibaigiant balansui.
Paskyra → Mano duomenys → Sąskaitos
Visas išankstines sąskaitas ir pardavimo sąskaitas už b1.lt paslaugas galite rasti savo paskyroje „Sąskaitos“ modulyje.
My data
Kiekvienas vartotojas gali atsisakyti naujienlaiškių.
Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai
-
Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → Slaptažodis
Du kartus įvesti savo naują slaptažodį ir spausti „Keisti slaptažodį“: - Po slaptažodžio pakeitimo, programa prašys prisijungti per naujo jau su nauju slaptažodžiu.
- Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → El. paštas → Įveskite naują elektroninį paštą ir savo slaptažodį, tada spausti „Keisti el. paštą“:
- Po pakeitimo turite gauti laišką į naują elektroninį paštą ir patvirtinti pasikeitusį elektroninį paštą.
Pagal poreikį galite atsisiųsti Darbo užmokesčio priskaitymo lapelius bei sugeneruoti bei parsisiųsti Pažymą apie darbo užmokesčio priskaitymus tam tikru laikotarpiu:

Dviejų veiksnių autentifikavimas — tai saugos funkcija, kuri, kaip ir slaptažodis, padeda apsaugoti jūsų B1.lt paskyrą. Jei nustatysite dviejų veiksnių autentifikavimą, jūsų bus prašoma įvesti specialų kodą B1.lt programoje prisijungimui atlikti.
Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → 2FA
1. Atsisiųsti programėlę „Google Authenticator“ (iOS, Android) į mobilujį įrenginį, kuris turi foto kameros programą;
2. Programoje B1.lt pažymėti varnele „Aktyvuoti 2FA (dviejų veiksnių autentifikaciją)“;
3. Atidaryti atsiųstą „Google Authenticator“ pasirinkti „Scan a QR Code“ ir nukreipti fotoaparatą į QR kodą matomą paskyros lange;
4. Įvesti patvirtinimo kodą iš Google Authenticator programėlės;
5. Spausti mygtuką „Išsaugoti“;
Atlikus šiuos veiksmus, sekantį kartą jungiantis prie savo B1.lt paskyros bus prašoma įvesti kodą, matomą mobiliojo įrenginio programėlėje.
Norint atsisakyti dviejų faktorių autentifikavimo funkcijos:
Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → 2FA nuimti varnelę „Aktyvuoti 2FA (dviejų veiksnių autentifikaciją)“ pakeitimus išsaugoti spaudžiant mygtuką „Išsaugoti“.
Requests
Užpildykite prašymą.
Paskyra → Darbuotojo kabinetas → Prašymai
Spauskite žalią mygtuką „+Sukurti naują prašymą“.
Įrašykite datą, tipas laukelyje pasirinkite prašymo tipą. Užpildžius prašymą spauskite mygtuką „Pateikti".
Pildydami prašymą dėl nuotolinio darbo, uždėkite varnelę, kad susipažinote su taisyklėmis.
Pastaba. Į komentaras lauką galite įrašyti komentarą susidedanti iš 400 raidžių. Darbuotojui užpildžius prašymą, vadovas gauna priminimą, patvirtiną arba atmeta prašymą. Visi prašymai užsiregistruoja apskaitoje, Personalas->Prašymai modulyje. Paspaudus mygtuką kairėje pusėje galite keisti informaciją, pasirinkite ką norite matyti ar prašymus, ar grafiką.
Dokumentai → Įsakymai → Įsakymų registras užsiregistruoja įsakymas. Užpildžius prašymą dėl nuotolinio darbo įsakymas nesusiformuoja, pagal DK 120 str. nuotolinis darbas nėra žymimas kitaip žymimas tabelyje.
Partnershop
Kaip tai veikia matematiškai? Vienos apskaitos įmonės pvz.:
- Vedama apskaita 75 įmonėms kas mėnesį mokant 225€ (75 * 3€) be PVM į B1.lt balansą. Tai yra įmonės sąnaudos.
- 80% apskaitos įmonės klientų savarankiškai veda sąskaitas, žiūri skolas, stebi kliento istorijas, kreditavimą e-verslo vykdymą,kurio sąskaitos automatiškai susietos su B1.lt programa. Visa tai sumažina darbo kaštus apskaitos įmonei, todėl vidutiniškai sumokama apie 20€ už B1.lt programą. Šie vartotojai sumoka į B1.lt biudžetą: 75 įmonės * 80% * 20€ = 1200€ be PVM. 25% šių pinigų sugrįžta į apskaitos įmonės sąskaitą. Tai yra įmonės pajamos.
- Apskaitos įmonė uždirba 300€ (1200€ * 25%) ir išleidžia 225€, t.y. mėnesinis pelnas 75€.
Atkreipiame dėmesį ar:
- pajungta Partnerystės programa;

- apmokėta sąskaita už B1.lt paslaugas vartotojo, kuriam priskirta partnerystė (affiliate);

-B1.lt sistemoje sugeneruota išankstinė sąskaita balanso papildymui vartotojo, kuris sistemoje dalyvauja kaip Partnerystės taškų gavėjas:

- klientas yra periimtas iš kitos kompanijos.
Pastaba:
Jeigu klientas pakviestas kitos kompanijos jis jau dalyvauja Partnerystės taškų programoje pirminio pakvietusiojo affilate sistemoje.
Jeigu klientas papildė balansą, bet jis prisijungė prie programos savarankiškai, bet ne per jūsų siųstą nuorodą, tada Partnerystės programoje jis nedalyvauja.
Paskyra → Partnerystė
Partnerystės taškus galima panaudoti, pasirinkus skyrelį „Sukaupta suma“. Spauskite mygtuką „Perkelti įmonės balansą“. Atsiradusioje lentelėje užpildykite tuščius laukus, t.y., pasirinkite įmonę, į kurios balansą bus pridėti partnerystės taškai. Laukelyje „Išmokėti“ įrašykite, kokią partnerystės taškų sumą norite išmokėti. Užpildžius laukus, paspauskite „Pervesti“ ir „Taip“.
Invintations
Išsiųskite vartotojui pakvietimą.
1. Paskyra → Pakvietimai spauskite mygtuką. Pastaba: tik įmonės savininkas arba vartotojas su papildomomis funkcijomis gali pakviesti vartotoją.
2. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones prie kurių norite pakviesti vartotoją. Spauskite mygtuką „Pasirinkti kitos įmonės“. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones ir perkelkite jas į kairę pusę. Pasirinkus reikiamas įmones spauskite mygtuką „Pasirinkti“.
3. Atsidariusiame lange paspauskite mygtuką „Sukurti pakvietimą“ jei norite pakviesti vartotoją prie įmonės, arba spauskite „Pakviesti visus darbuotojus“ jei norite darbuotojus pakviesti prie darbuotojo kabineto.
Toliau užpildykite naujo vartotojo duomenis. El. paštas - įveskite naujo vartotojo el. paštą. Teisės - nustatykite vartotojui teises. Planas - nustatykite vartotojui planą. Jei yra poreikis suformuoti pakvietimą keliems vartotojams spauskite mygtuką „Pridėti pakvietimą“ ir užpildykite reikiamus laukus. Užpildžius visus reikiamus laukus spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.
4. Sistema išsiunčia pakvietimus. Gavę laišką, darbuotojai turi paspausti ant nuorodos.
5. Jei nėra prisiregistravę vartotojai turi prisitegistruoti prie sistemos. Atsidariusiame lange užpildykite informaciją:
Pastaba: Jei dalyvaujate Partnerystės programoje, vartotojas automatiškai priskiriamas prie rėmėjų sąrašo. Atskirai Partnerystės nuorodos siųsti nereikia.
1. Gavę pakvietimą į paštą paspausti mygtuką ,,Priimti pakvietimą“.
2. Atsidariusiame lange užpildykite reikiamus laukus ir spauskite mygtuką ,,Registruotis“.
1. Gavus pakvietimą į paštą paspausti mygtuką ,,Priimti pakvietimą“.2. Atsidariusiame lange užpildykite reikiamus laukus ir spauskite mygtuką ,,Prisijungti“.
1. Suformuokite vartotojui pakvietimą
Viršutinėje įrankių juostoje spauskite mygtuką „+Pakviesti vartotojus į įmonę”. Pastaba: tik įmonės savininkas arba vartotojas su papildomomis funkcijomis gali pakviesti vartotoją.
2. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones prie kurių norite pakviesti vartotoją
Spauskite mygtuką „Pasirinkti kitos įmonės“. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones ir perkelkite jas į kairę pusę. Pasirinkus reikiamas įmones spauskite mygtuką „Pasirinkti“.
3. Atsidariusiame lange užpildykite naujo vartotojo duomenis.
El. paštas - įveskite naujo vartotojo el. paštą.
Teisės - nustatykite vartotojui teises.
Planas - nustatykite vartotojui planą.
Jei yra poreikis suformuoti pakvietimą keliems vartotojams spauskite mygtuką „Pridėti pakvietimą“ ir užpildykite reikiamus laukus. Užpildžius visus reikiamus laukus spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.
4. Sistema išsiunčia pakvietimus. Gavę laišką, darbuotojai turi paspausti ant nuorodos, jei nėra prisiregistravę, prisiregistruoti prie sistemos.
Statistics
Paskyra → Statistika
Įrankis skirtas duomenų peržiūrai pagal įmones ir pagal darbuotojus. Statistiką galima peržiūrėti pasirinktam laikotarpiui įvedus norimą datą laukeliuose „Nuo“ ir „Iki“, spausti mygtuką .
- Skaičius prie darbuotojo rodo atliktų veiksmų skaičių, pavyzdžiui Laima UAB „Užtrauktukas“ įmonėje atliko 316 veiksmų.
- Paspaudus ant kiekvienos įmonės galima peržiūrėti, kiek kiekvienas darbuotojas atliko tam tikrų įrašų moduliuose.
- Paspaudus ant modulio pavadinimo, matoma išsamesnė informacija apie vartotojo veiksmus moduliukuose:
- Paspaudus ant skaičiaus, atidaroma informacinė lentelė, kurioje nurodyta atlikto veiksmo data ir laikas, taip pat pateikiami suminiai veiksmų duomenys.
Šioje lentelėje pagal pasirinktą laikotarpį Nuo/Iki galima matyti darbuotojo veiklą B1.lt programoje pagal dienas. Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite darbuotoją, laikotarpį ir paspaudus bus atrinkta to darbuotojo veikla (bendrai tą dieną sistemoje).
- Stlpeliais parodomas darbuotojo aktyvumas pagal darbo valandas, pavyzdžiui, Jurga 2018-01-02 aktyviausiai dirbo 10 valandą, o 2018-01-08 - 9-10 valandomis:
- Paspaudus ant mėlynų stulpelių galima peržiūrėti, kiek ir kuriame modulyje darbuotojas atliko veiksmus. Pavyzdžiui, DU modulyje atliko 8 veiksmus, Banke - 3 veiksmus ir pan.
Statistika pagal pasirinktą laikotarpį Nuo/Iki apie darbuotojo veiklą B1.lt programoje pagal įmones. Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite darbuotoją, laikotarpį ir paspaudus parodoma veikla įmonėje/įmonėse (bendrai už tą laikotarpį). Skaičiai ties mėlynais stulpeliais žymi bendrą darbuotojo veiksmų skaičių toje įmonėje.
Paskyra → Statistika
Įrankis skirtas paririnktam periodui peržiūrėti prijungtų integracijų užklausų kiekius pagal įmones:
Įmonė – įmonės pavadinimas, kurioje nurodytu periodu vyko duomenų importas;
Kas moka už paslaugą – įmonės pavadinimas, kuri apmoka integracijos paslaugą;
API – tai el.parduotuvės veikiančios su B1.lt įskiepiais ir individuliai kurtos integracijos;
Užsakymai – tai duomenų importas iš el.prekybos portalų;
Sinchronizacijos – tai duomenų importas iš kasos ir POS sistemų;
Priminimai
Priminimų siuntimas klientui pagal iš anksto numatytas datas atliekamas 1 kartą dienoje.
Paskyra → Priminimai
Sukurti naują priminimo laišką spaudžiant
Atsidariusiame lange užpildykite laukelius:
Datos, laiško tema, laiško turinys ir išrinkite iš sąrašo kam išsiųsti priiminimo laišką:
Pastaba: Automatinis priminimo laiškas siunčiamas nustatytomis dienomis, pradedant nuo sekančios dienos.
Negalime suteikti tokios paslaugos, t.y masiškai siųsti priminimo laiškų asmenims tik pagal gavėjo el.pašto adresą (pagal BDAR taisykles).
Šiems veiksmams atlikti reikia kitų serverių ir kitos juridinės bazės, kad siunčiamas laiškas garantuotai pasiektų adresatą.
Sąskaitų atpažinimas
1. Paskyra → Sąskaitų atpažinimas
Pateikiamas Jūsų vartotojo individualus el.pašto adresas, dokumentams siųsti:2. Išsiųsti dokumentus iš savo el.pašto dėžutės, nurodant duomenis:
Laiško gavėjas: [email protected] Siunčiamo dokumento dydis negali būti didesnis nei 5MB, palaikomi formatai failo atpažinimui: PDF, JPG, JPGE. Dokumentus galima siųsti į failų saugyklą šiais formatais, bet failų atpažinime nebus apdoroti: zip, txt, jpeg, png, svg, xml, ffdata, xls, xlsx, doc, docx, odt, eml, msg, tab, csv, mp4, mkv, tif.
3. Atsiųsti dokumentai apdorojami ir vykdomas atpažinimas:
4. Pateikiami įkelti failai, kurie išskaidomi pagal turimas įmones modulyje „Failų paskirstymas“.
Jei įkelto dokumento įmonė nerasta, ji priskiriama kategorijai „Nežinoma įmonė“:
5. El. pašto dėžutėje gaunamas patvirtinimo laiškas apie įkeltus dokumentus į B1.lt programą:
6. Atpažinti dokumentai pagal įmones gali būti perkelti į įmonių duomenų bazę/es:7. Perkeltus dokumentus galima rasti įmonės „Darbalaukyje“, jas galima registruoti apskaitoje įprastai.
8. Dokumentus priskirtus kategorijai „Nežinoma įmonė“, galima apdoroti rankiniu būdu.
Paspausti ant dokmento ikonos ir priskiriant tinkamą įmonę:
How to use the account module
How to use the account moduleA short visual tutorial on how to:
1. Use the account module;
2. Create a new company;
3. Create consumer rights;
4. Use the "Employee's Cabinet";
5. Change personal data;
6. Issue a preliminary invoice for filling in the balance;
7. Invite users;
8. Fill in the consultation request.