Paskyra

Paskyra


Vartotojo ir įmonių informacijos stebėjimas ir koregavimas

PRADĖKITE NAUDOTIS

Darbalaukis

Paskyros valdymo langas, pranešimai ir naujienos

Įmonės

Vartotojo turimų įmonių sąrašas ir jų koregavimas

Darbuotojo kabinetas

Darbo sutarties ir atlyginimo informacija, prašymo pildymas

Mano duomenys

Paskyros ir asmeninių duomenų nustatymai

Sąskaitos

Programos išrašytos PVM sąsakitos faktūros

Žinutės

Visi programos naudojimo pranešimai

Partnerystė

Taškų rinkimas įmonės balanso papildymui

Pakvietimai

Išsiųstų pakvietimų vartotojams sąrašas

Konsultavimas

Pagalba programos naudojimo klausimais

Statistika

Vartotojų programos naudojimo stątistika

Video medžiaga

Paskyros valdymo mokomoji medžiaga

Klausimai/Atsakymai

Dažniausiai užduodami klientų klausimai ir atsakymai
 

Darbalaukis

Matyti visas apaskaitomas įmones ir pereiti prie apskaitos vedimio, perskaityti gautus programos pranešimus ir pažymėti, kaip perskaitytus, stebėti naudojamos programos facebook naujienas. Pereiti į įmonė apskaitą, sukurti naują įmone ir valdyti savo paskyrą.

Darbuotojo kabinetas

Peržiūrėti gautą darbo užmokestį ir atsispaudinti atlyginimo lapelius arba pažymą apie gautas pajamas, pildyti prašymus, stebėti tvarkaraštį, matyti darbo sutartyje nurodytą informaciją, išduotą inventrių ir perskaityti  bet atsispausdinti dardavio pateiktus dokumentus. Kiekviena įmonė gali savo darbuotojams nemokamai suteikti darbuotojo kabinetą. 

 

Įmonės

Apskaitomų įmonių sąrašas. Sukurti naują arba koreguoti jau esamą įmonę, perduoti, ištrinti arba užšaldyti įmonės duomenų bazę. Pakviesti vartotojus prisijungti prie įmonės duomenų bazės, sukurti arba redaguoti teisių rinkinius, stebėti balanso ir planų keitimo istoriją, bei atliktus pagrindinius veiksmus.

Mano duomenys

Atnaujinti visus savo paskyros duomenis. Matyti koks parinktas plans ir kokią įmonė apmoką. Koreguoti asmens duomenis, pridėti nuotrauką, užildyti sąskaitos gavėjo duomenis, pakeisti slaptažodi ir elektroninį paštą, taip pat uždėti brendingą, kad prisijungus darbalaukyje matytumėte savo įmonės logotipą. 

 

 

Pakvietimai

Sąrašas pakviestų vartotojų prie įmonės duomenų bazės, darbuotojų pakviestų naudotis nemokamu darbuotoju kabinetu. Sukurti naują  arba panaikinti ir atšaukti pakvietimą.

Sąskaitos

Programje balanso papildymui išrašytų išanstinių sąskaitų ir PVM sąskaitų faktūrų sąrašas. Galima atsispausdinti .PDF formatu arba panaikinti, jei dokumentas nereikalingas.

Partnerystė

Galimybė kaupti partnerystės taškus programoje ir jais pildyti savo įmonės balansą. Sugeneruoti nuorodą kuri siunčiama norint pakviesti kitus įmonių savininkus vesti apskaitą naujoje programoje. Už kiekvieną pakviestą vartotoją kuris pradėjo vesti apskaitą su šia programa yra suteikiami partnerystės taškai.

 

Žinutės

Visų programos pranešimų sąrašas. Pranešimus galite perskaityti arba ištrinti.

Konsultavimas

Užduoti programos konsultantams klausimus apie programos naudojimą, pasirodžiusias klaidas ir teikti pastebėjimus dėl programos funkcionalumo.
PASTABA: konsultavimas nemokamas tik vartotojams turintiems planą "Ekspertas" arba "Partneris",

Statistika

Įvertinti programos naudojimo statistiką keliais pjūviais - pagal įmonės ir pagal darbuotojus, darbuotojus pagal dienas, darbuotojus pagal įmones. Skaičiai žymi darbuotojo atliktų veiksmų skaičių (jo aktyvumą pagal pasirinktą laikotarpį) įmonėje ir/ar modulyje. 
PASTABA: tik vartotojams turintiems planą "Ekspertas" arba "Partneris",

 

Dažnai užduodami klausimai

Darbalaukis

Kaip sukurti naują įmonę?
Paskyra → Darbalaukis

Norint sukurti naują įmonę paspauskite myktuką „+ Sukurti naują įmonę“.
Užpildykite naujos įmonės duomenis. Kurdami įmonę, galite panaudoti turimos įmonės duomenis kaip šabloną. Pastaba. Pasirinkus esama įmonę - visi į ją suvesti duomenys bus nukopijuoti į naują įmonę. T.y. kliento pavadinimas, sąskaitų planas, jei buvo suvesti pirkimai ir pardavimai ir pan.

Kai paspausite sukurti gausite pranešimą: "Įmonės paskyra netrukus bus sukurta. Prašome palaukti."
Kaip pakeisti vartotojo planą?

1. Vartotojas savo planą mato viršutinėje meniu juostoje.

Norint pakeisti planą:
Spauskite ant plano pavadinimo. Pastaba: turi įsitikinti, jog yra pakankama įmonės balanso suma (jei vartotojas turi kelias apskaitomas įmones, bent vienoje iš jų turi būti pakankamas balanso likutis).

  • Pasirinkite įmonę, iš kurios bus apmokamas balansas;
  • Pasirinkite norimą planą;
  • Spauskite "Keisti planą". 
Pastaba: turi įsitikinti, jog yra pakankama įmonės balanso suma (jei vartotojas turi kelias apskaitomas įmones, bent vienoje iš jų turi būti pakankamas balanso likutis).

Apie sėkmingą plano pakeitimą vartotojas bus informuotas sistemine žinute, pavyzdžiui:
ekspertas
2. Vartotjo planą galite pakeisti savo paskyroje.

Paskyra → Įmonės
Raskite vartotoją kuriam norite pakeiti planą ir spauskite ant pieštuko. Pasirinkite norimą planą.

pakeisti_planą

Pastabos:

  • Esamą planą į brangesnį (pvz.: Minimalus → Ekspertas) vartotojas gali pasikeisti bet kada. Esamą planą į pigesnį (pvz.: Ekspertas → Minimalus) vartotojas gali pasikeisti tik po 30 dienų.
  • Vartotojas sutinka gauti el. laiškus apie programos naujienas, sisteminius pranešimus ir reklamą.
  • B1.lt pasilieka teisę keisti sąlygas, planų kainas.
  • Registravimosi B1.lt taisyklės ir nuostatos.

 

 

 

Kaip papildyti įmonės balansą?

Balansas B1.lt programoje — tai įmonei papildyta pinigų suma (Eur be PVM), iš kurios po papildymo apmokami vartotojų planai. Įmonės balanso likutis matyti viršutinėje juostoje.

1. Norint papildyti balansą spauskite mygtuką „Balansas“.

balanso_papildymas1

Papildymas - atidarytoje formoje pasirinkite siūlomą arba įrašykite savo balanso papildymo sumą. Pastaba: Pildant didesne nei 50 Eur suma, įmonė gauna premiją. Pavyzdžiui, papildžius balansą 100 Eur, papildomai prie balanso pridedama +3 Eur suma. Atkreipkite dėmesį, jog balanso papildymo suma nurodyta eurais be PVM (t. y. mokėtina suma 60,50 Eur su PVM, o papildoma įmonės balanso suma 50 Eur). Balansą galima pildyti pasirinkta suma, ją įrašius į laukelį Įrašykite savo sumą. Papildyti įmonės balansą galima ne mažesne nei 50 Eur suma.

Sąskaita faktūra
- vartotojas gali pasirinkti, kam už balanso papildymą bus išrašyta PVM sąskaita faktūra. Kaip parodyta pavyzdyje (aukščiau), vartotojas pasirenka ar mokėtojas yra fizinis ar juridinis asmuo, užpildo duomenis, reikalingus sąskaitai išrašyti. Pastaba: Kad duomenys užsipildytų automatiškai, reikia užpildyti informaciją per modulį Mano duomenys.
Patikrinkite, ar nurodėte reikiamą balanso papildymo sumą ir spauskite „Papildyti B1.lt balansą“.

Tolimesniame žingsnyje vartotojas supažindinamas su lėšų įskaitymo tvarka bei gali parsisiųsti išankstinę sąskaitą apmokėjimui. Pastaba: Apmokant sąskaitą būtina tiksliai nurodyti mokėjimo paskirtį (išansktinės sąskaitos numerį). 

Kai mokėjimas įvykdomas ir užskaitomas B1.lt sistemoje, įmonei automatiškai papildomas balansas ir savo paskyroje vartotojas mato naują balanso likutį, pavyzdžiui:

balansas_done_50

Kilus klausimams dėl lėšų įskaitymo ir mokėjimų, kreiptis el. paštu .

 

 


Įmonės
Kaip ištrinti įmonę?

Paskyra→ Įmonės
Paspauskite ant savo vardo kairėje pusėje, atsidarys lentelė ir įeikite į paskyrą. Įsitikinkite, jog tikrai norite ištrinti įmonę ir paspauskite ištrynimo mygtuką, kaip parodyta pavyzdyje: 

istrinti_imone

Savo veiksmus patvirtinkite:

ar_tikrai_istrinti

Įmonė bus ištrinta per 1 val. nuo veiksmo iniciavimo. 

 

Kaip vartotojui panaikinti prieigą prie įmonės?

Paskyra → Įmonės
Prieigą prie įmonės tam tikram vartotojui gali panaikinti tik įmonės savininkas. Norėdami panaikinti prieigą prie tam tikros įmonės paspauskite ištrynimo mygtuką prie vartotojo, kaip pažymėta pavyzdyje, patvirtinant savo veiksmą:

istrinti_vartotoja

Kaip pakeisti vartotojo vaidmenį (rolę) įmonėje ar suteikti tam tikras teises?

Paskyra Įmonės
Kiekvienam vartotojui, esančiam įmonėje yra suteikiamos tam tikros teisės, pavyzdžiui - įmonės savininkas, buhalteris, vadybininkas, vartotojas ir pan.

Įėjus į įmonę vartotojui teisės keičiamos paspaudus melyną pieštuką, priskiriant reikiamas teises. Pastaba: Teises gali priskirti, keisti tik įmonės savininkas.

Sistemoje galime sukurti naujas teises, nuėjus į „Teisės“ taba pasirenkant mygtuką „+Sukurti naują teisių rinkinį“.

Jei norite redaguoti esamą vaidmenį, paspauskite redagavimo mygtuką ir atitinkamai pažymėkite, ką vartotojas, turėdamas šią rolę, galės daryti programoje ir kuriuos modulius matyti. Pvz.: Direktoriaus rolę turintis vartotojas gali matyti atsargų, DK, Pardavimų/pirkimų ataskaitas, pilnai tvarkyti Banko įrašus bei peržiūrėti bendro žurnalo ar Didžiosios knygos įrašus. Kitų modulių, kaip pateikta pavyzdyje vartojas matyti negali. Redaguotą vaidmenį išsaugokite.

rolės2

Kaip perduoti įmonę kitam vartotojui?

Apskaitomos įmonės perdavimas kitam kitam savininkui

1. Paskyra → Įmonės
Įmonės savininkas turi įmonę UAB "Demo", kurią nori perduoti kitam vartotojui. Savininkas per savo paskyrą, atidaro modulį „Įmonės“ ir pasirenka kurią įmonę, nori perduoti:

2. Pasirenkamas punktas „Perduoti įmonę“.

3. Atidarytoje lentelėje „Įmonės perdavimas“ įmonės savininkas įveda asmens, kuriam perduodama įmonė, galiojantį elektroninio pašto adresą ir išsiunčia kvietimą.

Pastaba: Naujas įmonės savininkas privalo būti užsiregistravęs prie B1.lt.  Naujas įmonės savininkas turi patvirtinti į el. pašto adresą gautą nuorodą (nuorodo galioja 24 val. nuo išsiuntimo) ir perrimti įmonę. Aktyvavus šią nuorodą, iš esamo savininko paskyros įmonė pašalinama, ir registruojama naujam vartotojui.
Kaip pakeisti planą naujai pakviestam vartotojui?

Pasirenkate vartotoją, kuriam keisite planą. Spaudžiate redagavimo mygtuką ties plano pasirinkimu:

planas

Atsidariusiame lange pasirenkate kas mokės už planą ir norimą planą:

Kaip sukurti įmonės šabloną, arba pasidaryti kopiją?
  1. Nueikite į savo paskyrą ir spauskite ,,+Sukurti naują įmonę“.
  2. Užregistruokite testinės (naujos) įmonės rekvizitus, ties eilute ,,Šablonas“ pasirinkite įmonę kurią norite kopijuoti.

3. Spauskite mygtuką ,,Sukurti“.
Kaip užšaldyti įmonę?
Paskyra Įmonės
Norėdami užšaldyti įmonę spauskite mygtuką „Užšaldyti įmonę“.
Kur pamatyti kiek nuskaitoma už B1.lt paslaugas?
Paskyra → Įmonės

Modulyje įėjus į įmonę kuri moka už vartotoją lentelėje „Įmonės balanso istorija“ galima pamatyti kiek kiekvieną dieną yra nuskaitoma už b1.lt paslaugas.


Kodėl naujai sukurtoje X įmonėje matau ten visus Y įmonės duomenis?

Greičiausiai jūs kurdami naują X įmonę pasirinkote Y įmonę kaip šabloninę (t.y. nukopijavote). Todėl visi duomenys, kurie buvo suvesti į Y įmonę nusikopijavo į X įmonę. Rekomendacija: 1. Susikurti 1 įmonę su reikalingais nustatymais ir ją naudoti ateityje kaip šabloninę kuriamoms įmonėms. 2. Arba nenaudoti jokios įmonės kaip šablono, kuriant naujas įmones.

Kodėl mano įmonė buvo ištrinta (archyvuota)?
Jei vartotojas neapmokėjo už B1.lt programos paslaugas, įmonė archyvuojama per 14 dienų. Pirmą perspėjimą vartotojas gauna pasibaigus lėšom piniginėje po 7 dienų, antras po 4 dienų, po 14 dienų įmonė archyvuojama (paskyroje nurodytu el.paštu).
Jei norite atstatyti ištrintą įmonę, reikia papildyti įmonės balansą. Atstatymo mokestis už įmonę 50 Eur + PVM, nuskaičiuojamas nuo papildyto įmonės balanso. Taip pat papildytike balaną už vartotojo planą.
Kaip vyksta apmokėjimas už B1.lt naudojimąsi?

Suformavus išankstinę sąskaitą ir ją apmokėjus, papildoma Jūsų virtuali piniginė B1.lt sistemoje.  Pinigų likutį Jūs matote viršutinėje įrankių juostoje.

Vėliau programa kiekvieną dieną 00:00 nuskaito nuo Jūsų pinigines lėšas, ir taip kiekvieną dieną, kol piniginę reikia vėl papildyti.

Pastaba. Nustatyta, kad programa išsiunčia išankstines sąskaitas prieš septynias dienas, prieš pasibaigiant balansui.

Kur rasti sąskaitas už B1.lt programos paslaugas?

Paskyra → Sąskaitos

Visas išankstines sąskaitas ir pardavimo sąskaitas už b1.lt paslaugas galite rasti savo paskyroje „Sąskaitos“ modulyje.


Mano duomenys
Kaip atsisakyti naujienlaiškio, ką turiu padaryti?

Kiekvienas vartotojas gali atsisakyti naujienlaiškių.

Viršutinėje įrankių juostoje raskite Paskyra → Mano duomenys

Nuimkite varnelę nuo „Noriu gauti naujienlaiškį“.


Prašymai
Kaip užpildyti prašymą dėl nuotolinio darbo, atostogų, komandiruotės ar atleidimo iš darbo?

Užpildykite prašymą.

Paskyra Darbuotojo kabinetas Prašymai

Spauskite žalią mygtuką +Sukurti naują prašymą“.

Įrašykite datą, tipas laukelyje pasirinkite prašymo tipą. Užpildžius prašymą spauskite mygtuką Pateikti".
Pildydami prašymą dėl nuotolinio darbo, uždėkite varnelę, kad susipažinote su taisyklėmis.

Pastaba. Į komentaras lauką galite įrašyti komentarą susidedanti iš 400 raidžių. Darbuotojui užpildžius prašymą, vadovas gauna priminimą, patvirtiną arba atmeta prašymą. Visi prašymai užsiregistruoja apskaitoje, Personalas->Prašymai modulyje. Paspaudus mygtuką kairėje pusėje galite keisti informaciją, pasirinkite ką norite matyti ar prašymus, ar grafiką.

Dokumentai Įsakymai Įsakymų registras užsiregistruoja įsakymas. Užpildžius prašymą dėl nuotolinio darbo įsakymas nesusiformuoja, pagal DK 120 str. nuotolinis darbas nėra žymimas kitaip žymimas tabelyje.


Partnerystė
 
Partnerystės programos pavyzdys

Kaip tai veikia matematiškai? Tiesiog vienos apskaitos įmonės pvz.:

  • Vedama apskaita 75 įmonėms ir mokama į B1.lt balansą kas mėnesį 150€ be PVM.
    Tai yra sąnaudos.
  • 80% apskaitos įmonės klientų patys veda sąskaitas, žiūri skolas, stebi kliento istorijas, bankus ir t.t. ar turi e-verslą, iš kurio sąskaitos ir bankas automatiškai įkrenta į B1.lt. Jie visi sumažina darbą apskaitos įmonei ir vidutiniškai sumoka apie 15€ už programą.
    Šitie vartotojai sumoka į B1.lt: 75 įmonės * 80% * 15€ = 900€ be PVM.
    25% šitų pinigų grįžta apskaitos įmonei į sąskaitą. Tai yra pajamos.
  • Apskaitos įmonė uždirba 900€ * 25% ir išleidžia 150€, t.y. mėnesinis pelnas padidėja 75€.
    Apskaitos įmonės klientai patys suvedą didžiąją dalį duomenų, patys pažiūri skolas – vienaip ar kitaip sumažina darbą, ir apskaitos įmonė dar uždirba.
Kodėl negaunu partnerystės taškų?

Partnerystės taškai nesiskaičiuoja, jeigu darbuotojai pildo tos pačios įmonės (ar įmonių grupės) balansą.

Kaip perkelti sukauptus partnerystės taškus į įmonės balansą?

Paskyra → Partnerystė

Partnerystės taškus galima panaudoti pasirinkus tabą „Sukaupta suma”. Spauskite mygtuką „Perkelti įmonės balansą”. Atsiradusioje lentelėje užpildykite laukus, t.y. pasirinkite įmonę į kurios balansą bus pridėti partnerystės taškai. „Išmokėti” laukelyje įrašykite skaičių, kokią partnerystės taškų sumą norite, kad būtų išmokėta. Užpildžius laukus spauskite mygtuką „Pervesti” ir „Taip”.


Pakvietimai
Kaip pakviesti naują vartotoją?

Išsiųskite vartotojui pakvietimą.
1. Paskyra → Pakvietimai spauskite sukurti mygtuką. Pastaba: tik įmonės savininkas arba vartotojas su papildomomis funkcijomis gali pakviesti vartotoją.
2. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones prie kurių norite pakviesti vartotoją. Spauskite mygtuką „Pasirinkti kitos įmonės“. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones ir perkelkite jas į kairę pusę. Pasirinkus reikiamas įmones spauskite mygtuką „Pasirinkti“.

3. Atsidariusiame lange paspauskite mygtuką „Sukurti pakvietimą“ jei norite pakviesti vartotoją prie įmonės, arba spauskite „Pakviesti visus darbuotojus“ jei norite darbuotojus pakviesti prie darbuotojo kabineto.
Toliau užpildykite naujo vartotojo duomenis. El. paštas - įveskite naujo vartotojo el. paštą. Teisės - nustatykite vartotojui teises. Planas - nustatykite vartotojui planą. Jei yra poreikis suformuoti pakvietimą keliems vartotojams spauskite mygtuką „Pridėti pakvietimą“ ir užpildykite reikiamus laukus. Užpildžius visus reikiamus laukus spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.

4. Sistema išsiunčia pakvietimus. Gavę laišką, darbuotojai turi paspausti ant nuorodos.


5.  Jei nėra prisiregistravę vartotojai turi prisitegistruoti prie sistemos. Atsidariusiame lange užpildykite informaciją:

Pastaba: Jei dalyvaujate Partnerystės programoje, vartotojas automatiškai priskiriamas prie rėmėjų sąrašo. Atskirai Partnerystės nuorodos siųsti nereikia.

Ką daryti kai gaunu pakvietimą į įmonę (neprisiregistravęs vartotojas)?

1. Gavę pakvietimą į paštą paspauskite mygtuką ,,Priimti pakvietimą“.

2. Atsidariusiame lange užpildykite reikiamus laukus ir spauskite mygtuką ,,Registruotis“.


 


Statistika
Statistikos modulio funkcionalumas — įmonės pagal darbuotojus.

Įrankis skirtas duomenų peržiūrai pagal įmones ir pagal darbuotojus. Statistiką galite peržiūrėti pasirinktam laikotarpiui Nuo/Iki laikuose įvedę norimą datą ir paspaudus filtruoti

  • Skaičius prie darbuotojo parodo jo atliktų veiksmų skaičių, pavyzdžiui, Jurga įmonėje UAB "Šablonas" atliko 336 veiksmus.

stat1

  • Paspaudus ant kiekvienos įmonės galite peržiūrėti, kiek kiekvienas darbuotojas atliko tam tikrų įrašų moduliuose.

Pavyzdžiui, UAB "Šablonas" įmonėje Jurga atliko 112 veiksmų Sandėlio modulyje, Banko - 38 ir pan.

stat11

  • Paspaudus ant skaičiaus, atidaroma informacinė lentelė, kurioje nurodytas atlikto veiksmas ir jo laikas, pavyzdyje matosi, kad Jurga Prekybos, Inventorizacijos ar Pirkimo moduliuose Atnaujino informacijas, 2018-01-09 15:10:21 ištrynė 1 Pirkimą ir pan.

statistika3

Statistikos modulio funkcionalumas — darbuotojai pagal dienas.

Šioje lentelėje pagal pasirinktą laikotarpį Nuo/Iki galima matyti darbuotojo veiklą B1.lt programoje pagal dienas. Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite darbuotoją, laikotarpį ir paspaudus filtruoti bus atrinkta to darbuotojo veikla (bendrai tą dieną sistemoje).

  •  Stlpeliais parodomas darbuotojo aktyvumas pagal darbo valandas, pavyzdžiui, Jurga 2018-01-02 aktyviausiai dirbo 10 valandą, o 2018-01-08 - 9-10 valandomis:

statistika4

  • Paspaudus ant mėlynų stulpelių galima peržiūrėti, kiek ir kuriame modulyje darbuotojas atliko veiksmus. Pavyzdžiui, DU modulyje atliko 8 veiksmus, Banke - 3 veiksmus ir pan.

statistika5

Statistikos modulio funkcionalumas - darbuotojai pagal įmones.

Statistika pagal pasirinktą laikotarpį Nuo/Iki apie darbuotojo veiklą B1.lt programoje pagal įmones. Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite darbuotoją, laikotarpį ir paspaudus filtruoti parodoma veikla įmonėje/įmonėse (bendrai už tą laikotarpį). Skaičiai ties mėlynais stulpeliais žymi bendrą darbuotojo veiksmų skaičių toje įmonėje.

statistika-3

 
 
 

Kaip naudotis paskyros moduliu

Trumpa vaizdinė pamoka, kurioje rasite kaip:
1. Naudotis paskyros moduliu;
2. Sukurti naują įmonę;
3. Sukurti vartotojų teises;
4. Naudotis "Darbuotojo kabinetu";
5. Pakeisti asmaninius duomenis;
6. Išrašyti išankstinę sąskaitą balanso pildymui;
7. Kviesti vartotojus;
8. Pildyti konsultavimo užklausą;