Vartotojo paskyros informacija, darbuotojo kabinetas, įmonių valdymas

Paskyra

Vartotojo bei įmonių informacijos stebėjimas ir koregavimas

Darbalaukis
Paskyros valdymo langas, pranešimai ir naujienos


Įmonės
Vartotojo turimų įmonių sąrašas ir jų koregavimas


Darbuotojo kabinetas
Darbo sutarties ir atlyginimo informacija, prašymo pildymas


Mano duomenys
Paskyros ir asmeninių duomenų nustatymai


Sąskaitos
Programoje išrašytos PVM sąskaitos faktūros


Priminimai
Automatinių priminimų siuntimas klientams el. paštu


Partnerystė
Taškų rinkimas įmonės balanso papildymui


Pakvietimai
Išsiųstų pakvietimų vartotojams sąrašas


Konsultavimas
Pagalba programos naudojimo klausimais


Statistika
Vartotojų programos naudojimosi statistika


Vaizdo medžiaga
Paskyros valdymo mokomoji medžiaga


Klausimai / Atsakymai
Dažniausiai užduodami klientų klausimai ir atsakymai
 

Darbalaukis

Galimybė matyti visas apskaitoje dalyvaujančias įmones ir pereiti prie apskaitos tvarkymo, perskaityti gautus programos pranešimus ir pažymėti kaip perskaitytus, stebėti naudojamos programos Facebook naujienas, taip pat pereiti prie įmonės paskyros, sukurti naują įmonę ir valdyti savo paskyrą.

Darbuotojo kabinetas

Skirta peržiūrėti gautą darbo užmokestį ir atsispausdinti atlyginimo lapelius arba pažymą apie gautas pajamas, pildyti prašymus, stebėti tvarkaraštį, matyti darbo sutartyje nurodytą informaciją, išduotą inventorių ir perskaityti bei atsispausdinti darbdavio pateiktus dokumentus. Kiekviena įmonė gali suteikti darbuotojo kabinetą savo darbuotojams nemokamai. 

 

Įmonės

Buhalteriją tvarkančių įmonių sąrašas. Galima sukurti naują arba koreguoti jau esamą įmonę, perduoti, ištrinti arba užšaldyti įmonės duomenų bazę, pakviesti vartotojus prisijungti prie įmonės duomenų bazės, sukurti arba redaguoti teisių rinkinius, stebėti balanso ir planų keitimo istoriją bei atliktus pagrindinius veiksmus.

Mano duomenys

Galimybė atnaujinti asmeninės paskyros duomenis. Lange pateikiama informacija apie parinktą planą ir paslaugos užsakytoją. Galima koreguoti asmens duomenis, pridėti nuotrauką, užpildyti sąskaitos gavėjo duomenis, pakeisti slaptažodį ir elektroninį paštą, taip pat uždėti logotipą, kuris matomas prisijungus darbalaukyje. 

 

Pakvietimai

Pateikiamas įmonės duomenų baze ar nemokamu darbuotojo kabinetu naudotis pakviestų vartotojų sąrašas. Galimybė išsiųsti naują ar atšaukti išsųstą kvietimą.

Sąskaitos

Programoje išrašytų išankstinių sąskaitų ir PVM sąskaitų faktūrų sąrašas. Galima atsispausdinti PDF formatu arba panaikinti, jei dokumentas nereikalingas.

Partnerystė

Galimybė kaupti partnerystės taškus programoje ir jais pildyti savo įmonės balansą. Šioje kortelėje pateikiama nuoroda kuri siunčiama norint pakviesti kitus įmonių savininkus vesti apskaitą naujoje programoje. Už kiekvieną pakviestą vartotoją kuris pradėjo vesti apskaitą su šia programa yra suteikiami partnerystės taškai.

Žinutės

Visų programos pranešimų sąrašas. Pranešimus galite perskaityti arba ištrinti.

 

Konsultavimas

Galimybė užduoti programos konsultantams klausimus apie programos naudojimą, pasirodžiusias klaidas ar teikti pastebėjimus dėl programos funkcionalumo.
Pastaba: konsultavimas nemokamas tik vartotojams turintiems planą „Ekspertas” arba „Partneris”.

Statistika

Galimybė įvertinti programos naudojimo statistiką keliais pjūviais — pagal įmones ir pagal darbuotojus, darbuotojus pagal dienas, darbuotojus pagal įmones. Skaičiai žymi darbuotojo atliktų veiksmų skaičių (jo aktyvumą pasirinktu laikotarpiu) įmonėje / modulyje. 
Pastaba: tik vartotojams turintiems planą „Ekspertas” arba „Partneris”.

Priminimai

Periodinių priminimo žinučių siuntimas klientams el. paštu. Patogus įrankis siųsti pranešimus klientams apie apskaitos procesų atlikimo terminus nustatytu periodiškumu.
Pastaba: tik vartotojams turintiems planą „Ekspertas” arba „Partneris”.

Dažnai užduodami klausimai

Darbalaukis

Kaip sukurti naują įmonę?
Paskyra → Darbalaukis

Norint sukurti naują įmonę, paspauskite mygtuką „+ Sukurti naują įmonę“.
Užpildykite naujos įmonės duomenis. Kurdami įmonę galite panaudoti turimos įmonės duomenis kaip šabloną. Pastaba. Pasirinkus jau esamą įmonę, visi jos duomenys bus nukopijuoti į naująją, t. y. kliento pavadinimas, sąskaitų planas, (jei buvo suvesti) pirkimai bei pardavimai ir pan.

Kai paspausite „Sukurti“, gausite pranešimą: „Kuriama įmonės duomenų bazė. Tai gali užtrukti iki 30 sek.“.
Kaip pakeisti vartotojo planą?

1. Vartotojas savo planą mato viršutinėje meniu juostoje.

Norint pakeisti planą spausti ant plano pavadinimo:

  • Pasirinkite norimą planą;
  • Pasirinkti įmonę, iš kurios bus nuskaičiuojamas plano mokestis;
  • Spausti "Keisti planą". 
Pastaba: būtina įsitikinti, jog yra pakankamas įmonės balanso likutis (jei vartotojas turi kelias apskaitomas įmones, bent vienoje iš jų turi būti pakankamas balanso likutis).

Apie sėkmingą plano pakeitimą vartotojas bus informuotas sistemine žinute, pavyzdžiui:
ekspertas
2. Vartotojo planą galite pakeisti savo paskyroje.

Paskyra → Įmonės ir vartotojai → Pažymite įmonę ir spaudžiate mėlyna pieštuką „Redaguoti pasirinktą įrašą“.
Rasti vartotoją kuriam keičiamas planas ir spausti ant pieštuko. Parinkiti planą iš sąrašo.

pakeisti_planą

Pastabos:

  • Esamą planą į brangesnį (pvz.: Minimalus → Ekspertas) vartotojas gali pakeisti bet kada. Esamą planą į pigesnį (pvz.: Ekspertas → Minimalus) vartotojas gali pakeisti tik po 30 dienų.
  • Vartotojas sutinka gauti el. laiškus apie programos naujienas, sisteminius pranešimus ir reklamą.
  • B1.lt pasilieka teisę keisti sąlygas, planų kainas.
  • Registravimosi B1.lt taisyklės ir nuostatos.
Kaip papildyti įmonės balansą?

Balansas B1.lt programoje — tai įmonei papildyta pinigų suma (Eur be PVM), iš kurios po papildymo apmokami vartotojų planai. Įmonės balanso likutis matyti viršutinėje juostoje.

1. Norint papildyti balansą spauskite mygtuką „Balansas“.

balanso_papildymas1

Papildymas - atidarytoje formoje pasirinkite siūlomą arba įrašykite savo balanso papildymo sumą. Pastaba: Pildant didesne nei 50 Eur suma, įmonė gauna premiją. Pavyzdžiui, papildžius balansą 100 Eur, papildomai prie balanso pridedama +3 Eur suma. Atkreipkite dėmesį, jog balanso papildymo suma nurodyta eurais be PVM (t. y. mokėtina suma 60,50 Eur su PVM, o papildoma įmonės balanso suma 50 Eur). Balansą galima pildyti pasirinkta suma, ją įrašius į laukelį Įrašykite savo sumą. Papildyti įmonės balansą galima ne mažesne nei 50 Eur suma.

Sąskaita faktūra
- vartotojas gali pasirinkti, kam už balanso papildymą bus išrašyta PVM sąskaita faktūra. Kaip parodyta pavyzdyje (aukščiau), vartotojas pasirenka ar mokėtojas yra fizinis ar juridinis asmuo, užpildo duomenis, reikalingus sąskaitai išrašyti. Pastaba: Kad duomenys užsipildytų automatiškai, reikia užpildyti informaciją per modulį Mano duomenys.
Patikrinkite, ar nurodėte reikiamą balanso papildymo sumą ir spauskite „Papildyti B1.lt balansą“.

Tolimesniame žingsnyje vartotojas supažindinamas su lėšų įskaitymo tvarka bei gali parsisiųsti išankstinę sąskaitą apmokėjimui. Pastaba: Apmokant sąskaitą būtina tiksliai nurodyti mokėjimo paskirtį (išansktinės sąskaitos numerį). 

Kai mokėjimas įvykdomas ir užskaitomas B1.lt sistemoje, įmonei automatiškai papildomas balansas ir savo paskyroje vartotojas mato naują balanso likutį, pavyzdžiui:

balansas_done_50

Kilus klausimams dėl lėšų įskaitymo ir mokėjimų, kreiptis el. paštu .

 

 

Kas yra apdorojimo mokestis?
Pirmas papildymas naujai prisiregistravusiam vartotojui 25€ be PVM. Antrą kartą pildant balansą minimali papildymo suma 50€ be PVM.
Jei papildote antrą sąskaitą mažesne nei 50€ be PVM suma taikomas 10 € apdorojimo mokestis. Šis mokestis taikomas, nes mokėjimas apdorojamas ranka.
Gaunu pranešimą apie taisyklių pažeidimą

Prisijungę prie Programos, paskyros lange matote raudoną pranešimą: 

"Pastebėjome, kad jungiatės su 1 paskyra per kelis įrenginius vienu metu – taip jūs pažeidžiate B1.lt taisyklių nurodytus punktus:

  • 1.1 Naudotis B1.lt šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.
  • 2.1 Neatskleisti tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie B1.lt duomenų.
  • 5.1 Naudotojas atsako už jam suteiktų prisijungimo prie B1.lt duomenų neatskleidimą tretiesiems asmenims. Jei B1.lt naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie B1 Naudotojo prisijungimo duomenimis, B1.lt administracija šį asmenį laiko Naudotoju ir neatsako už informacijos nutekėjimą ir kitas pasekmes.
Prašome prie įmonės prijungti dar 1 vartotoją ir priskirti jam tinkamą planą – taip kiekvienas žmogus galės naudotis programa. Jeigu esate apskaitos kompanija – rekomenduojame pasiteirauti dėl persijungimo prie Partneris plano."

Šis pranešimas informuoja kad Jūsų paskyra jau atidaryta kitame įrenginyje, todėl iš vieno įrenginio būsite atjungti automatiškai. Jei naudojatės tik vienu įrenginiu ir matote šį pranešimą, rekomenduojame kuo skubiau pasikeisti slaptažodį.
Kaip tinkamai aprašyti konsultavimo užklausą?
Kad konsultantai (arba techninis skyrius) galėtų operatyviai įsigilinti ir atkartoti aprašomą situaciją, prašome pateikti išsamų situacijos aprašymą t.y.:
  • klaidos pranešimą;
  • ekrano nuotraukas;
  • vartotoją (jeigu tai ne Jūs);
  • įmonę (ypač kai jų yra keletas);
  • užklausos numerį (jeigu turėjote susijusį paklausimą su šia tema).
Blogas pvz.:
  • Mano sąskaitoje klaida.
Geras pvz.:
  • Kuriant pardavimo s.f. (pvz. SF0154, 2022-01-15), buhalterinis prekių likutis nesutampa su faktiniu kiekiu sandėlyje (programa rodo 4 vnt., o sandėlyje turime tik 2 vnt). Kokia neatitikimo priežastis?

    B1.lt komanda konsultuota tik programos veikimo klausimais (buhalteriniais arba išorinių įskiepių diegimo klausimais pagalba nėra teikiama).
    Atsakymai dėl greitaveikos sutrikimo pateikiami, tik tinkamai užpildytoms užklausoms.
Kaip padaryti ekrano nuotrauką?

Kartais, rašant užklausą į B1 programos pagalbą, reikia padaryti ekrano nuotrauką (EN: screenshot). Yra įvairių būdų, kaip tai atlikti pateikiame kelis paprasčiausius būdus kaip "paimti" nuotrauką.

  • Norėdami užfiksuoti dalies ekrano vaizdą ar „iškirpti“ nedidelį ekrano plotą, vienu kartu paspaudus „Windows“, „Shift“ ir S klavišų kombinaciją. Tuomet kairiuoju pelės klavišu apibraukti reikalingą sritį ir jį atleisti. Iškart po to ekrano apačioje, dešinėje, parodoma sumažinta ekrano vaizdo nuotrauka. Paspaudus ją, pasirinkiti vietą, kur išsaugoti paveikslėlį.
  • Klavišo PRINT SCREEN naudojimas
    Paspaudus klavišą PRINT SCREEN fiksuojamas viso ekrano vaizdas ir jis nukopijuojamas į mainų sritį kompiuterio atmintyje. Tada galima įklijuoti (CTRL + V) vaizdą į dokumentą, el. laišką, konsultavimo langą ar kitą failą.
    Kur yra mygtukas PRINT SCREEN?
    Klavišas PRINT SCREEN paprastai yra viršutiniame dešiniajame klaviatūros kampe.
    Ant klaviatūros matomas tekstas gali būti „PrtSc“, „PrtScn“ ar „PrntScrn“. Kitas tekstas ant klavišo „Print Screen“

Įmonės
Kaip ištrinti įmonę?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Paspauskite ant savo vardo kairėje pusėje, atsidarys lentelė ir įeikite į paskyrą. Įsitikinkite, jog tikrai norite ištrinti įmonę ir paspauskite ištrynimo mygtuką, kaip parodyta pavyzdyje: 

istrinti_imone

Savo veiksmus patvirtinkite:

Įmonė bus ištrinta per 1 val. nuo veiksmo iniciavimo. 

 

Kaip vartotojui panaikinti prieigą prie įmonės?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Prieigą prie įmonės vartotojui gali panaikinti tik įmonės savininkas. Norėdami panaikinti prieigą:
1. Pasirinkiti įmonę iš sąrašo ir atidaryti;
2. Surasti vartotoją, kuriam reikia panaikinti prieigą prie pasirinktos įmonės;

3. Pažymėti Vartotoją ir paspausti ištrynimo mygtuką, kaip pažymėta pavyzdyje, patvirtinant savo veiksmą.

Kaip pakeisti vartotojo teisių rinkinį (rolę) įmonėje ar suteikti tam tikras teises?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai

Kiekvienam vartotojui, esančiam įmonėje yra suteikiamos tam tikros teisės, pavyzdžiui - įmonės savininkas, buhalteris, vadybininkas, vartotojas ir pan.  

Vartotojui teisės keičiamos paspaudus mėlyną mygtuką „Keisti teisių rinkinį“. 

Galima sukurti naują teisių rinkinį, paspaudus tab „Teisių rinkiniai“ ir pasirenkant mygtuką „+Sukurti naują teisių rinkinį“ arba kopijuoti jau sukurtą teisių rinkinį spaudžiant „Nukopijuoti teisių rinkinį į" pasirenkant iš sąrašo įmonę, kurioje šis teisių rinkinys bus išsaugotas. 

Jei norite redaguoti esamą teisių rinkinį, paspauskite redagavimo mygtuką ir atitinkamai pažymėkite, ką vartotojas galės daryti programoje, kuriuos modulius matyti. Pvz.: Direktoriaus rolę turintis vartotojas gali matyti atsargų, DK, Pardavimų/pirkimų ataskaitas, pilnai tvarkyti Banko įrašus bei peržiūrėti bendro žurnalo ar Didžiosios knygos įrašus. Kitų modulių, kaip pateikta pavyzdyje vartojas matyti negali. Redaguotą vaidmenį išsaugokite. 

rolės2
Pastaba: Teises gali priskirti ar keisti tik įmonės savininkas.
„Sistemos teisių rinkinių“ koreguoti nėra galima, juos galima tik peržiūrėti paspaudus mygtuką .

Kaip perduoti įmonę kitam vartotojui?

Apskaitomos įmonės perdavimas kitam kitam savininkui

1. Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Įmonės savininkas turi įmonę UAB "Demo", kurią nori perduoti kitam vartotojui. Savininkas per savo paskyrą, atidaro modulį „Įmonės ir vartotojai“ ir pasirenka kurią įmonę, nori perduoti:

2. Pasirenkamas punktas „Perduoti įmonę“.

3. Atidarytoje lentelėje „Įmonės perdavimas“ įmonės savininkas įveda asmens, kuriam perduodama įmonė, galiojantį elektroninio pašto adresą ir išsiunčia kvietimą.

Pastaba: Naujas įmonės savininkas privalo būti užsiregistravęs prie B1.lt.  Naujas įmonės savininkas turi patvirtinti į el. pašto adresą gautą nuorodą (nuorodo galioja 24 val. nuo išsiuntimo) ir perrimti įmonę. 
Kaip pakeisti planą naujai pakviestam vartotojui?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai → Pasirinkti įmonę iš sąrašo → spausti

Pasirinkti vartotoją, kuriam keičiamas planas. Spausti mygtuką „Keisti planą“:

Atsidariusiame lange pasirinkti kas mokės už planą ir norimą planą:

Kaip sukurti įmonės šabloną, arba pasidaryti kopiją?
  1. Nueikite į savo paskyrą ir spauskite ,,+Sukurti naują įmonę“.
  2. Užregistruokite testinės (naujos) įmonės rekvizitus, ties eilute ,,Šablonas“ pasirinkite įmonę kurią norite kopijuoti.

3. Spauskite mygtuką ,,Sukurti“.
Kaip užšaldyti įmonę arba atšaldyti įmonę?
Paskyra → Įmonės ir vartotojai
  • Norėdami užšaldyti įmonę spauskite mygtuką „Užšaldyti įmonę“.

  • Norėdami atšaldyti įmonę spauskite mygtuką „Atšaldyti įmonę“.

Kur pamatyti kiek nuskaitoma už B1.lt paslaugas?
Paskyra → Įmonės ir vartotojai

Modulyje įėjus į įmonę kuri moka už vartotoją lentelėje „Įmonės balanso istorija“ galima pamatyti kiek kiekvieną dieną yra nuskaitoma už b1.lt paslaugas.


Kodėl naujai sukurtoje X įmonėje matau ten visus Y įmonės duomenis?

Greičiausiai jūs kurdami naują X įmonę pasirinkote Y įmonę kaip šabloninę (t.y. nukopijavote). Todėl visi duomenys, kurie buvo suvesti į Y įmonę nusikopijavo į X įmonę. Rekomendacija: 1. Susikurti 1 įmonę su reikalingais nustatymais ir ją naudoti ateityje kaip šabloninę kuriamoms įmonėms. 2. Arba nenaudoti jokios įmonės kaip šablono, kuriant naujas įmones.

Kodėl mano įmonė buvo ištrinta (archyvuota)?
Jei vartotojas neapmokėjo už B1.lt programos paslaugas, įmonė archyvuojama per 14 dienų. Pirmą perspėjimą vartotojas gauna pasibaigus lėšom piniginėje po 7 dienų, antras po 4 dienų, po 14 dienų įmonė archyvuojama (paskyroje nurodytu el.paštu).
Jei norite atstatyti ištrintą įmonę, reikia papildyti įmonės balansą. Atstatymo mokestis už įmonę 50 Eur + PVM, nuskaičiuojamas nuo papildyto įmonės balanso. Taip pat papildytike balaną už vartotojo planą.
Kaip vyksta apmokėjimas už B1.lt naudojimąsi?

Suformavus išankstinę sąskaitą ir ją apmokėjus, papildoma Jūsų virtuali piniginė B1.lt sistemoje.  Pinigų likutį Jūs matote viršutinėje įrankių juostoje.

Vėliau programa kiekvieną dieną 00:00 nuskaito nuo Jūsų pinigines lėšas, ir taip kiekvieną dieną, kol piniginę reikia vėl papildyti.
Nuskaitymus nuo virtuali piniginės galite matyti Paskyra → Įmonės ir vartotojai → pasirenkama įmonė → Įmonės balanso istorija

Pastaba. Nustatyta, kad programa išsiunčia išankstines sąskaitas prieš septynias dienas, prieš pasibaigiant balansui.

Kur rasti sąskaitas už B1.lt programos paslaugas?

Paskyra → Mano duomenys → Sąskaitos

Visas išankstines sąskaitas ir pardavimo sąskaitas už b1.lt paslaugas galite rasti savo paskyroje „Sąskaitos“ modulyje.

Kas yra įmonės duomenų bazės savininkas?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai

Turint prieigą prie „Įmonės ir vartotojai“ modulio, galima pamatyti kas yra duomenų bazės “Savininkas”.

Savininkas — asmuo sukūręs įmonės duomenų bazę.

Duomenų bazės savininku laikomas asmuo, kuris moka mėnesinį mokestį už duomenų bazės saugojimą bei prieigą, nepriklausomai nuo to ar apskaitos programoje įmonės duomenų bazė buvo sukurta ir/ar techniškai valdoma asmens, kuris už duomenų bazės saugojimą bei prieigą nemoka.

Asmuo, kuris moka mėnėsinį mokestį už duomenų bazės saugojimą bei prieigą, tačiau techniškai nevaldo duomenų bazės, gali kreiptis į B1.lt su prašymu perduoti duomenų bazę. Prašyme turi būti nurodytos aplinkybės bei pateikti įrodymai, leidžiantys nustatyti tikrąjį duomenų bazės savininką – t.y., kas mokėjo mėnėsinį mokestį už duomenų bazės saugojimą bei prieigą.

Įmonės duomenų bazė gali būti perleista kitam asmeniui tik gavus raštišką duomenų bazės savininko prašymą. Jeigu įmonė, kurios duomenų bazės savininkas yra kitas asmuo, pageidauja perimti duomenų bazę, jai būtina gauti raštišką duomenų bazės savininko sutikimą.

Negaliu atrakinti dokumentų rašo, kad neturiu tam teisių. Kaip atrakinti?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Įeikite į modulį ir pasirinkite įmonę.
Atsidariusiame lange „Vartotojai“ prie „Teisės“ patikrinkite koks teisių rinkinys priskirtas vartotojui.

Kai žinote koks teisių rinkinys priskirtas vartotojui, nueikite į langą „Teisės“ suraskite teisių rinkinį ir jį pakoreguokite, uždėkite varnelę „Teisė atrakinti dokumentus“.
Jeigu jums nėra suteiktos teisės keisti teisių, kreipkitės į vartotoją kurio „Vartotojo tipas“ yra „Įmonės administratorius“ arba „Įmonės savininkas“ .


Mano duomenys
Kaip atsisakyti naujienlaiškio, ką turiu padaryti?

Kiekvienas vartotojas gali atsisakyti naujienlaiškių.

Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai

Nuimkite varnelę nuo „Noriu gauti naujienlaiškį“.

Kaip pakeisti slaptažodį?
  1. Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → Slaptažodis 
    Du kartus įvesti savo naują slaptažodį ir spausti „Keisti slaptažodį“:
  2. Po slaptažodžio pakeitimo, programa prašys prisijungti per naujo jau su nauju slaptažodžiu.
Kaip pasikeisti elektroninį paštą?
  1. Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → El. paštas → Įveskite naują elektroninį paštą ir savo slaptažodį, tada spausti „Keisti el. paštą“:


  2. Po pakeitimo turite gauti laišką į naują elektroninį paštą ir patvirtinti pasikeitusį elektroninį paštą. 
Kaip Darbuotojo kabinete rasti atlyginimų ataskaitas?
Paskyra→Darbuotojo kabinetas→Darbo užmokestis galite matyti su šia įmone turimus darbo užmokesčio apskaitymus.
Pagal poreikį galite atsisiųsti Darbo užmokesčio priskaitymo lapelius bei sugeneruoti bei parsisiųsti Pažymą apie darbo užmokesčio priskaitymus tam tikru laikotarpiu:
Kaip aktyvuoti dviejų faktorių autentifikavimo prisijungimą?

Dviejų veiksnių autentifikavimas — tai saugos funkcija, kuri, kaip ir slaptažodis, padeda apsaugoti jūsų B1.lt paskyrą. Jei nustatysite dviejų veiksnių autentifikavimą, jūsų bus prašoma įvesti specialų kodą B1.lt programoje prisijungimui atlikti.

Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → 2FA

1. Atsisiųsti programėlę „Google Authenticator“ (iOS, Android) į mobilujį įrenginį, kuris turi foto kameros programą;
2. Programoje B1.lt pažymėti varnele „Aktyvuoti 2FA (dviejų veiksnių autentifikaciją)“;

3. Atidaryti atsiųstą „Google Authenticator“ pasirinkti „Scan a QR Code“ ir nukreipti fotoaparatą į QR kodą matomą paskyros lange;
4. Įvesti patvirtinimo kodą iš Google Authenticator programėlės;


5. Spausti mygtuką „Išsaugoti“;

Atlikus šiuos veiksmus, sekantį kartą jungiantis prie savo B1.lt paskyros bus prašoma įvesti kodą, matomą mobiliojo įrenginio programėlėje.

Norint atsisakyti dviejų faktorių autentifikavimo funkcijos:
Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → 2FA nuimti varnelę „Aktyvuoti 2FA (dviejų veiksnių autentifikaciją)“ pakeitimus išsaugoti spaudžiant mygtuką „Išsaugoti“.

Kaip man ištrinti savo paskyrą?

Kad ištrinti savo paskyrą reikia:

  1. Atsiųsti užklausą dėl paskyros ištrynimo į , nurodant vartotojo el. paštą.
  2. Sulaukti patvirtinimo, kad paskyra ištrinta.
  3. Jei vėl norėsite naudotis B1.lt programa, turėsite iš naujo registruotis.

Pastaba: Po paskyros ištrynimo bus ištrinti visi įmonės buhalteriniai duomenys, kurie buvo suvesti į B1.lt. Po ištrynimo atstatyti duomenų nebegalėsime.

Jei negavote registracijos patvirtinimo el. laiško?

Jeigu užpildę registracijos anketą negavote patvirtinimo laiško, patikrinkite ar laiškas nepateko į Jūsų nepageidaujamų laiškų (angl. SPAM) aplanką. Jei laiško vis tik negavote, prašome kreiptis el. paštu .


Darbuotojo kabinetas
Kaip užpildyti prašymą dėl nuotolinio darbo, atostogų, komandiruotės ar atleidimo iš darbo?

Užpildykite prašymą.

Paskyra Darbuotojo kabinetas Prašymai

Spauskite žalią mygtuką +Sukurti naują prašymą“.

Įrašykite datą, tipas laukelyje pasirinkite prašymo tipą. Užpildžius prašymą spauskite mygtuką Pateikti".
Pildydami prašymą dėl nuotolinio darbo, uždėkite varnelę, kad susipažinote su taisyklėmis.

Pastaba. Į komentaras lauką galite įrašyti komentarą susidedanti iš 400 raidžių. Darbuotojui užpildžius prašymą, vadovas gauna priminimą, patvirtiną arba atmeta prašymą. Visi prašymai užsiregistruoja apskaitoje, Personalas->Prašymai modulyje. Paspaudus mygtuką kairėje pusėje galite keisti informaciją, pasirinkite ką norite matyti ar prašymus, ar grafiką.

Dokumentai Įsakymai Įsakymų registras užsiregistruoja įsakymas. Užpildžius prašymą dėl nuotolinio darbo įsakymas nesusiformuoja, pagal DK 120 str. nuotolinis darbas nėra žymimas kitaip žymimas tabelyje.

Kaip įkelti dokumentus darbuotojui į failų saugyklą?

Paskyra → Darbuotojo kabinetas → Failų įkėlimas

Prie atitinkamos įmonės tiesiog įtempti reikiamą failą iš kompiuterio ar kito išmanaus įrengio. 

Taip pat dokumentą galima persiųsti į įmonės failų saugyklą el. paštu: []

Ar galiu kreiptis į B1.lt pateikti mano asmens duomenis, kurie tvarkomi apskaitos programoje?

UAB „B1.lt“ nėra savo Klientų darbuotojų asmens duomenų valdytoja, todėl neturi teisės ar pareigos šiems darbuotojams teikti apskaitos programoje talpinamų, su jais susijusių, asmens duomenų. Klientų darbuotojai turėtų kreiptis į darbdavį ar apskaitą tvarkantį asmenį.


Partnerystė
 
Partnerystės programos pavyzdys

Kaip tai veikia matematiškai? Vienos apskaitos įmonės pvz.:

  • Vedama apskaita 75 įmonėms kas mėnesį mokant 225€ (75 * 3€) be PVM į B1.lt balansą. Tai yra įmonės sąnaudos.
  • 80% apskaitos įmonės klientų savarankiškai veda sąskaitas, žiūri skolas, stebi kliento istorijas, kreditavimą e-verslo vykdymą,kurio sąskaitos automatiškai susietos su B1.lt programa. Visa tai sumažina darbo kaštus apskaitos įmonei, todėl vidutiniškai sumokama apie 20€ už B1.lt programą. Šie vartotojai sumoka į B1.lt biudžetą: 75 įmonės * 80% * 20€ = 1200€ be PVM. 25% šių pinigų sugrįžta į apskaitos įmonės sąskaitą. Tai yra įmonės pajamos.
  • Apskaitos įmonė uždirba 300€ (1200€ * 25%)  ir išleidžia 225€, t.y. mėnesinis pelnas 75€.

Kodėl negaunu partnerystės taškų?
Keletas kriterijų, kurie gali įtakoti pinigų įskaitymą dalyvaujant Partnerystės programoje.
Atkreipiame dėmesį ar:
- pajungta Partnerystės programa;

- apmokėta sąskaita už B1.lt paslaugas vartotojo, kuriam priskirta partnerystė (affiliate);

-B1.lt sistemoje sugeneruota išankstinė sąskaita balanso papildymui vartotojo, kuris sistemoje dalyvauja kaip Partnerystės taškų  gavėjas:

- klientas yra periimtas iš kitos kompanijos.

Pastaba:
Jeigu klientas pakviestas kitos kompanijos jis jau dalyvauja Partnerystės taškų programoje pirminio pakvietusiojo affilate sistemoje.
Jeigu klientas papildė balansą, bet jis prisijungė prie programos savarankiškai, bet ne per jūsų siųstą nuorodą, tada Partnerystės programoje jis nedalyvauja.
Kaip perkelti sukauptus partnerystės taškus į įmonės balansą?

Paskyra → Partnerystė

Partnerystės taškus galima panaudoti, pasirinkus skyrelį „Sukaupta suma“. Spauskite mygtuką „Perkelti įmonės balansą“. Atsiradusioje lentelėje užpildykite tuščius laukus, t.y., pasirinkite įmonę, į kurios balansą bus pridėti partnerystės taškai. Laukelyje „Išmokėti“ įrašykite, kokią partnerystės taškų sumą norite išmokėti. Užpildžius laukus, paspauskite „Pervesti“ ir „Taip“.


Pakvietimai
Kaip pakviesti naują vartotoją prie įmonės?

1. Viršutinėje įrankių juostoje spausti mygtuką „+Pakviesti vartotojus į įmonę”.
Pastaba: pakvietimo funkciją gali naudoti tik mokamą planą turintys vartotojai su teisių rinkiniu „Įmonės savininkas“ arba „Įmonės administratorius“.

2. Atsidariusiame lange pasirinkti įmones prie kurių kviečiamas vartotojas:
2.1 Jei apskaita vedama vienai įmonei, pagal nutylėjimą automatiškai bus priskirta įmonė. Jei įmonių yra daugiau, pasirinkti tinkamą spaudžiant mygtuką „Kviesti išorės vartotojus“:


2.2 Atsidariusiame lange pasirinkite įmones:

Pasirinktos pakvietimui įmonės rodomos lango kairėje pusėje. Norint pridėti ar išimti tiesiog paspausti ant įmonės pavadinimo. Pasirinkus reikiamas įmones spauskti mygtuką „Pasirinkti“.

3. Atsidariusiame lange užpildyti naujo vartotojo duomenis:
El. paštas - įvesti naujo vartotojo el. paštą. 
Teisės - nustatyti vartotojui teises. 
Planas - nustatyti vartotojui planą.

Jei yra poreikis pakviesti daugiau nei vieną vartotoją prie tos pačios įmonės nurodyti el.pašto adresus tame pačiame laukelyje „El.paštas“.
Užpildžius laukus spausti mygtuką „Siųsti pakvietimus“.

4. Gavę laišką, darbuotojai turi aktyvuoti pakvietimo nuorodą ir prisiregistruoti. Jei kviečiamas vartotojas jau registruotas B1.lt programoje reikia tik aktyvuoti pakvietimą.

Ką daryti kai gaunu pakvietimą į įmonę (neprisiregistravęs vartotojas)?

1. Gavę pakvietimą į paštą paspausti mygtuką ,,Priimti pakvietimą“.

2. Atsidariusiame lange užpildykite reikiamus laukus ir spauskite mygtuką ,,Registruotis“.

Ką daryti kai gaunu pakvietimą į įmonę (registruotas vartotojas)

1. Gavus pakvietimą į paštą paspausti mygtuką ,,Priimti pakvietimą“.
2. Atsidariusiame lange užpildykite reikiamus laukus ir spauskite mygtuką ,,Prisijungti“.

Kaip pakviesti darbuotoją sąskaitų išrašymui ir suteikti galimybę įkelti failus?

Veiksmų seka:

1. Administracinės panelės viršuje spausti mygtuką „Pakviesti vartotojus į įmonę“.


2. Atsidariusiame lange pasirinkti įmonę, prie kurios kviečiamas vartotojas:

3. Pasirinkus tinkamą įmonę, spausti mygtuką „Pasirinkti“:

4. Atsidariusiame lange nurodyti:
  • naujo vartotojo el. pašto adresą;
  • planą „Asmeninis“;
  • teisių rinkinį „Pardavėjas“.
  • spausti mygtuką „Siųsti pakvietimą“.

Statistika
Statistikos modulio funkcionalumas — įmonės pagal darbuotojus.

Paskyra → Statistika
Įrankis skirtas duomenų peržiūrai pagal įmones ir pagal darbuotojus. Statistiką galima peržiūrėti pasirinktam laikotarpiui įvedus norimą datą laukeliuose „Nuo“ ir „Iki“, spausti mygtuką filtruoti

  • Skaičius prie darbuotojo rodo atliktų veiksmų skaičių, pavyzdžiui Laima UAB „Užtrauktukas“ įmonėje atliko 316 veiksmų.

stat1

  • Paspaudus ant kiekvienos įmonės galima peržiūrėti, kiek kiekvienas darbuotojas atliko tam tikrų įrašų moduliuose.
Pavyzdžiui pasirinktam periodui UAB „Užtrauktukas“ įmonėje: Edita Sandėlio modulyje atliko 2036 veiksmus, Bankas modulyje – 1037 veiksmus ir pan.

stat11

  • Paspaudus ant modulio pavadinimo, matoma išsamesnė informacija apie vartotojo veiksmus moduliukuose:
  • Paspaudus ant skaičiaus, atidaroma informacinė lentelė, kurioje nurodyta atlikto veiksmo data ir laikas, taip pat pateikiami suminiai veiksmų duomenys.
Pavyzdyje matosi, kad vartotojas „Edita“ Sandėlis → Prekyba modulyje atnaujino informaciją 2023-05-25 13:49:38  ir koregavo Pardavimo dokumente pardavimo pozicijos įrašą 2023-05-25 13:49:17. Taip pat galima paspaudus ant "akytės" pamatyti tikslų dokumentą, kuris buvo sukurtas arba koreguotas.

statistika3

Pastaba. Statistikos modulyje informacija už einamąją dieną nėra atvaizduojama, tik sekančią dieną po atliktų veiksmų programoje pateikiama statistinė informacija pagal darbuotojus.

Statistikos modulio funkcionalumas — darbuotojai pagal dienas.

Šioje lentelėje pagal pasirinktą laikotarpį Nuo/Iki galima matyti darbuotojo veiklą B1.lt programoje pagal dienas. Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite darbuotoją, laikotarpį ir paspaudus filtruoti bus atrinkta to darbuotojo veikla (bendrai tą dieną sistemoje).

  •  Stlpeliais parodomas darbuotojo aktyvumas pagal darbo valandas, pavyzdžiui, Jurga 2018-01-02 aktyviausiai dirbo 10 valandą, o 2018-01-08 - 9-10 valandomis:

statistika4

  • Paspaudus ant mėlynų stulpelių galima peržiūrėti, kiek ir kuriame modulyje darbuotojas atliko veiksmus. Pavyzdžiui, DU modulyje atliko 8 veiksmus, Banke - 3 veiksmus ir pan.

statistika5

Statistikos modulio funkcionalumas — darbuotojai pagal įmones.

Statistika pagal pasirinktą laikotarpį Nuo/Iki apie darbuotojo veiklą B1.lt programoje pagal įmones. Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite darbuotoją, laikotarpį ir paspaudus filtruoti parodoma veikla įmonėje/įmonėse (bendrai už tą laikotarpį). Skaičiai ties mėlynais stulpeliais žymi bendrą darbuotojo veiksmų skaičių toje įmonėje.

statistika-3

Statistikos modulio funkcionalumas — API pagal įmones

Paskyra → Statistika

Įrankis skirtas paririnktam periodui peržiūrėti prijungtų integracijų užklausų kiekius pagal įmones:
Įmonė – įmonės pavadinimas, kurioje nurodytu periodu vyko duomenų importas;
Kas moka už paslaugą – įmonės pavadinimas, kuri apmoka integracijos paslaugą;
API – tai el.parduotuvės veikiančios su B1.lt įskiepiais ir individuliai kurtos integracijos;
Užsakymai – tai  duomenų importas iš el.prekybos portalų;
Sinchronizacijos – tai duomenų importas iš kasos ir POS sistemų;

 
 Priminimai
Kaip sukurti periodinį priminimo laišką klientui?

Priminimų siuntimas klientui pagal iš anksto numatytas datas atliekamas 1 kartą dienoje.

Paskyra → Priminimai
Sukurti naują priminimo laišką spaudžiant
Atsidariusiame lange užpildykite laukelius:
Datos, laiško tema, laiško turinys ir išrinkite iš sąrašo kam išsiųsti priiminimo laišką:

Pastaba: Automatinis priminimo laiškas siunčiamas nustatytomis dienomis, pradedant nuo sekančios dienos. 

Kodėl negaliu siųsti priminimo laiško asmeniui, kuris nėra registruotas B1.lt?
Jei norimas vartotojas nerandamas sąraše, rekomenduojame jį pakviesti su planu „Asmeninis“ ir tinkamu teisių rinkiniu.
Negalime suteikti tokios paslaugos, t.y masiškai siųsti priminimo laiškų asmenims tik pagal gavėjo el.pašto adresą (pagal BDAR taisykles).
Šiems veiksmams atlikti reikia kitų serverių ir kitos juridinės bazės, kad siunčiamas laiškas garantuotai pasiektų adresatą.
 
Konsultavimas
Kaip pateikti užklausą konsultantui?
1. Spauskite mygtuką „Pagalba“
2. Pasirinkite „Konsutavimas“
3.
Užpildykite privalomus laukus, jei turite pridėkite ekrano nuotrauką ir spauskite „Pateikti užklausą“
PASTABA: jei norite pridėti daugiau nei vieną failą, turite pasirinkti vienu metu visus reikiamus failus ir įkelti.

PASTABA: ši funkcija galima tik vartotojams turintiems „Ekspertas“ arba „Partneris“ planą.
4. Konsultanto atsakymą rasite „Paskyra“ → „Konsultavimas“
Kas yra B1.lt pusėje traktuojama kaip klaida?

Klaida (žargoniškai „bugas“) B1.lt pusėje traktuojama kai programos moduliuose ar pajungtose integracijose:

  • įrašai užregistruojami ne taip kaip aprašyta instrukcijose;
  • buhalteriniai įrašai atvaizduojami klaidingai ataskaitose;
  • įskiepiai ar sujungimai su el. platformomis veikia ne taip, kaip aprašyta instrukcijoje (tai negalioja individualiai klientų diegtoms integracijoms);
  • pasikeičia ar atsiranda neatitikimai po tam tikro modulio atnaujinimo.
Kodėl konsultavimo užklausa neapdorojama?

Naudojamas planas – Nemokamas, Asmeninis, Minimalus ir Studentas, o savarankiškai nepavyksta rasti atsakymų į klausimus dėl programos naudojimo? Tokiu atveju rekomenduojame pakeisti planą į Ekspertas ir gauti konsultavimo paslaugą per B1.lt konsultavimo sistemą.
Esant sudėtingesniems klausimams spręsti ar greičiau įsisavinti programos naudojimo galimybes siūlome individualius apmokymus.

Planų Nemokamas, Asmeninis, Minimalus ir Studentas klientų užklausos nėra apdorojamos, išskyrus esant programos sutrikimams. Atsakymai pateikiami tik dėl B1.lt paslaugų įsigijimo.

Informacija nemokamai pateikiama:
1. vartotojo instrukcijoje;
2. nemokamoje mokesčių ir apskaitos enciklopedijoje;
3. video pamokose;

Kaip tinkamai aprašyti konsultavimo užklausą?
Kad konsultantai (arba techninis skyrius) galėtų operatyviai įsigilinti ir atkartoti aprašomą situaciją, prašome pateikti išsamų situacijos aprašymą t.y.:
  • klaidos pranešimą;
  • ekrano nuotraukas;
  • vartotoją (jeigu tai ne Jūs);
  • įmonę (ypač kai jų yra keletas);
  • užklausos numerį (jeigu turėjote susijusį paklausimą su šia tema).
Blogas pvz.:
  • Mano sąskaitoje klaida.
Geras pvz.:
  • Kuriant pardavimo s.f. (pvz. SF0154, 2022-01-15), buhalterinis prekių likutis nesutampa su faktiniu kiekiu sandėlyje (programa rodo 4 vnt., o sandėlyje turime tik 2 vnt). Kokia neatitikimo priežastis?

    B1.lt komanda konsultuota tik programos veikimo klausimais (buhalteriniais arba išorinių įskiepių diegimo klausimais pagalba nėra teikiama).
    Atsakymai dėl greitaveikos sutrikimo pateikiami, tik tinkamai užpildytoms užklausoms.

Sąskaitų atpažinimas
Kaip siųsti failą el.paštu į B1.lt?

1. Paskyra → Darbuotojo kabinetas → Failų įkėlimas

Prie atitinkamos įmonės tiesiog įtempti reikiamą failą iš kompiuterio ar kito išmanaus įrengio.
Pateikiamas Jūsų įmonės individualus el.pašto adresas dokumentų siuntimui į įmonės failų saugyklą el. paštu:

2. Išsiųsti dokumentus iš savo el.pašto dėžutės, nurodant duomenis:
Laiško gavėjas: [email protected] 
Siunčiamo dokumento dydis negali būti didesnis nei 5MB, palaikomi formatai failo atpažinimui: PDF, JPG, JPGE. Dokumentus galima siųsti į failų saugyklą šiais formatais, bet failų atpažinime nebus apdoroti: zip, txt, jpeg, png, svg, xml, ffdata, xls, xlsx, doc, docx, odt, eml, msg, tab, csv, mp4, mkv, tif.
3. Atsiųsti dokumentai saugomi darbalaukyje:

4. El. pašto dėžutėje gaunamas patvirtinimo laiškas apie įkeltus dokumentus į B1.lt programą:

Kaip apdoroti ir atpažinti failą atsiųstą el.paštu?

Atsiųsti dokumentai el.paštu į B1.lt programą keliami į Paskyra → Failų paskirstymas.
Dokumentai dirbtinio intelekto pagalba bandomi atpažinti: 
Jei įmonė yra tik viena, tuomet dokumentai saugomi „Darbalaukyje“, juos galima registruoti apskaitoje įprastai.;
Jei įmonių daugiau nei viena tuomet dokumetai paskirstomi pagal turimas įmones; 

Veiksmai, kaip perkelti dokumentus registravimui:
1. Pažymėti varnele ties įmonės pavadinimu ir spausti „Perkelti į įmones“

2. Perkeltus dokumentus galima rasti įmonės „Darbalaukyje“, jas galima registruoti apskaitoje įprastai.

3. Dokumentus priskirtus kategorijai „Nežinoma įmonė“, galima apdoroti rankiniu būdu.
Paspausti ant dokmento ikonos ir priskiriant tinkamą įmonę:

 
 

Kaip naudotis moduliu „Paskyra“?

Trumpa vaizdinė pamoka, kurioje rasite kaip:
1. Naudotis moduliu „Paskyra“;
2. Sukurti naują įmonę;
3. Sukurti vartotojų teises;
4. Naudotis „Darbuotojo kabinetu“;
5. Pakeisti asmeninius duomenis;
6. Išrašyti išankstinę sąskaitą balansi pildyti;
7. Pakviesti naujus vartotojus;
8. Pildyti konsultavimo užklausą.