Vartotojo paskyros informacija, darbuotojo kabinetas, įmonių valdymas

Paskyra


Vartotojo bei įmonių informacijos stebėjimas ir koregavimas

PRADĖKITE NAUDOTIS

Darbalaukis

Paskyros valdymo langas, pranešimai ir naujienos

Įmonės

Vartotojo turimų įmonių sąrašas ir jų koregavimas

Darbuotojo kabinetas

Darbo sutarties ir atlyginimo informacija, prašymo pildymas

Mano duomenys

Paskyros ir asmeninių duomenų nustatymai

Sąskaitos

Programoje išrašytos PVM sąskaitos faktūros

Priminimai

Automatinių priminimų siuntimas klientams el. paštu.

Partnerystė

Taškų rinkimas įmonės balanso papildymui

Pakvietimai

Išsiųstų pakvietimų vartotojams sąrašas

Konsultavimas

Pagalba programos naudojimo klausimais

Statistika

Vartotojų programos naudojimosi statistika

Video medžiaga

Paskyros valdymo mokomoji medžiaga

Klausimai / Atsakymai

Dažniausiai užduodami klientų klausimai ir atsakymai
 

Darbalaukis

Galimybė matyti visas apskaitoje dalyvaujančias įmones ir pereiti prie apskaitos tvarkimo, perskaityti gautus programos pranešimus ir pažymėti kaip perskaitytus, stebėti naudojamos programos Facebook naujienas, taip pat pereiti prie įmonės paskyros, sukurti naują įmonę ir valdyti savo paskyrą.

Darbuotojo kabinetas

Skirta peržiūrėti gautą darbo užmokestį ir atsispausdinti atlyginimo lapelius arba pažymą apie gautas pajamas, pildyti prašymus, stebėti tvarkaraštį, matyti darbo sutartyje nurodytą informaciją, išduotą inventorių ir perskaityti bei atsispausdinti darddavio pateiktus dokumentus. Kiekviena įmonė suteikti darbuotojo kabinetą gali savo darbuotojams gali nemokamai. 

 

Įmonės

Buhalteriją tvarkančių įmonių sąrašas. Galima sukurti naują arba koreguoti jau esamą įmonę, perduoti, ištrinti arba užšaldyti įmonės duomenų bazę, pakviesti vartotojus prisijungti prie įmonės duomenų bazės, sukurti arba redaguoti teisių rinkinius, stebėti balanso ir planų keitimo istoriją bei atliktus pagrindinius veiksmus.

Mano duomenys

Galimybė atnaujinti asmeninės paskyros duomenis. Lange pateikiama informacija apie parinktą planą ir paslaugos užsakytoją. Galima koreguoti asmens duomenis, pridėti nuotrauką, užpildyti sąskaitos gavėjo duomenis, pakeisti slaptažodį ir elektroninį paštą, taip pat uždėti logotipą, kuris matomas prisijungus darbalaukyje. 

 

 

Pakvietimai

Pateikiamas įmonės duomenų baze ar nemokamu darbuotojo kabinetu naudotis pakviestų vartotojų sąrašas. Galimybė išsiųsti naują ar atšaukti išsųstą kvietimą.

Sąskaitos

Programoje išrašytų išanstinių sąskaitų ir PVM sąskaitų faktūrų sąrašas. Galima atsispausdinti PDF formatu arba panaikinti, jei dokumentas nereikalingas.

Partnerystė

Galimybė kaupti partnerystės taškus programoje ir jais pildyti savo įmonės balansą. Šioje kortelėje galima sugeneruoti nuorodą kuri siunčiama norint pakviesti kitus įmonių savininkus vesti apskaitą naujoje programoje. Už kiekvieną pakviestą vartotoją kuris pradėjo vesti apskaitą su šia programa yra suteikiami partnerystės taškai.

Žinutės

Visų programos pranešimų sąrašas. Pranešimus galite perskaityti arba ištrinti.

 

Konsultavimas

Galimybė užduoti programos konsultantams klausimus apie programos naudojimą, pasirodžiusias klaidas ar teikti pastebėjimus dėl programos funkcionalumo.
Pastaba: konsultavimas nemokamas tik vartotojams turintiems planą „Ekspertas” arba „Partneris”.

Statistika

Galimybė įvertinti programos naudojimo statistiką keliais pjūviais — pagal įmones ir pagal darbuotojus, darbuotojus pagal dienas, darbuotojus pagal įmones. Skaičiai žymi darbuotojo atliktų veiksmų skaičių (jo aktyvumą pasirinktu laikotarpiu) įmonėje / modulyje. 
Pastaba: tik vartotojams turintiems planą „Ekspertas” arba „Partneris”.

Priminimai

Periodinių priminimo žinučių siuntimas klientams el. paštu. Patogus įrankis siųsti pranešimus klientams apie apskaitos procesų atlikimo terminus nustatytu periodiškumu.
Pastaba: tik vartotojams turintiems planą „Ekspertas” arba „Partneris”.

 

Dažnai užduodami klausimai

Darbalaukis

Kaip sukurti naują įmonę?
Paskyra → Darbalaukis

Norint sukurti naują įmonę, paspauskite mygtuką „+ Sukurti naują įmonę“.
Užpildykite naujos įmonės duomenis. Kurdami įmonę galite panaudoti turimos įmonės duomenis kaip šabloną. Pastaba. Pasirinkus jau esamą įmonę, visi jos duomenys bus nukopijuoti į naująją, t. y. kliento pavadinimas, sąskaitų planas, (jei buvo suvesti) pirkimai bei pardavimai ir pan.

Kai paspausite „Sukurti“, gausite pranešimą: „Kuriama įmonės duomenų bazė. Tai gali užtrukti iki 30 sek.“.
Kaip pakeisti vartotojo planą?

1. Vartotojas savo planą mato viršutinėje meniu juostoje.

Norint pakeisti planą spauskite ant plano pavadinimo:

  • Pasirinkite įmonę, iš kurios bus apmokamas balansas;
  • Pasirinkite norimą planą;
  • Spauskite "Keisti planą". 
Pastaba: turite įsitikinti, jog yra pakankama įmonės balanso suma (jei vartotojas turi kelias apskaitomas įmones, bent vienoje iš jų turi būti pakankamas balanso likutis).

Apie sėkmingą plano pakeitimą vartotojas bus informuotas sistemine žinute, pavyzdžiui:
ekspertas
2. Vartotojo planą galite pakeisti savo paskyroje.

Paskyra → Įmonės ir vartotojai → Pažymite įmonę ir spaudžiate mėlyna pieštuką „Redaguoti pasirinktą įrašą“.
Raskite vartotoją kuriam norite pakeiti planą ir spauskite ant pieštuko. Parinkite planą iš sąrašo.

pakeisti_planą

Pastabos:

  • Esamą planą į brangesnį (pvz.: Minimalus → Ekspertas) vartotojas gali pasikeisti bet kada. Esamą planą į pigesnį (pvz.: Ekspertas → Minimalus) vartotojas gali pasikeisti tik po 30 dienų.
  • Vartotojas sutinka gauti el. laiškus apie programos naujienas, sisteminius pranešimus ir reklamą.
  • B1.lt pasilieka teisę keisti sąlygas, planų kainas.
  • Registravimosi B1.lt taisyklės ir nuostatos.
Kaip papildyti įmonės balansą?

Balansas B1.lt programoje — tai įmonei papildyta pinigų suma (Eur be PVM), iš kurios po papildymo apmokami vartotojų planai. Įmonės balanso likutis matyti viršutinėje juostoje.

1. Norint papildyti balansą spauskite mygtuką „Balansas“.

balanso_papildymas1

Papildymas - atidarytoje formoje pasirinkite siūlomą arba įrašykite savo balanso papildymo sumą. Pastaba: Pildant didesne nei 50 Eur suma, įmonė gauna premiją. Pavyzdžiui, papildžius balansą 100 Eur, papildomai prie balanso pridedama +3 Eur suma. Atkreipkite dėmesį, jog balanso papildymo suma nurodyta eurais be PVM (t. y. mokėtina suma 60,50 Eur su PVM, o papildoma įmonės balanso suma 50 Eur). Balansą galima pildyti pasirinkta suma, ją įrašius į laukelį Įrašykite savo sumą. Papildyti įmonės balansą galima ne mažesne nei 50 Eur suma.

Sąskaita faktūra
- vartotojas gali pasirinkti, kam už balanso papildymą bus išrašyta PVM sąskaita faktūra. Kaip parodyta pavyzdyje (aukščiau), vartotojas pasirenka ar mokėtojas yra fizinis ar juridinis asmuo, užpildo duomenis, reikalingus sąskaitai išrašyti. Pastaba: Kad duomenys užsipildytų automatiškai, reikia užpildyti informaciją per modulį Mano duomenys.
Patikrinkite, ar nurodėte reikiamą balanso papildymo sumą ir spauskite „Papildyti B1.lt balansą“.

Tolimesniame žingsnyje vartotojas supažindinamas su lėšų įskaitymo tvarka bei gali parsisiųsti išankstinę sąskaitą apmokėjimui. Pastaba: Apmokant sąskaitą būtina tiksliai nurodyti mokėjimo paskirtį (išansktinės sąskaitos numerį). 

Kai mokėjimas įvykdomas ir užskaitomas B1.lt sistemoje, įmonei automatiškai papildomas balansas ir savo paskyroje vartotojas mato naują balanso likutį, pavyzdžiui:

balansas_done_50

Kilus klausimams dėl lėšų įskaitymo ir mokėjimų, kreiptis el. paštu .

 

 

Gaunu pranešimą apie taisyklių pažeidimą

Prisijungę prie Programos, paskyros lange matote raudoną pranešimą: 

"Pastebėjome, kad jungiatės su 1 paskyra per kelis įrenginius vienu metu – taip jūs pažeidžiate B1.lt taisyklių nurodytus punktus:

  • 1.1 Naudotis B1.lt šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.
  • 2.1 Neatskleisti tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie B1.lt duomenų.
  • 5.1 Naudotojas atsako už jam suteiktų prisijungimo prie B1.lt duomenų neatskleidimą tretiesiems asmenims. Jei B1.lt naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie B1 Naudotojo prisijungimo duomenimis, B1.lt administracija šį asmenį laiko Naudotoju ir neatsako už informacijos nutekėjimą ir kitas pasekmes.
Prašome prie įmonės prijungti dar 1 vartotoją ir priskirti jam tinkamą planą – taip kiekvienas žmogus galės naudotis programa. Jeigu esate apskaitos kompanija – rekomenduojame pasiteirauti dėl persijungimo prie Partneris plano."

Šis pranešimas informuoja kad Jūsų paskyra jau atidaryta kitame įrenginyje, todėl iš vieno įrenginio būsite atjungti automatiškai. Jei naudojatės tik vienu įrenginiu ir matote šį pranešimą, rekomenduojame kuo skubiau pasikeisti slaptažodį.
Kaip tinkamai aprašyti konsultavimo užklausą?
Kad konsultantai (arba techninis skyrius) galėtų operatyviai įsigilinti ir atkartoti aprašomą situaciją, prašome pateikti išsamų situacijos aprašymą t.y.:
  • klaidos pranešimą;
  • ekrano nuotraukas;
  • vartotoją (jeigu tai ne Jūs);
  • įmonę (ypač kai jų yra keletas);
  • užklausos numerį (jeigu turėjote susijusį paklausimą su šia tema).
Blogas pvz.:
  • Mano sąskaitoje klaida.
Geras pvz.:
  • Kuriant pardavimo s.f. (pvz. SF0154, 2022-01-15), buhalterinis prekių likutis nesutampa su faktiniu kiekiu sandėlyje (programa rodo 4 vnt., o sandėlyje turime tik 2 vnt). Kokia neatitikimo priežastis?

    B1.lt komanda konsultuota tik programos veikimo klausimais (buhalteriniais arba išorinių įskiepių diegimo klausimais pagalba nėra teikiama).
    Atsakymai dėl greitaveikos sutrikimo pateikiami, tik tinkamai užpildytoms užklausoms.
Kaip padaryti ekrano nuotrauką?

Kartais, rašant užklausą į B1 programos pagalbą, reikia padaryti ekrano nuotrauką (EN: screenshot). Yra įvairių būdų, kaip tai atlikti pateikiame kelis paprasčiausius būdus kaip "paimti" nuotrauką.

  • Norėdami užfiksuoti dalies ekrano vaizdą ar „iškirpti“ nedidelį ekrano plotą, vienu kartu paspaudus „Windows“, „Shift“ ir S klavišų kombinaciją. Tuomet kairiuoju pelės klavišu apibraukti reikalingą sritį ir jį atleisti. Iškart po to ekrano apačioje, dešinėje, parodoma sumažinta ekrano vaizdo nuotrauka. Paspaudus ją, pasirinkiti vietą, kur išsaugoti paveikslėlį.
  • Klavišo PRINT SCREEN naudojimas
    Paspaudus klavišą PRINT SCREEN fiksuojamas viso ekrano vaizdas ir jis nukopijuojamas į mainų sritį kompiuterio atmintyje. Tada galima įklijuoti (CTRL + V) vaizdą į dokumentą, el. laišką, konsultavimo langą ar kitą failą.
    Kur yra mygtukas PRINT SCREEN?
    Klavišas PRINT SCREEN paprastai yra viršutiniame dešiniajame klaviatūros kampe.
    Ant klaviatūros matomas tekstas gali būti „PrtSc“, „PrtScn“ ar „PrntScrn“. Kitas tekstas ant klavišo „Print Screen“

Įmonės
Kaip ištrinti įmonę?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Paspauskite ant savo vardo kairėje pusėje, atsidarys lentelė ir įeikite į paskyrą. Įsitikinkite, jog tikrai norite ištrinti įmonę ir paspauskite ištrynimo mygtuką, kaip parodyta pavyzdyje: 

istrinti_imone

Savo veiksmus patvirtinkite:

Įmonė bus ištrinta per 1 val. nuo veiksmo iniciavimo. 

 

Kaip vartotojui panaikinti prieigą prie įmonės?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Prieigą prie įmonės vartotojui gali panaikinti tik įmonės savininkas. Norėdami panaikinti prieigą:
1. Pasirinkiti įmonę iš sąrašo ir atidaryti;
2. Surasti vartotoją, kuriam reikia panaikinti prieigą prie pasirinktos įmonės;

3. Pažymėti Vartotoją ir paspausti ištrynimo mygtuką, kaip pažymėta pavyzdyje, patvirtinant savo veiksmą.

Kaip pakeisti vartotojo teisių rinkinį (rolę) įmonėje ar suteikti tam tikras teises?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai

Kiekvienam vartotojui, esančiam įmonėje yra suteikiamos tam tikros teisės, pavyzdžiui - įmonės savininkas, buhalteris, vadybininkas, vartotojas ir pan.  

Vartotojui teisės keičiamos paspaudus mėlyną mygtuką „Keisti teisių rinkinį“. 

Galima sukurti naują teisių rinkinį, paspaudus tab „Teisių rinkiniai“ ir pasirenkant mygtuką „+Sukurti naują teisių rinkinį“ arba kopijuoti jau sukurtą teisių rinkinį spaudžiant „Nukopijuoti teisių rinkinį į" pasirenkant iš sąrašo įmonę, kurioje šis teisių rinkinys bus išsaugotas. 

Jei norite redaguoti esamą teisių rinkinį, paspauskite redagavimo mygtuką ir atitinkamai pažymėkite, ką vartotojas galės daryti programoje, kuriuos modulius matyti. Pvz.: Direktoriaus rolę turintis vartotojas gali matyti atsargų, DK, Pardavimų/pirkimų ataskaitas, pilnai tvarkyti Banko įrašus bei peržiūrėti bendro žurnalo ar Didžiosios knygos įrašus. Kitų modulių, kaip pateikta pavyzdyje vartojas matyti negali. Redaguotą vaidmenį išsaugokite. 

rolės2
Pastaba: Teises gali priskirti ar keisti tik įmonės savininkas.
„Sistemos teisių rinkinių“ koreguoti nėra galima, juos galima tik peržiūrėti paspaudus mygtuką .

Kaip perduoti įmonę kitam vartotojui?

Apskaitomos įmonės perdavimas kitam kitam savininkui

1. Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Įmonės savininkas turi įmonę UAB "Demo", kurią nori perduoti kitam vartotojui. Savininkas per savo paskyrą, atidaro modulį „Įmonės ir vartotojai“ ir pasirenka kurią įmonę, nori perduoti:

2. Pasirenkamas punktas „Perduoti įmonę“.

3. Atidarytoje lentelėje „Įmonės perdavimas“ įmonės savininkas įveda asmens, kuriam perduodama įmonė, galiojantį elektroninio pašto adresą ir išsiunčia kvietimą.

Pastaba: Naujas įmonės savininkas privalo būti užsiregistravęs prie B1.lt.  Naujas įmonės savininkas turi patvirtinti į el. pašto adresą gautą nuorodą (nuorodo galioja 24 val. nuo išsiuntimo) ir perrimti įmonę. Aktyvavus šią nuorodą, iš esamo savininko paskyros įmonė pašalinama, ir registruojama naujam vartotojui.
Kaip pakeisti planą naujai pakviestam vartotojui?

Pasirenkate vartotoją, kuriam keisite planą. Spaudžiate mygtuką „Keisti planą“:

Atsidariusiame lange pasirenkate kas mokės už planą ir norimą planą:

Kaip sukurti įmonės šabloną, arba pasidaryti kopiją?
  1. Nueikite į savo paskyrą ir spauskite ,,+Sukurti naują įmonę“.
  2. Užregistruokite testinės (naujos) įmonės rekvizitus, ties eilute ,,Šablonas“ pasirinkite įmonę kurią norite kopijuoti.

3. Spauskite mygtuką ,,Sukurti“.
Kaip užšaldyti įmonę arba atšaldyti įmonę?
Paskyra → Įmonės ir vartotojai
  • Norėdami užšaldyti įmonę spauskite mygtuką „Užšaldyti įmonę“.

  • Norėdami atšaldyti įmonę spauskite mygtuką „Atšaldyti įmonę“.

Kur pamatyti kiek nuskaitoma už B1.lt paslaugas?
Paskyra → Įmonės ir vartotojai

Modulyje įėjus į įmonę kuri moka už vartotoją lentelėje „Įmonės balanso istorija“ galima pamatyti kiek kiekvieną dieną yra nuskaitoma už b1.lt paslaugas.


Kodėl naujai sukurtoje X įmonėje matau ten visus Y įmonės duomenis?

Greičiausiai jūs kurdami naują X įmonę pasirinkote Y įmonę kaip šabloninę (t.y. nukopijavote). Todėl visi duomenys, kurie buvo suvesti į Y įmonę nusikopijavo į X įmonę. Rekomendacija: 1. Susikurti 1 įmonę su reikalingais nustatymais ir ją naudoti ateityje kaip šabloninę kuriamoms įmonėms. 2. Arba nenaudoti jokios įmonės kaip šablono, kuriant naujas įmones.

Kodėl mano įmonė buvo ištrinta (archyvuota)?
Jei vartotojas neapmokėjo už B1.lt programos paslaugas, įmonė archyvuojama per 14 dienų. Pirmą perspėjimą vartotojas gauna pasibaigus lėšom piniginėje po 7 dienų, antras po 4 dienų, po 14 dienų įmonė archyvuojama (paskyroje nurodytu el.paštu).
Jei norite atstatyti ištrintą įmonę, reikia papildyti įmonės balansą. Atstatymo mokestis už įmonę 50 Eur + PVM, nuskaičiuojamas nuo papildyto įmonės balanso. Taip pat papildytike balaną už vartotojo planą.
Kaip vyksta apmokėjimas už B1.lt naudojimąsi?

Suformavus išankstinę sąskaitą ir ją apmokėjus, papildoma Jūsų virtuali piniginė B1.lt sistemoje.  Pinigų likutį Jūs matote viršutinėje įrankių juostoje.

Vėliau programa kiekvieną dieną 00:00 nuskaito nuo Jūsų pinigines lėšas, ir taip kiekvieną dieną, kol piniginę reikia vėl papildyti.
Nuskaitymus nuo virtuali piniginės galite matyti Paskyra → Įmonės ir vartotojai → pasirenkama įmonė → Įmonės balanso istorija

Pastaba. Nustatyta, kad programa išsiunčia išankstines sąskaitas prieš septynias dienas, prieš pasibaigiant balansui.

Kur rasti sąskaitas už B1.lt programos paslaugas?

Paskyra → Mano duomenys → Sąskaitos

Visas išankstines sąskaitas ir pardavimo sąskaitas už b1.lt paslaugas galite rasti savo paskyroje „Sąskaitos“ modulyje.


Mano duomenys
Kaip atsisakyti naujienlaiškio, ką turiu padaryti?

Kiekvienas vartotojas gali atsisakyti naujienlaiškių.

Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai

Nuimkite varnelę nuo „Noriu gauti naujienlaiškį“.

Kaip pakeisti slaptažodį?
  1. Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → Slaptažodis 
    Du kartus įvesti savo naują slaptažodį ir spausti „Keisti slaptažodį“:
  2. Po slaptažodžio pakeitimo, programa prašys prisijungti per naujo jau su nauju slaptažodžiu.
Kaip pasikeisti elektroninį paštą?
  1. Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → El. paštas → Įveskite naują elektroninį paštą ir savo slaptažodį, tada spausti „Keisti el. paštą“:


  2. Po pakeitimo turite gauti laišką į naują elektroninį paštą ir patvirtinti pasikeitusį elektroninį paštą. 
Kaip Darbuotojo kabinete rasti atlyginimų ataskaitas?
Paskyra→Darbuotojo kabinetas→Darbo užmokestis galite matyti su šia įmone turimus darbo užmokesčio apskaitymus.
Pagal poreikį galite atsisiųsti Darbo užmokesčio priskaitymo lapelius bei sugeneruoti bei parsisiųsti Pažymą apie darbo užmokesčio priskaitymus tam tikru laikotarpiu:
Kaip aktyvuoti dviejų faktorių autentifikavimo prisijungimą?

Dviejų veiksnių autentifikavimas — tai saugos funkcija, kuri, kaip ir slaptažodis, padeda apsaugoti jūsų B1.lt paskyrą. Jei nustatysite dviejų veiksnių autentifikavimą, jūsų bus prašoma įvesti specialų kodą B1.lt programoje prisijungimui atlikti.

Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → 2FA

1. Atsisiųsti programėlę „Google Authenticator“ (iOS, Android) į mobilujį įrenginį, kuris turi foto kameros programą;
2. Programoje B1.lt pažymėti varnele „Aktyvuoti 2FA (dviejų veiksnių autentifikaciją)“;

3. Atidaryti atsiųstą „Google Authenticator“ pasirinkti „Scan a QR Code“ ir nukreipti fotoaparatą į QR kodą matomą paskyros lange;
4. Įvesti patvirtinimo kodą iš Google Authenticator programėlės;


5. Spausti mygtuką „Išsaugoti“;

Atlikus šiuos veiksmus, sekantį kartą jungiantis prie savo B1.lt paskyros bus prašoma įvesti kodą, matomą mobiliojo įrenginio programėlėje.

Norint atsisakyti dviejų faktorių autentifikavimo funkcijos:
Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → 2FA nuimti varnelę „Aktyvuoti 2FA (dviejų veiksnių autentifikaciją)“ pakeitimus išsaugoti spaudžiant mygtuką „Išsaugoti“.


Prašymai
Kaip užpildyti prašymą dėl nuotolinio darbo, atostogų, komandiruotės ar atleidimo iš darbo?

Užpildykite prašymą.

Paskyra Darbuotojo kabinetas Prašymai

Spauskite žalią mygtuką +Sukurti naują prašymą“.

Įrašykite datą, tipas laukelyje pasirinkite prašymo tipą. Užpildžius prašymą spauskite mygtuką Pateikti".
Pildydami prašymą dėl nuotolinio darbo, uždėkite varnelę, kad susipažinote su taisyklėmis.

Pastaba. Į komentaras lauką galite įrašyti komentarą susidedanti iš 400 raidžių. Darbuotojui užpildžius prašymą, vadovas gauna priminimą, patvirtiną arba atmeta prašymą. Visi prašymai užsiregistruoja apskaitoje, Personalas->Prašymai modulyje. Paspaudus mygtuką kairėje pusėje galite keisti informaciją, pasirinkite ką norite matyti ar prašymus, ar grafiką.

Dokumentai Įsakymai Įsakymų registras užsiregistruoja įsakymas. Užpildžius prašymą dėl nuotolinio darbo įsakymas nesusiformuoja, pagal DK 120 str. nuotolinis darbas nėra žymimas kitaip žymimas tabelyje.


Partnerystė
 
Partnerystės programos pavyzdys

Kaip tai veikia matematiškai? Vienos apskaitos įmonės pvz.:

  • Vedama apskaita 75 įmonėms kas mėnesį mokant 225€ (75 * 3€) be PVM į B1.lt balansą. Tai yra įmonės sąnaudos.
  • 80% apskaitos įmonės klientų savarankiškai veda sąskaitas, žiūri skolas, stebi kliento istorijas, kreditavimą e-verslo vykdymą,kurio sąskaitos automatiškai susietos su B1.lt programa. Visa tai sumažina darbo kaštus apskaitos įmonei, todėl vidutiniškai sumokama apie 20€ už B1.lt programą. Šie vartotojai sumoka į B1.lt biudžetą: 75 įmonės * 80% * 20€ = 1200€ be PVM. 25% šių pinigų sugrįžta į apskaitos įmonės sąskaitą. Tai yra įmonės pajamos.
  • Apskaitos įmonė uždirba 300€ (1200€ * 25%)  ir išleidžia 225€, t.y. mėnesinis pelnas 75€.

Kodėl negaunu partnerystės taškų?
Keletas kriterijų, kurie gali įtakoti pinigų įskaitymą dalyvaujant Partnerystės programoje.
Atkreipiame dėmesį ar:
- pajungta Partnerystės programa;

- apmokėta sąskaita už B1.lt paslaugas vartotojo, kuriam priskirta partnerystė (affiliate);

-B1.lt sistemoje sugeneruota išankstinė sąskaita balanso papildymui vartotojo, kuris sistemoje dalyvauja kaip Partnerystės taškų  gavėjas:

- klientas yra periimtas iš kitos kompanijos.

Pastaba:
Jeigu klientas pakviestas kitos kompanijos jis jau dalyvauja Partnerystės taškų programoje pirminio pakvietusiojo affilate sistemoje.
Jeigu klientas papildė balansą, bet jis prisijungė prie programos savarankiškai, bet ne per jūsų siųstą nuorodą, tada Partnerystės programoje jis nedalyvauja.
Kaip perkelti sukauptus partnerystės taškus į įmonės balansą?

Paskyra → Partnerystė

Partnerystės taškus galima panaudoti, pasirinkus skyrelį „Sukaupta suma“. Spauskite mygtuką „Perkelti įmonės balansą“. Atsiradusioje lentelėje užpildykite tuščius laukus, t.y., pasirinkite įmonę, į kurios balansą bus pridėti partnerystės taškai. Laukelyje „Išmokėti“ įrašykite, kokią partnerystės taškų sumą norite išmokėti. Užpildžius laukus, paspauskite „Pervesti“ ir „Taip“.


Pakvietimai
Kaip pakviesti naują vartotoją?

Išsiųskite vartotojui pakvietimą.
1. Paskyra → Pakvietimai spauskite sukurti mygtuką. Pastaba: tik įmonės savininkas arba vartotojas su papildomomis funkcijomis gali pakviesti vartotoją.
2. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones prie kurių norite pakviesti vartotoją. Spauskite mygtuką „Pasirinkti kitos įmonės“. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones ir perkelkite jas į kairę pusę. Pasirinkus reikiamas įmones spauskite mygtuką „Pasirinkti“.

3. Atsidariusiame lange paspauskite mygtuką „Sukurti pakvietimą“ jei norite pakviesti vartotoją prie įmonės, arba spauskite „Pakviesti visus darbuotojus“ jei norite darbuotojus pakviesti prie darbuotojo kabineto.
Toliau užpildykite naujo vartotojo duomenis. El. paštas - įveskite naujo vartotojo el. paštą. Teisės - nustatykite vartotojui teises. Planas - nustatykite vartotojui planą. Jei yra poreikis suformuoti pakvietimą keliems vartotojams spauskite mygtuką „Pridėti pakvietimą“ ir užpildykite reikiamus laukus. Užpildžius visus reikiamus laukus spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.

4. Sistema išsiunčia pakvietimus. Gavę laišką, darbuotojai turi paspausti ant nuorodos.


5.  Jei nėra prisiregistravę vartotojai turi prisitegistruoti prie sistemos. Atsidariusiame lange užpildykite informaciją:

Pastaba: Jei dalyvaujate Partnerystės programoje, vartotojas automatiškai priskiriamas prie rėmėjų sąrašo. Atskirai Partnerystės nuorodos siųsti nereikia.

Ką daryti kai gaunu pakvietimą į įmonę (neprisiregistravęs vartotojas)?

1. Gavę pakvietimą į paštą paspausti mygtuką ,,Priimti pakvietimą“.

2. Atsidariusiame lange užpildykite reikiamus laukus ir spauskite mygtuką ,,Registruotis“.

Ką daryti kai gaunu pakvietimą į įmonę (registruotas vartotojas)

1. Gavus pakvietimą į paštą paspausti mygtuką ,,Priimti pakvietimą“.
2. Atsidariusiame lange užpildykite reikiamus laukus ir spauskite mygtuką ,,Prisijungti“.

Kaip pakviesti naują vartotoją prie įmonės, ką turiu padaryti?

1. Suformuokite vartotojui pakvietimą

Viršutinėje įrankių juostoje spauskite mygtuką „+Pakviesti vartotojus į įmonę”. Pastaba: tik įmonės savininkas arba vartotojas su papildomomis funkcijomis gali pakviesti vartotoją.


2. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones prie kurių norite pakviesti vartotoją
Spauskite mygtuką „Pasirinkti kitos įmonės“. Atsidariusiame lange pasirinkite įmones ir perkelkite jas į kairę pusę. Pasirinkus reikiamas įmones spauskite mygtuką „Pasirinkti“.

3. Atsidariusiame lange užpildykite naujo vartotojo duomenis.
El. paštas - įveskite naujo vartotojo el. paštą. 
Teisės - nustatykite vartotojui teises. 
Planas - nustatykite vartotojui planą.

Jei yra poreikis suformuoti pakvietimą keliems vartotojams spauskite mygtuką „Pridėti pakvietimą“ ir užpildykite reikiamus laukus. Užpildžius visus reikiamus laukus spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.

4. Sistema išsiunčia pakvietimus. Gavę laišką, darbuotojai turi paspausti ant nuorodos, jei nėra prisiregistravę, prisiregistruoti prie sistemos.


Statistika
Statistikos modulio funkcionalumas — įmonės pagal darbuotojus.

Paskyra → Statistika
Įrankis skirtas duomenų peržiūrai pagal įmones ir pagal darbuotojus. Statistiką galima peržiūrėti pasirinktam laikotarpiui įvedus norimą datą laukeliuose „Nuo“ ir „Iki“, spausti mygtuką filtruoti

  • Skaičius prie darbuotojo rodo atliktų veiksmų skaičių, pavyzdžiui Laima UAB „Užtrauktukas“ įmonėje atliko 316 veiksmų.

stat1

  • Paspaudus ant kiekvienos įmonės galima peržiūrėti, kiek kiekvienas darbuotojas atliko tam tikrų įrašų moduliuose.
Pavyzdžiui pasirinktam periodui UAB „Užtrauktukas“ įmonėje: Edita Sandėlio modulyje atliko 2036 veiksmus, Bankas modulyje – 1037 veiksmus ir pan.

stat11

  • Paspaudus ant modulio pavadinimo, matoma išsamesnė informacija apie vartotojo veiksmus moduliukuose:
  • Paspaudus ant skaičiaus, atidaroma informacinė lentelė, kurioje nurodyta atlikto veiksmo data ir laikas, taip pat pateikiami suminiai veiksmų duomenys.
Pavyzdyje matosi, kad „Demo Vartotojas“ Sandėlis → Pirkimai modulyje atnaujino informaciją 2022-10-27 10:58:55  ir įrašė naujus pirkimo dodumentus 2022-10-27 10:52:29.

statistika3

Statistikos modulio funkcionalumas — darbuotojai pagal dienas.

Šioje lentelėje pagal pasirinktą laikotarpį Nuo/Iki galima matyti darbuotojo veiklą B1.lt programoje pagal dienas. Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite darbuotoją, laikotarpį ir paspaudus filtruoti bus atrinkta to darbuotojo veikla (bendrai tą dieną sistemoje).

  •  Stlpeliais parodomas darbuotojo aktyvumas pagal darbo valandas, pavyzdžiui, Jurga 2018-01-02 aktyviausiai dirbo 10 valandą, o 2018-01-08 - 9-10 valandomis:

statistika4

  • Paspaudus ant mėlynų stulpelių galima peržiūrėti, kiek ir kuriame modulyje darbuotojas atliko veiksmus. Pavyzdžiui, DU modulyje atliko 8 veiksmus, Banke - 3 veiksmus ir pan.

statistika5

Statistikos modulio funkcionalumas — darbuotojai pagal įmones.

Statistika pagal pasirinktą laikotarpį Nuo/Iki apie darbuotojo veiklą B1.lt programoje pagal įmones. Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite darbuotoją, laikotarpį ir paspaudus filtruoti parodoma veikla įmonėje/įmonėse (bendrai už tą laikotarpį). Skaičiai ties mėlynais stulpeliais žymi bendrą darbuotojo veiksmų skaičių toje įmonėje.

statistika-3

Statistikos modulio funkcionalumas — API pagal įmones

Paskyra → Statistika

Įrankis skirtas paririnktam periodui peržiūrėti prijungtų integracijų užklausų kiekius pagal įmones:
Įmonė – įmonės pavadinimas, kurioje nurodytu periodu vyko duomenų importas;
Kas moka už paslaugą – įmonės pavadinimas, kuri apmoka integracijos paslaugą;
API – tai el.parduotuvės veikiančios su B1.lt įskiepiais ir individuliai kurtos integracijos;
Užsakymai – tai  duomenų importas iš el.prekybos portalų;
Sinchronizacijos – tai duomenų importas iš kasos ir POS sistemų;

 
 Priminimai
Kaip sukurti periodinį priminimo laišką klientui?

Priminimų siuntimas klientui pagal iš anksto numatytas datas atliekamas 1 kartą dienoje.

Paskyra → Priminimai
Sukurti naują priminimo laišką spaudžiant
Atsidariusiame lange užpildykite laukelius:
Datos, laiško tema, laiško turinys ir išrinkite iš sąrašo kam išsiųsti priiminimo laišką:

Pastaba: Automatinis priminimo laiškas siunčiamas nustatytomis dienomis, pradedant nuo sekančios dienos. 

Kodėl negaliu siųsti priminimo laiško asmeniui, kuris nėra registruotas B1.lt?
Jei norimas vartotojas nerandamas sąraše, rekomenduojame asmenį pakviesti su planu „Darbuotojas“ ir priskirtu teisių rinkiniu.
Negalime suteikti tokios paslaugos, t.y masiškai siųsti priminimo laiškų asmenims tik pagal gavėjo el.pašto adresą (pagal BDAR taisykles).
Šiems veiksmams atlikti reikia kitų serverių ir kitos juridinės bazės, kad siunčiamas laiškas garantuotai pasiektų adresatą.
 
Sąskaitų atpažinimas
Kaip įkelti dokumentus iš el.pašto?

1. Paskyra → Sąskaitų atpažinimas

Pateikiamas Jūsų vartotojo individualus kodas, kurį būtina nurodyti el.pašto žinutės temoje arba tekste:
2. Išsiųsti dokumentus iš savo el.pašto dėžutės, nurodant duomenis:
Laiško gavėjas: [email protected] 
Laiško tema: Jūsų individualus kodas pateikiamas paskyroje
Siunčiamo dokumento dydis negali būti didesnis nei 5MB, palaikomi formatai failo atpažinimui: PDF, JPG, JPGE. Dokumentus galima siųsti į failų saugyklą šiais formatais, bet failų atpažinime nebus apdoroti: zip, txt, jpeg, png, svg, xml, ffdata, xls, xlsx, doc, docx, odt, eml, msg, tab, csv, mp4, mkv, tif.

3. Atsiųsti dokumentai apdorojami ir vykdomas atpažinimas:

4. Pateikiami įkelti failai, kurie išskaidomi pagal turimas įmones modulyje „Sąskaitų atpažinimas“.
Jei įkelto dokumento įmonė nerasta, ji priskiriama kategorijai „Nežinoma įmonė“:

5. El. pašto dėžutėje gaunamas patvirtinimo laiškas apie įkeltus dokumentus į B1.lt programą:

6. Atpažinti dokumentai pagal įmones gali būti perkelti į įmonių duomenų bazę/es:
7. Perkeltus dokumentus galima rasti įmonės „Darbalaukyje“, jas galima registruoti apskaitoje įprastai.

8. Dokumentus priskirtus kategorijai „Nežinoma įmonė“, galima apdoroti rankiniu būdu.
Paspausti ant dokmento ikonos ir priskiriant tinkamą įmonę:

 
 

Kaip naudotis moduliu „Paskyra“?

Trumpa vaizdinė pamoka, kurioje rasite kaip:
1. Naudotis moduliu „Paskyra“;
2. Sukurti naują įmonę;
3. Sukurti vartotojų teises;
4. Naudotis „Darbuotojo kabinetu“;
5. Pakeisti asmeninius duomenis;
6. Išrašyti išankstinę sąskaitą balansi pildyti;
7. Pakviesti naujus vartotojus;
8. Pildyti konsultavimo užklausą.