Free invoicing software

Free Invoicing


Advance, standard and VAT invoicing


START USING

Advantages of invoicing with B1.lt:

    • Free of charge;
    • Unlimied amount of invoices;
    • Sending invoice via email to the customer;
    • Access to e-version via QR code;
    • Support for different currencies and languages;
    • Works with smart devices;
    • Automatic filling of requisites;
    • Suitable for all activities.

Export of invoices:

Invoices can be exported to .pdf, .doc, .xlsx files with the selected language: Lithuanian, English, Russian, Estonian and Latvian, and group the same goods with the same price or summed up as one unit when the goods have the same suffix.

How to generate a simplified invoice:



Self-employed certificate:

The invoicing program is perfect for individuals who are self-employed under a certificate or business witness. Use free invoicing, securely store sales documents in the program and when the time comes to report to the VMI, export all sales documents to an Excel file.

Invoice forms:

Advance invoices:
  • Advance invoice with VAT;
  • Advance invoice without VAT;
  • Advance invoice with VAT (short);
  • Advance invoice with VAT (Lt + Eng);
  • Advance invoice without VAT (Lt + Eng).
Commercial offers:
  • Commercial offer with VAT;
  • Commercial offer without VAT.
Transfer-acceptance acts
  • VAT transfer-acceptance act;
  • VAT goods acceptance-transfer act (for goods card names);
  • VAT services acceptance-transfer act;
  • Transfer-acceptance act of goods;
  • Transfer-acceptance act of goods (for goods card names);
  • Transfer-acceptance act of services.
Consignment notes:
  • Waybill;
  • Waybill with product card prices.

Smooth work in the future:

    • When you issue invoices, you can pass them on to your accountant later.
    • You can start working with Individual activities, and then register with UAB and all data will remain in one system.
    • The program can be used by multiple employees at once.

Just 1 minute to your first invoice

Work optimization:

From now on, all employees of the company can issue invoices in one environment for free! Simplified invoicing allows you to invite an unlimited number of employees to a company with a free plan and issue invoices. An accountant will save a lot of time by no longer having to transfer accounts from one program to another.

Frequently asked questions


Is it really free?
Sąskaitų išrašymas yra visiškai nemokamas ir neturi jokių įsipareigojimų.
Will this service be charged in the future?
B1.lt neplanuoja apmokestinti šios paslaugos.
How to register in the B1.lt program to issue for free Invoicing?
1. Prisiregistruokite prie B1.lt programos, įvedę į naršyklę https://www.b1.lt/, užpildykite laukus ir paspauskite mygtuką „Registruotis“.

2. Atsidariusiame lange pasirinkite „Supaprastintas sąskaitų išrašymas“ ir spauskite mygtuką „Kitas žingsnis“.

3. Pasirinkite, kas esate įmonėje („Direktorius“ arba Vadybininkas“) ir spauskite mygtuką „Kitas žingsnis“.

4. Įveskite Jūsų įmonės duomenis, t.y., kurios įmonės buhalteriją norite registruoti su B1.lt programa ir spauskite mygtuką „Sukuri įmonę“.

5. Sukūrę įmonę, gausite tai patvirtinantį pranešimą.
How to issue an invoice?

Sandėlis → Prekyba
Norėdami išrašyti sąskaitą, nueikite į modulį „Prekyba“ ir spauskite žalią mygtuką „+“ (sukurti naują įrašą).

Atsiradusiame lange, Užpildykite privalomus laukus:
  • „Sąskaitos tipas“, pasirinkite operacijos rūšį. Automatiškai užsipildys serija, numeris ir pardavimo data.
  • Nurodykite pirkėją / gavėją, paspausdami juodą „pieštuko“ mygtuką. Atsidariusiame lange pasirinkite jau egzistuojantį klientą arba sukurkite naują, spausdami žalią mygtuką „+“.
  • Laukelyje „Apmokėti iki“ įrašykite datą iki kada klientui apmokėti sąskaitą.
  • Laukelyje „Prekė / Paslauga“ įrašykite prekės arba paslaugos pavadinimą, nurodykite mato vienetą, kiekį ir kainą. Norėdami pridėti daugiau prekių arba paslaugų, spauskite žalią mygtuką „+ Pridėti prekę / paslaugą“ ir užpildykite reikiamą informaciją.
  • Norėdami pritaikyti nuolaidą, laukelyje „Nuolaida, %“ įrašykite nuolaidos dydi procentais.
  • Jei esate PVM mokėtojas laukelyje „PVM tarifas“ pasirinkite tinkantį PVM tarifą.
  • Spauskite mygtuką „Išsaugoti“ (viršuje esantį žalią), įvestų duomenų išsaugojimui.

 
Norėdami atspausdinti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį mygtuką „Spausdinti“. Pasirinkite reikiamą sąskaitos šabloną, kalbą, formatą ir spauskite žalią mygtuką „Sugeneruoti“.
Norėdami el. paštu išsiųsti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį mygtuką „Siųsti el. paštu“. Pasirinkite reikiamą sąskaitos šabloną, kalbą, formatą. Nurodykite gavėjo el. pašto adresą, įrašykite žinutę ir spauskite žalią mygtuką „Siųsti“.
Išsaugotą sąskaitą rasite bendrame sąskaitų sąraše Sandėlis Prekyba modulyje.
Pastaba. Jei norite naudoti savo seriją pardavimo dokumentams: modulyje Žinynai → Sandėlio → Dok. serijos nustatyti parametrus. T.y.  jums reikiamą seriją ir numerį priskirkite prie operacijos ir būtinai pažymėkite varnele „Spausdinti sąskaitą“.

What forms of business is it suitable for?
Sąskaitų išrašymas pritaikytas šioms verslo formoms:
Individuali veikla pagal pažymą
Mažoji bendrija (MB)
Individuali įmonė (IĮ)
Uždaroji akcinė bendrovė (UAB)
Akcinė bendrovė (AB)
Viešoji įstaiga (VšĮ)
How to adjust your company data?

Klientai → Klientai
Pirmas sukurtas klientas šiame modulyje yra Jūsų įmonė. Raskite ją tarp savo klientų ir ten įveskite / pakeiskite reikiamą informaciją. Kokią informaciją įrašysite kortelėje „Klientai“, tokia bus rodoma pardavimo sąskaitoje.

Bendra informacija — galite įvesti visus reikiamus laukus, informaciją apie įmonę. Raudona žvaigždute pažymėti laukai yra privalomi.
Adresai ir filialai — įrašykite įmonės adresą.
Banko sąskaitos — įrašykite įmonės banko sąskaitą.
Adresai, filialai — galima priskirti adresą su požymiu „Registracijos“ ar „Korespondencijai“.
Tam pačiam adresui gali būti priskirti abu požymiai. Pagal šiuos požymius atitinkamai spausdinami adresai sąskaitose ar sutartyse.

Banko sąskaitos — užpildykite reikiamus laukus, norėdami pridėti banko sąskaitą, spauskite žalią mygtuką „+“.
Nepamirškite pažymėti varnele prie tos banko sąskaitos, kuri yra „Pagrindinė“ ir kurią „Rodyti sąskaitoje“ (pardavimo sąskaitoje).
Užpildžius laukus, spauskite mygtuką „Išsaugoti“.
Užpildžius laukus paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.

How do I create a new unit of measure in my simplified invoice?

1. Norėdami sukurti naują įrašą, spauskite žalią mygtuką „+“.
Žinynai → Prekių kortelės → Matavimo vienetai
Atsidariusiame lange, laukelyje „Pavadinimas“, įrašykite naują matavimo vienetą, pažymėkite, ar matavimo vienetas yra sveriamas.

2. Sukurkite paslaugos kortelę su nauju matavimo vienetu
Žinynai → Prekių kortelės → Prekės
Sukurkite kortelę „Paslauga“, laukelyje „Prekės požymis“ pasirinkite „Paslaugos“, laukelyje „Mato vnt“ pasirinkite naują sukurtą matavimo vienetą.
Aprašę laukus, išsaugokite informaciją.

How do I assign invoicing rights to an invited user?
  1. Pakvieskite darbuotoją į įmonę:
  2. Sukurkite kvietimą:
  3. Supildykite laukus ir išsiųskite kvietimą:
  4. Kai darbuotojas priims kvietimą, jo paskyrą susiekite su darbuotojo darbo sutartimi „Parametrai“ →  Nustatymai → „Vartotojai / darbuotojai

    Prie B1.lt vartotojo prijunkite darbuotoją. Laukai „Vartotojas“ ir „Darbuotojas“ turi būti užpildyti tam, kad vartotojas vėliau galėtų išrašyti sąskaitą faktūrą.
    Jei vartotojas aktyvavo paskyrą ir nėra darbuotojo, jį sukurti galite šiais žingsniais: „Personalas“ → „Darbuotojai modulyje“.
    Kai vartotojas užregistruos sąskaitą ar kitą dokumentą, jame bus automatiškai sugeneruojamas darbuotojo vardas ir pavardė.

If I'm already a registered user with a business, how do I choose a plan for invoicing?
Programoje, prisijungus prie vartotojo paskyros, spauskite „Vartotojo plano keitimas“ ir atsidariusiame lange, stulpelyje „Darbuotojas“, spauskite „Pasirinkti“, tada spauskite „Keisti planą“.