Free invoicing software

Free Invoicing


Advance, standard and VAT invoicing


START USING

Advantages of invoicing with B1.lt:

    • Free of charge;
    • Unlimied amount of invoices;
    • Sending invoice via email to the customer;
    • Access to e-version via QR code;
    • Support for different currencies and languages;
    • Works with smart devices;
    • Automatic filling of requisites;
    • Suitable for all activities.

Export of invoices:

Invoices can be exported to .pdf, .doc, .xlsx files with the selected language: Lithuanian, English, Russian, Estonian and Latvian, and group the same goods with the same price or summed up as one unit when the goods have the same suffix.

How to generate a simplified invoice:



Self-employed certificate:

The invoicing program is perfect for individuals who are self-employed under a certificate or business witness. Use free invoicing, securely store sales documents in the program and when the time comes to report to the VMI, export all sales documents to an Excel file.

Invoice forms:

Advance invoices:
  • Advance invoice with VAT;
  • Advance invoice without VAT;
  • Advance invoice with VAT (short);
  • Advance invoice with VAT (Lt + Eng);
  • Advance invoice without VAT (Lt + Eng).
Commercial offers:
  • Commercial offer with VAT;
  • Commercial offer without VAT.
Transfer-acceptance act:
  • VAT transfer-acceptance act;
  • VAT goods acceptance-transfer act (for goods card names);
  • VAT services acceptance-transfer act;
  • Transfer-acceptance act of goods;
  • Transfer-acceptance act of goods (for goods card names);
  • Transfer-acceptance act of services.
Consignment notes:
  • Waybill;
  • Waybill with product card prices.

Smooth work in the future:

    • When you issue invoices, you can pass them on to your accountant later.
    • You can start working with Individual activities, and then register with UAB and all data will remain in one system.
    • The program can be used by multiple employees at once.

Just 1 minute to your first invoice

Work optimization:

From now on, all employees of the company can issue invoices in one environment for free! Simplified invoicing allows you to invite an unlimited number of employees to a company with a free plan and issue invoices. An accountant will save a lot of time by no longer having to transfer accounts from one program to another.

Frequently asked questions


Ar tikrai nemokama?
Sąskaitų išrašymas yra visiškai nemokamas ir neturi jokių įsipareigojimų.
Ar ši paslauga bus apmokestinta ateityje?
B1.lt neplanuoja apmokestinti šios paslaugos.
Kaip užsiregistruoti B1.lt programoje norint išrašyti sąskaitą nemokamai?
1. Prisiregistruokite prie B1.lt programos įvedę į naršyklę https://www.b1.lt/, užpildykite laukus ir paspauskite mygtuką „Registruotis“.

2. Atsidariusiame lange pasirinkite „Supaprastintas sąskaitų išrašymas“ ir spauskite mygtuką „Kitas žingsnis“.

3. Pasirinkite kas esate įmonėje „Direktorius“ arba Vadybininkas“ ir spauskite mygtuką „Kitas žingsnis“.

4. Įveskite Jūsų įmonės duomenis, t.y. kuriuos įmonės buhalteriją norite registruoti su B1.lt programa ir spauskite mygtuką „Sukurti įmonę“.

5. Sukurūs įmonę gausite pranešimą, kad įmonė sėkmingai sukurta.
Kaip išrašyti sąskaitą?

Sandėlis → Prekyba
Norėdami išrašyti sąskaitą nueikite į modulį „Prekyba“ ir spauskite žalią mygtuką „+“ - sukuri naują įrašą.

Atsiradusiame lange laukelyje „Sąskaitos tipas“ pasirinkite operacijos rūšį paspausdami juodą „pieštuko“ mygtuką. Pasirinkus operaciją automatiškai užsipildys serija, numeris ir pardavimo data. Nurodykite pirkėją/gavėją paspausdami juodą „pieštuko“ mygtuką. Atsidariusiame lange pasirinkite jau egzistuojantį klientą arba sukurkite naują spausdami žalią mygtuką „+“.

Laukelyje „Apmokėti iki“ įrašykite datą iki kada klientui apmokėti sąskaitą. Laukelyje „Prekė / Paslauga“ įrašykite prekės arba paslaugos pavadinimą, nurodykite mato vienetą, kiekį ir kainą. Norėdami pridėti daugiau prekių arba paslaugų, spauskite žalią mygtuką „+ Pridėti prekę / paslaugą“ ir užpildykite reikiamą informaciją. Norėdami pritaikyti nuolaidą, laukelyje „Nuolaida, %“ įrašykite nuolaidos dydi procentais. Spauskite juodą „pieštuko“ mygtuką prie laukelio „PVM tarifas“ ir pasirinkite tinkantį PVM tarifą. Jei esate ne PVM mokėtojas, rinkitės „Ne PVM objektas“. Norėdami išsaugoti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį žalią mygtuką „Išsaugoti“. Išsaugota sąskaitą rasite bendrame sąskaitų sąraše.

Norėdami atspausdinti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį mygtuką „Spausdinti“. Pasirinkite reikiamą sąskaitos šabloną, kalbą, formatą ir spauskite žalią mygtuką „Sugeneruoti“.
Norėdami el. paštu išsiųsti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį mygtuką „Siųsti el. paštu“. Pasirinkite reikiamą sąskaitos šabloną, kalbą, formatą. Nurodykite gavėjo el. pašto adresą, įrašykite žinutę ir spauskite žalią mygtuką „Siųsti“.
Pastaba. Jei norite operaciją susieti su serija modulyje Žinynai → Sandėlio → Dok. serijos galite nustatyti parametrus. T.y. jums reikiamą seriją ir numerį priskirkite prie operacijos. Taip pat pažymėkite varnele „Spausdinti sąskaitą“.

Kokioms verslo formoms pritaikyta?
Sąskaitų išrašymas pritaikytas šioms verslo formoms:
Individuali veikla pagal pažymą
Mažoji bendrija (MB)
Individuali įmonė (IĮ)
Uždaroji akcinė bendrovė (UAB)
Akcinė bendrovė (AB)
Viešoji įstaiga (VšĮ)
Kaip papildyti įmonės rekvizitus?

Klientai → Klientai
Pirmas sukurtas klientas šiame modulyje yra Jūsų įmonė. Raskite ją tarp savo klientų ir ten įveskite/pakeiskite reikamą informaciją. Kokią informaciją įrašytite klientai kortelėje ji bus rodoma pardavimo sąskaitoje.

Bendra informacijagalite įvesti visus reikiamus laukus, informaciją apie įmonę. Raudona žvaigždute pažymėti laukai yra privalomi.
Adresai ir filialaiįrašykite įmonės adresą.
Banko sąskaitosįrašykite įmonės banko sąskaitą.

Adresai, filialai - galima priskirti adresą su požymiu „Registracijos“ ar „Krespondencijai“. Tam pačiam adresui gali būti priskirti abu požymiai. Pagal šiuos požymius atitinkamai spausdinami adresai sąskatose ar sutartyse.

Banko sąskaitos - tabe užpildykite reikiamus laukus, spauskite žalią mygtuką „+“ norėdami pridėti banko sąskaitą. Nepamirškite priskirti varneles prie banko sąskaitos kuri „Pagrindinė“ ir kurią banko sąskaitą „Rodyti sąskaitoje“ (pardavimo sąskaitoje).
Užpildžius laukus paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.
Kaip sukurti naują matavimo vienetą supaprastintoje sąskaitoje?

1. Sukurkite matavimo vienetą
Žinynai → Prekių kortelės → Matavimo vienetai
Spauskite žalią mygtuką „+“ sukurti naują įrašą. Atsidariusiame lange laukelyje „Pavadinimas“ įrašykite naują matavimo vienetą, pažymėkite ar matavimo vienetas sveriamas. Informaciją išsaugokite.

2. Sukurkite paslaugos kortelę su nauju matavimo vienetu
Žinynai → Prekių kortelės → Prekės
Sukurkite kortelę Paslauga, prekės požymį pasirinkite paslaugą, matavimo vienetą pasirinkite naują sukurtą. Aprašę laukus išsaugokite informaciją.

Kaip pakviestam vartotojui priskirti teises išrašyti sąskaitas?
  1. Pakvieskite darbuotoją į įmonę:
  2. Sukurkite pakvietimą:
  3. Supildykite laukus ir išsiųskite pakvietimą:
  4. Kai darbuotojas priims pakvietimą, jo paskyra susiekite su darbuotojo darbo sutartimi „Parametrai“ → „Vartotojai / darbuotojai“

    Prie B1.lt vartotojo prijunkite darbuotoją. Vartotojas ir darbuotojas laukai turi būti užpildyti tam, kad vartotojas vėliau galėtų išrašyti sąskaitą faktūrą.
    Jei vartotojas aktyvavo paskyrą ir nėra darbuotojo, galite darbuotoją sukurti „Personalas“ → „Darbuotojai modulyje“.
    Kai vartotojas registruos sąskaitą ar kitą dokumentą, į dokumentą ateis darbuotojo vardas ir pavardė.

Jeigu esu jau registruotas vartotojas su sukurta įmone, kaip pasirinkti planą sąskaitų išrašymui?
Prisijunkite į savo vartotoją programoje ir atsidariusiame lange, stulpelyje „Darbuotojas“ spauskite pasirinkti ir tada spauskite keisti planą.