Connect Amazon and B1.lt accounting program

Connect Amazon and accounting program

How Does B1.lt and Amazon Integration Work

Persons selling on Amazon (through a merchant or Amazon fulfilment centre) can simplify their accounting process. Order data is synchronized with B1.lt making the accountant’s work easier — you just need to active the integration.

Synchronisation of Orders

Orders are synchronized in accordance with the established procedure.

Each order:

  • creates a client (if there is no);
  • creates a sales invoice;
  • creates a write-off of goods and updates the balance of goods (for quantity accounting);
  • creates a bank record and reconciles it with the sales invoice.

Everything for Accounting

  • Different VAT rates and currencies;
  • i.SAF, OSS (for EU sellers) and other reports;
  • Multiple Amazon fulfilment centres (in different countries).

Notes

  • Returns are not imported to B1.lt, you will need to process them yourself;
  • Trade support from the merchant (FBM — “Fulfilled by Merchant”) or from Amazon (FBA — “Fulfilled by Amazon”) fulfilment centres.
B1.lt + Amazon

How much will integration with B1.lt cost?

(prices shown per month excluding VAT)

65€ / mth.



 

B1.lt and Amazon operation scheme

(Duomenų mainų detalizacija)


Instructions for connecting to Amazon


1. Register in B1.lt system
 
 
2. Create your company database in B1.lt
 
 
3. Create operations

Žinynai → Sandėlio → Operacijos rūšys

Spauskite žalią mygtuką ,,+“ sukurti naują įrašą. Kokias kor. sąskaitas naudosite operacijoje, tokiais įrašais registruosis sumos apskaitoje.

3.1 Sukurkite naują operaciją Pardavimas (e-shop) su reikiamais nustatymais.

Spauskite mygtuką ,,Išsaugoti“.

3.2. Sukurkite naują operaciją Nurašymas (e-shop) su reikiamais nustatymais.

Spauskite mygtuką ,,Išsaugoti“.

Pastaba. Operacijose nurodytos pavyzdinės kor. sąskaitos. Kor. sąskaitas naudokite pagal savo įmonės patvirtintą sąskaitų planą.

4. Link the newly created operations to the series

Žinynai → Sandėlio → Dok. Serijos

Spauskite žalią mygtuką „+“ sukurti naują įrašą ir aprašykite reikiamus laukus. T.y. priskirkite seriją ir numerį prie naujai sukurtos operacijos. Taip pat pažymėkite varnele „Spausdinti sąskaitą“.

Pardavimas (e-shop)

Nurašymas (e-shop)

Pastaba. Seriją ir numerį naudokite pagal savo įmonės patvirtintus įsakymus.

5. Create product cards

Žinynai → Prekių kortelės → Prekės

Sukurkite kortelę Prekės pozicija (e-shop), prekės požymiu pasirinkite paslaugą. Užpildykite tris privalomus laukus, kurie yra pažymėti žvaigždute. Aprašę laukus, spauskite ,,Išsaugoti“.

Taip pat sukurkite kortelę Nuolaida (e-shop), laukelyje „Prekės požymis“ įrašykite „Paslaugos“. Aprašę nustatymus, spauskite „Išsaugoti“.

Sukurkite kortelę Dovanų čekis (e-shop), laukelyje „Prekės požymis“  įrašykite „Paslaugos“. Aprašę nustatymus, spauskite „Išsaugoti“.

Sukurkite kortelę Pristatymas (e-shop), laukelyje „Prekės požymis“ įrašykite „Paslaugos“. Aprašę nustatymus, spauskite „Išsaugoti“.

Pastaba. Prekių kortelės kuriamos su požymiu „Paslauga“. Sugeneravus pardavimo dokumentą, el. parduotuvėje prekė nurašoma nebus. Prekė bus nurašyta tik sukūrus antrąjį t.y., nurašymo, dokumentą.

6. Set up e-shop settings and activate your login to Amazon

Kad B1.lt ir Amazon integracija veiktų, reikalinga papildoma autorizacija.

6.1. Paspauskite nuorodą https://www.b1.lt/amazon-sp-api , o po to paspauskite žalią mygtuką „Autorizuoti“.
6.2. Atsidarys Amazon puslapis, kuriame turėsite autorizuoti B1.lt programą spustelėdami mygtuką „Patvirtinti“ (“Confirm”).


6.3. Sėkmingai autorizavus B1.lt programą, būsite nukreipti atgal į B1.lt svetainę.

6.4. Naudokite gautus "Pardavėjo id (Seller ID)" ir "Jūsų atpažinimo ženklas (token)" Amazon integracijos nustatymuose, į kuriuos pateksite, paspaudę mygtuką "Pereiti prie integracijos nustatymų" arba
Parametrai →  Integracijos → Amazon

Modulyje spauskite mygtuką ,,+Užsakyti paslaugą“ ir spauskite ,,Taip“. Atsidariusiame lange užpildykite reikiamus laukus.

6.5. Bendri nustatymai:

Pavadinimas — priskiriamas automatiškai, bet galite pavadinimą pakeisti, sukurti Jums patogiausią.

6.6. Prisijungimo nustatymai:

Naudoti EU Amazon‘ą — pažymėkite varnele, jei naudojate EU Amazon‘ą (Europos padaliniuose). Jei nepažymite varnele šioje dalyje, programa kreipsis į Amazon.com (Amerikos padalinį) t.y., bandys parsisiųsti užsakymus, padarytus Amerikoje.

Sandėlis laukelyje — Jeigu naudojate savo sandėlį, pasirinkite FBM. Jeigu naudojate Amazon sandėlius, pasirinkite FBA.

Į lauką „Pardavėjo ID“ įveskite iš Amazon gautą "Pardavėjo id (Seller ID)".
Į lauką  „Atnaujinti prieigos raktą“ įveskite iš Amazon gautą "Jūsų atpažinimo ženklas (token)".

Laukuose „Sinchronizuoti užsakymus nuo“ ir „Buhalterija skaičiuojama nuo“, nustatykite datą, nuo kada norėsite sinchronizuoti duomenis. Būtinai užpildykite abu laukus.

Lauke „Sekanti sinchronizacija“  galite matyti datą, kada bus sekanti sinchronizacija.

Pastaba. Jei norite paspartinti sinchronizaciją, galite ranka sinchronizuoti duomenis, t.y., paspausti viršuje esantį  mygtuką ,,Gauti duomenis“. Tačiau rekomenduojame šio veiksmo neatlikti dažnai, kadangi Amazon serveris gali laikinai užblokuoti prieigą.

6.7. Buhalteriniai nustatymai:

Užpildykite laukus, pažymėtus žvaigždute, priskirkite anksčiau sukurtas operacijas ir korteles, t.y., aprašytas 3, 4 ir 5 punktuose.

Laukas „Pardavimų operacija ES fiziniams asmenims“ pildomas tais atvejais, kai įmonė registruota OSS sistemoje ir norima atskirti pardavimus Fiziniams asmenims iš ES.

6.8. Naudojami PVM tarifai:

Ties lauku ,,Naudojami PVM tarifai“, paspaudus mygtuką ,,+ Nustatyti PVM tarifus“, užpildykite laukus. Kokius PVM tarifus nustatysite lentelėje,,PVM tarifo importas“, tokie tarifai bus priskirti prie kiekvienos šalies. Būtini PVM tarifų nustatymai:

  • PVM mokėtojas (ES);
  • Ne PVM mokėtojas (ES);
  • Kiti (ne iš ES).

Spauskite ,,+ Importuoti“.

Pastaba. Jei Jums yra suteiktas dar vienas PVM mokėtojo kodas ir Jūs turite teisę parduoti su kitu PVM tarifu, prie tos šalies pridėkite nustatymus atskirai, t.y., aprašykite kitus naudojamus PVM tarifus.

7. Link B1.lt and Amazon products

Žinynai → Prekių kortelės → Prekės

Susiekite B1.lt prekes su Amazon parduotuvės prekėmis, t.y., Amazon parduotuvėje esantį SKU prekės kodą įrašykite į B1.lt sistemos kortelės lauką„Kodas“. Šis kodas gali būti sudarytas iš 60 skaičių.

 
 

Pastaba. Jei bus susietos prekių kortelės B1.lt ir Amazon sistemose, susikūrus antrajam įrašui, t.y., nurašymo dokumentui iš sandėlio, ši prekė bus nusirašys.

8. Describe the data exchange

Parametrai → Nustatymai → Duomenų mainai → Mokėjimų nustatymai

Lentelėje „Mokėjimų nustatymai“ įvedami nustatymai, kurie reikalingi automatiniams banko išrašų importams iš el. parduotuvių. Prie kiekvienos el. parduotuvės prirašykite atsiskaitymo valiutas: EUR, USD, GBP ir t.t.


Pastaba.
Norint, jog užsakymas užsidarytų, rekomenduojame banko mokėjimo operacijoms naudoti tarpinę sąskaitą. Tik tada, kai gausite įplauką iš Amazon, šią sumą registruokite kaip įplauką į banką. Kadangi Amazon turi virtualią piniginę, jį apdorojus kiekvienam užsakymui, jūs negaunate mokėjimo į banką.

9. Final settings

Kai visi nustatymai peržiūrėti, galite paspausti „Sinchronizuoti užsakymus“. Automatiškai užsakymai sinchronizuojami kas parą, jei norite gauti užsakymą greičiau, galite paspausti mygtuką „Gauti duomenys“ (rekomenduojame dažnai šio mygtuko nespausti, kadangi Amazon serveris gali laikinai užblokuoti prieigą).

 
 

Sinchronizuoti užsakymai iš el. parduotuvės į B1.lt ateina į modulį „Sandėlis“ → „El. prekyba“. Jei įrašas pilkas, vadinasi užsakymas sutvarkytas, t.y., prekė nurašyta iš sandėlio. Jei įrašas baltas, turėtumėte nurašyti prekę rankiniu būdu.


Kokie įrašai užregistruoti B1.lt sistemoje, galite matyti paspaudę sritį,,Buhalterinė informacija“. Laukeliuose„Pardavimo dok. serija / numeris“ atvaizduojamas pardavimo dokumentas, kuris bus užregistruotas apskaitoje. Laukeliuose „Nurašymo akto dok. serija /numeris“ atvaizduojamas pardavimo dokumentas, kuris bus užregistruotas apskaitoje. Šie sugeneruoti dokumentai užsiregistruojami modulyje „Sandėlis“ → „Prekyba“ su kor. sąskaitomis. Paspaudus mygtuką „Peržiūrėti“ programa atidaro dokumentą, esantį modulyje „Sandėlis“. Skiltyje „Sandėlio likučiai“ galite matyti sandėlio likučius.Jei matote ten įrašą, vadinasi programa nenurašė informacijos.



Customer questions

 
How to link B1.lt and Amazon products?
Kiekviena prekė sujungiama pagal SKU kodą, kuris turi atitikti su B1.lt Prekės kortelėje laukeliu Kodas įvesta informacija.

Amazon el. parduotuvėje

Amazon prekės SKU matosi prisijungus prie Amazon Inventory → Manage Inventory SKU laukelyje:
amazonsku

B1.lt sistemoje
Žinynai → Prekių kortelės → Prekės
Kiekviena prekė el. parduotuvėje sujungiama pagal SKU kodą, kuris turi atitikti su B1.lt prekės kortelės laukeliu „Kodas“ įvesta informacija. Kodas gali būti sudarytas iš 60 skaičių.
How to generate login information from Amazon?
  • Prisijunkite prie Amazon sistemos ir paspauskite mygtuką Authorize a Developer nuėję Settings=>User Permissions;
  • Sugeneruokite duomenis Amazon MWS, užpildant formą, kaip parodyta pavyzdyje. Paspauskite mygtuką Next;
    Pastaba: Developer ID,  Developer Account Number: 4728-3380-4164 (US) arba 9310-7172-9967(EU).

amazon11

  • Sekančiame žingsnyje paspauskite mygtuką Next, patvirtindami, kad suprantate, jog norite suteikti B1.lt prieigą prie savo Amazon pardavimo sąskaitų.
  • Sugeneruotus raktus, kaip parodyta pavyzdyje, turėsite įvesti į B1.lt sistemą:

amazon22

How do I update customer information due to changes in the UK?

Klientai → Klientai

Nuo 2021-01-01 Jungtinė Karalystė išstojo iš Europos Sąjungos.

B1.lt programoje modulyje  „Klientai“ atnaujinkite klientų informaciją, t.y., laukelyje „Užsienietis?“ įrašykite – „Užsienis“. Galite atidaryti kiekvieną kliento kortelę ir atnaujinti informaciją.

Arba filtruokite klientus ir pažymėkite juos, tada spauskite mygtuką „Masiškai atnaujinti pažymėtus įrašus“. Atsidariusioje lentelėje „Užsienietis?“ pasirinkite „Užsienis“ ir spauskite mygtuką „Atnaujinti įrašus“.

Visų pažymėtų klientų informacija bus atnaujinta.

How to re-import orders from e-shop platform?

Veiksmų seka:
1. Modulyje „Sandėlis“ → „E-prekyba“ pažymėkite užsakymus, kuriuos norite ištrinti ir spauskite mygtuką „Trinti pasirinktus įrašus“.
Atsidariusioje lentelėje spauskite mygtuką „Taip“. Bus ištrinti susieti pardavimo, nurašymo dokumentai ir banko įrašai. Trynimas gali užtrukti, nes programa tikrina susietus įrašus.
2. „Parametrai“ → Integracijos → „eBay“, „Amazon“, „Shopify“, „Etsy“, „Pigu.lt“, „Varlė.lt“ ar „Verskis“ nustatykite datą, nuo kada iš naujo įkelti užsakymus į B1.lt.
3. Išsaugokite pakeitimus ir spauskite mygtuką „Gauti duomenis“.

How to choose the VAT rate for a specific country in my e-shop?
Jei naudojate WooComerce, PrestaShop, OpenCart, Magento ar savo suprogramuotą individualų įskiepį:
  • Parametrai → Integracijos → API → Pasirinkti prie savo elektroninės parduotuvės prijungtą raktą;
Jei naudojate Ebay, Amazon, Shopify, Etsy arba Verskis.lt;
  • Parametrai → Integracijos → eBay, Amazon, Shopify, Etsy arba Verskis.lt → Pasirinkti savo elektroninės parduotuvės raktą:

  1. Atsidariusiame parametrų lange spausti funkciją „Importuoti PVM tarifus“:
  2. Supildyti reikiamus laukus → Spausti „Importuoti“:
  3. Programa automatiškai importuoja visų šalių tarifus pagal Jūsų pasirinktus parametrus. Jei reikia pakoreguoti, susirandate šalį, šalia jos spaudžiate pieštuko ikoną ir pasirenkate reikiamą PVM:


How do I select a VAT classifier in my e-shop settings?
Jei naudojate WooComerce, PrestaShop, opencart, Magento ar savo suprogramuotą individualų įskiepį:
  • Parametrai → Integracijos → API → Pasirinkti savo elektroninės parduotuvės raktą;
Jei naudojate eBay, Amazon, Shopify, Etsy arba Verskis.lt;
  • Parametrai → Integracijos → eBay, Amazon, Shopify, Etsy arba Verskis.lt → Pasirinkti savo elektroninės parduotuvės raktą:
  1. Atsidariusiame parametrų lange surasti parinktį „Naudojami PVM klasifikatoriai“ → Spausti pieštuko ikoną, norint priskirti reikiamą klasifikatorių pagal PVM kodą iš PVM klasifikatorių sąrašo:
  2. Spausti „Išsaugoti“.
Error message when importing orders: Can't determine the payee's account in EUR?

Kai gaunamas klaidos pranešimas: „Nepavyko importuoti duomenis iš „Etsy“ į Įmonė MB (Etsy1). Užsakymas: 1234567890. Priežastis: Negalima nustatyti gavėjo sąskaitos valiutai EUR.
Patikrinkite, ar parametruose yra nustatyta valiuta:
Parametrai → Nustatymai→ Duomenų mainai → Mokėjimų nustatymai → ar „Etsy1“ yra priskirta piniginės / banko korespondentinė sąskaita valiuta EUR.

Pastaba: ši instrukcija tinka Etsy, Shopify, Ebay ir Amazon platformoms.

In the e-commerce module how to know if a product has been removed from stock or not?

Sandėlis → E-prekyba

Sinchronizuoti užsakymai iš el. parduotuvės į B1.lt užsiregistruojami modulyje „E-prekyba“. Jei įrašas – pilkas, vadinasi užsakymas – sutvarkytas, t.y., prekė iš sandėlio nurašyta. Jei įrašas – baltas, prekę prie nurašytų galite priskirti rankiniu būdu..

Įeikite į sutvarkytą užsakymą, t.y., pilkos spalvos įrašą, paspauskite ant jo du kartus.

Prie srities „Užsakymo pozicijos“ esančiame stulpelyje „Prekė“ nurodomos tos prekės, kurios atėjo iš Amazon parduotuvės. Jei stulpeliai „Nurašoma prekė“ ir „Nurašomos prekės kodas“ užsipildė, vadinasi šis užsakymas rado prekę B1.lt apskaitoje. Tai reiškia, jog tokia prekės kortelė yra užregistruota: Žinynai Prekių kortelės Prekės. Jei užsipildė stulpelis „Nurašytas kiekis“, vadinasi prekė buvo nurašyta, t. y., buvo sukurtas nurašymo dokumentas. Prekiaujant per modulį „E-prekyba“, prekė nurašoma atskiru dokumentu. Kaip atrodo šis dokumentas galite pamatyti srityje „Buhalterinė informacija“. Šie sugeneruoti dokumentai užsiregistruojami: Sandėlis Buhalterinė informacija modulis „Su kor. sąskaitomis“.

Įeikite į nesutvarkytą užsakymą, t.y., baltos spalvos įrašą, paspauskite ant jo du kartus.

Prie srities „Užsakymo pozicijos“ esančiame stulpelyje „Prekė“ nurodomos tos prekės prekės, kurios atėjo iš Amazon parduotuvės. Jei stulpeliai „Nurašoma prekė“ ir „Nurašomos prekės kodas“ užsipildė, vadinasi šis užsakymas rado prekę B1.lt apskaitoje. Tai reiškia, jog tokia prekės kortelė yra užregistruota: Žinynai Prekių kortelės Prekės. Jei stulpelis „Nurašytas kiekis“ neužsipildė, vadinasi prekė nebuvo nurašyta.

Pastaba. Jei prekė sandėlyje nebuvo užregistruota, t.y., jos nebuvo sandėlyje arba ji nebuvo sujungta per SKU kodą, prekė nenusirašys. Taip pat įrašai, kurie užregistruoti modulyje „E-prekyba“, neturi kor. sąskaitų ir buhalterinėje apskaitoje nedalyvauja.

Į ataskaitą „Nenurašytos pozicijos“ įeina tos prekės, kurios atėjo iš Amazon parduotuvės, tačiau nebuvo nurašytos, nes jos nebuvo sandėlyje. Šią ataskaitą galite naudoti prekėms užsakyti.

What to do when you receive an email from Amazon "ACTION REQUIRED - Your software application authorization will expire in 30 days"?

Amazon periodiškai prašo savo klientų atnaujinti įgaliojimus, suteiktus B1.lt programos integracijai su Amazon.

Jums reikia:

  • Prisijungti prie Amazon paskyros (t. y. regiono, iš kurio gavote laišką), naudojant „Amazon MWS Developer Permissions“ skiltį, kuri yra puslapyje „User Permissions“ „Seller Central paskyroje;
  • Paspausti „Visit Manage Your Apps“, „Third party developer and apps“ skiltyje;
  • Atnaujinti įgaliojimą („Renew“); 

Jei įgaliojimas nebus atnaujintas iki galiojimo pabaigos datos, prieiga bus sustabdyta ir B1.lt integracija su Amazon nebepasieks Jūsų duomenų.


Ištrauka iš Amazon laiško:

„Action is required by you to renew your authorisation to enable software applications from B1.lt to access your Amazon selling account on your behalf using Amazon Marketplace Web Service.
Please either renew or revoke this access to your account by using the Amazon MWS Developer Permissions section of the User Permissions page in Seller Central. You can access this page at any time by signing into Seller Central and selecting User Permissions in the Settings menu. If you do not renew the developer’s access before the expiration date then that access will be suspended and their software will no longer access your data.“

How to cancel the API service?

Parametrai → Integracijos

Pasirenkate užsakytą paslaugą → Pasirenkate API raktą → Spaudžiame „Trinti“.

PASTABA: Ištrinti užsakytą paslaugą galima tik praėjus 24val po užsakymo atlikimo. Ši instrukcija tinka visoms integracijoms

How to write off items from an order?

Sandėlis → E-prekyba

Užsakymai iš el. parduotuvės į B1.lt keliami į „E-prekyba“ modulį. 
Užsakymų įrašai kurie yra "pilkos" spalvos, informuoja, kad prekės sėkmingai nurašytos. Jei įrašas „baltas“, tikriausiai prekių nurašymas neįvyko arba tik dalis prekių nurašyta.

Atidarius užsakymo įrašą, matoma išsami informacija apie užsakymą.
Prie srities „Užsakymo pozicijos“ esančiame stulpelyje „Prekė“ nurodomos prekės, kurios įkeltos iš el.parduotuvės. Jei stulpeliai „Nurašoma prekė“ ir „Nurašomos prekės kodas“ užsipildė, vadinasi šis užsakymas rado prekę B1.lt apskaitoje. 

Jei nurašymas automatiškai neįvyko, šį veiksmą galima atlikti rankiniu būdu:

pažymima nenurašyta pozicija kairiajame bloke „Užsakymo pozicijos“ ir matomi dešiniąjame bloke pagal prekės kodą pasiūlymai nurašymui atlikti, tinkamą pasirinkti ir spausti mygtuką „Nurašyti“: 

Taip pat galima pasirinkti kitą prekę nurašymui iš sąrašo: 
Atidaryti užsakymo poziciją spaudžiant „pieštuko“ mygtuką 
Atsidariusiame lange laukelyje „Nurašoma prekė“ pasirinkti kitą prekės poziciją nurašymui atlikti: 


 Kartojamas veiksmas: pažymima nenurašyta pozicija kairiajame bloke „Užsakymo pozicijos“ ir matomi dešiniąjame bloke pagal prekės kodą pasiūlymai nurašymui atlikti, tinkamą variantą pasirinkti ir spausti mygtuką „Nurašyti.

How to import data from e.patforma faster?

Parametrai → Integracijos

Norint paspartinti sinchronizaciją duomenų gavimui iš el.parduotuvės platfomos pasirinkti norimą platformą ( „eBay“, „Amazon“, „Shopify“, „Etsy“, „Pigu.lt“, „Varlė.lt“, „Verskis“ ar Site.pro) ir atidarykite paslaugą.

Duomenų gavimui, spausti mygtuką viršuje „Gauti duomenis“

Why is buyer data not being imported from Amazon?
Informaciją apie pirkėją galima gauti tik iš šių Jungtinės Amerikos Valstijų:

- Alaska (AK)
- Colorado (CO)
- Florida (FL)
- Idaho (ID)
- Illinois (IL)
- Kansas (KS)
- Missouri (MO)

Tik šios valstijos pardavėjai privalo apskaičiuoti mokesčius už savo užsakymus.

How to enter a return for goods sold through the e-shop?

Sandėlis → Pardavimo grąžinimai modulis

Prekių ar paslaugų parduotų per elektroninę parduotuvę grąžinimą galima registruoti dviem būdais:

1. variantas:
1.1 sukurti grąžinimo operacijos rūšį: 

1.2 Sandėlis → Pardavimo grąžinimai kurti grąžinimo įrašą
užpildyti privalomus laukus ir grąžintas prekes ar paslaugas „Grąžinimo pozicijos“

Pildant grąžinimą atkreipti dėmesį į laukelį „Kaina be PVM“ šiame laukelyje pildoma prekės savikainos kaina, o Laukelyje „Grąžinimo kaina“ pildoma prekės ar paslaugos pardavimo kaina iš pirminio pardavimo dokumento.
Apskaitoje toks įrašas bus registruojamas su tokiomis korespondencijomis: 

2. variantas:
2.1 sukurti operacijos rūšis Žinynai → Sandėlio → operacijos rūšys
Grąžinimui: 

prekių grąžinimui į sandėlį operacijos rūšį: 

2.2 Sandėlis → Pardavimo grąžinimai
   2.2.1 kurti grąžinimo įrašą;
   2.2.2 užpildyti privalomus laukus ir surinkti  „Grąžinimo pozicijas“;
Pildant grąžinimą ir pasirinkus iš sąrašo grąžinamą poziciją reikia įvesti tik kiekį, visi kiti laukai užpildomi automatiškai pagal pirminį pardavimo dokumentą. Atkreipti dėmesį, kad grąžinimas registruojamas paslaugai, o ne prekei.
Apskaitoje toks įrašas bus registruojamas su tokiomis korespondencijomis: 
2.3 Sandėlis → Pirkimai 
Kurti pirkimo įrašą prekių grąžinimui į sandėlį:

Laukelyje „Tiekėjas“ parenkama “Jūsų„ įmonė į kurią vykdomas prekių grąžinimas;
Laukeliuose „Serija“ ir „Numeris“ pagal įmonės apskaitos vedimo tvarką pildomas vidinio dokumento numeris.
Pirkimo pozicijos „užpajamuoti“ grąžintas prekių pozicijas, kurios turi būti grąžintos atgal į sandėlį;
Laukelyje „Pirkimo kaina“ nurodoma prekės savikaina;

Apskaitoje šis įrašas registruojamas su tokiomis korespondencijomis: 

Pastaba. instrukcijoje pateikiamos pavyzdinės korespondencinės sąskaitos iš sąskaitų plano, kad duomenys būtų teisingi rekomenduojame kor. sąskaitas naudoti pagal savo įmonės patvirtintą sąskaitų planą ir apskaitos vedimo politiką.

Where can I see the sync failed message?

Paskyra →  Mano duomenys →  Žinutės
Pateikiami pranešimai apie nesėkmingas sinchronizacijas iš: Amazon, Ebay, Shopify, Etsy, Verskis, Pigu.lt, Varlė, Site.pro

We recommend the "Easy Start" service


1. The customer installs the plugin (or cash register);
2. We will do trainings (run the connection to the eshop or cash register);
3. We will set the initial settings B1.lt.
250 € — one-time fee.
(150 € returns to your B1.lt balance).



Partners

 

School for those willing to sell via Amazon

For questions about the e-shop, contact: 
www.dsmokykla.lt/kontaktai/

from 29€ / course

 



We recommend Facebook group

The group brings together anyone who is trading and/or wants to start trading on Amazon. Join the group