Kaip tinkamai aprašyti konsultavimo užklausą?
Naudojamas moduliuose: Konsultavimas

DUK / Kaip tinkamai aprašyti konsultavimo užklausą?

Kad konsultantai (arba techninis skyrius) galėtų operatyviai įsigilinti ir atkartoti aprašomą situaciją, prašome pateikti išsamų situacijos aprašymą t.y.:

  • klaidos pranešimą;
  • ekrano nuotraukas;
  • vartotoją (jeigu tai ne Jūs);
  • įmonę (ypač kai jų yra keletas);
  • užklausos numerį (jeigu turėjote susijusį paklausimą su šia tema).
Blogas pvz.:
  • Mano sąskaitoje klaida.
Geras pvz.:
  • Kuriant pardavimo s.f. (pvz. SF0154, 2022-01-15), buhalterinis prekių likutis nesutampa su faktiniu kiekiu sandėlyje (programa rodo 4 vnt., o sandėlyje turime tik 2 vnt). Kokia neatitikimo priežastis?

    B1.lt komanda konsultuoja tik programos veikimo klausimais (buhalteriniais arba išorinių įskiepių diegimo klausimais pagalba nėra teikiama).
    Atsakymai dėl greitaveikos sutrikimo pateikiami, tik tinkamai užpildytoms užklausoms.

Kiti panašūs DUK pavadinimai
Užklausos pavyzdys.
Kaip tinkamai parašyti užklausą?
Kaip tinkamai parašyti klausimą?
Tinkamas paklausimo pateikimas konsultavime.
Gerai suformuluota užklausa.
Blogai suformuluota užklausa.
Netinkama užklausa.
Užklausos pateikimas.
Netinkamas užklausos pateikimas.
Tinkamai užpildyta užklausą?
Kaip teisingai pateikti užklausą B1.lt sistemoje?
Kodėl blogai konsultuojate dėl B1.lt programos?
Kaip tinkamai išreikšti konsultavimo prašymą?
Ką reikėtų rašyti norint tinkamai aprašyti konsultavimo užklausą?
Kaip geriausiai apibūdinti konsultavimo prašymą?
Paklausimo formulavimas konsultavime.
Gerai suformuluotas paklausimas.
Blogai suformuluotas paklausimas.
Kodėl mano užklausa blogai pateikta?
Ar mano užklausa pateikta gerai?