Используется в модулях:
Консультации
ЧаВо / Как правильно описать запрос на консультацию?
Kad konsultantai (arba techninis skyrius) galėtų operatyviai įsigilinti ir atkartoti aprašomą situaciją, prašome pateikti išsamų situacijos aprašymą t.y.:
- klaidos pranešimą;
- ekrano nuotraukas;
- vartotoją (jeigu tai ne Jūs);
- įmonę (ypač kai jų yra keletas);
- užklausos numerį (jeigu turėjote susijusį paklausimą su šia tema).
- Mano sąskaitoje klaida.
- Kuriant pardavimo s.f. (pvz. SF0154, 2022-01-15), buhalterinis prekių likutis nesutampa su faktiniu kiekiu sandėlyje (programa rodo 4 vnt., o sandėlyje turime tik 2 vnt). Kokia neatitikimo priežastis?
B1.lt komanda konsultuoja tik programos veikimo klausimais (buhalteriniais arba išorinių įskiepių diegimo klausimais pagalba nėra teikiama).
Atsakymai dėl greitaveikos sutrikimo pateikiami, tik tinkamai užpildytoms užklausoms.