How to properly describe a consultation request?
Used in modules: Support

FAQ / How to properly describe a consultation request?

Kad konsultantai (arba techninis skyrius) galėtų operatyviai įsigilinti ir atkartoti aprašomą situaciją, prašome pateikti išsamų situacijos aprašymą t.y.:

  • klaidos pranešimą;
  • ekrano nuotraukas;
  • vartotoją (jeigu tai ne Jūs);
  • įmonę (ypač kai jų yra keletas);
  • užklausos numerį (jeigu turėjote susijusį paklausimą su šia tema).
Blogas pvz.:
  • Mano sąskaitoje klaida.
Geras pvz.:
  • Kuriant pardavimo s.f. (pvz. SF0154, 2022-01-15), buhalterinis prekių likutis nesutampa su faktiniu kiekiu sandėlyje (programa rodo 4 vnt., o sandėlyje turime tik 2 vnt). Kokia neatitikimo priežastis?

    B1.lt komanda konsultuoja tik programos veikimo klausimais (buhalteriniais arba išorinių įskiepių diegimo klausimais pagalba nėra teikiama).
    Atsakymai dėl greitaveikos sutrikimo pateikiami, tik tinkamai užpildytoms užklausoms.