Apsikeitimas pirkimų, pardavimų ar įsakymų dokumentais tarp įmonės darbuotojų

Apsikeitimas failais


Nemokamas failų dalinimasis programoje kiekvienam įmonės darbuotojui

PRADĖKITE NAUDOTIS

Kaip tai veikia?

Informacija apie failų apsikeitimo funkciją

Klausimai/Atsakymai

Dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai

Kaip tai veikia?

Apsikeitimas failais suteikia galimybę nemokamai įmonėje dirbantiems asmenims perduoti įvairius dokumentus buhalteriui ar kitam atsakingam asmeniui programoje, nepaliekant darbo vietos. Kodėl verta naudoti šią funkciją:

  • Asmuo, kuris nėra buhalteris mato tik savo įkeltus dokumentus;
  • Dokumentus galima kelti įvairiais formatais;
  • Buhalteris gali pirkimo dokumentą perkelti į apskaitą. Perkeltas dokumentas pasinaikina.
  • Galima kelti bet kokio pobūdžio dokumentą, kurį reikia perduoti buhalteriui;
  • Funkcija veikia su bet kokiu įrenginiu;

Nemokamai visiems!

Dokumentų įkėlimą gali naudoti visi programos vartotojai. Ši funkcija galima ir su planu „Darbuotojas“, tačiau turi būti priskirtos tam tikros vartotojų teisės:
  • Darbuotojo kabinetas + apsikeitimas failais;
  • Darbuotojo kabinetas + sąskaitų išrašymas + apsikeitimas failais.

Pasidalinkite dokumentais vos keliais mygtukų paspaudimais

Dažnai užduodami klausimai

Kaip įmonės darbuotojui priskirti teises failų įkėlimui?

Paskyra → Įmonės

Įėjus į įmonę vartotojui teisės keičiamos paspaudus mėlyną pieštuką, pasirinkite teisių rinkinį „Darbuotojo kabinetas + apsikeitimas failais“. Pakeitus teisių rinkinį spauskite mygtuką „Išsaugoti“.



Kaip pakviesti darbuotoją su failų įkėlimo teisėmis?

Administracinėje panelėje viršuje spauskite mygtuką „Pakviesti vartotojus į įmonę“.
Atsidariusiame lange pasirinkite įmonę prie kurios norite pakviesti vartotoją, spauskite mygtuką „Pasirinkti“. Atsidariusiame lange nurodykite naujo vartotojo el. paštą, planą priskirkite „Darbuotojas“ ir teisių rinkinį priskirkite „Darbuotojo kabinetas + apsikeitimas failais“. Spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.

Kaip pakviesti darbuotoją su supaprastintu sąskaitų išrašymu ir apsikeitimu failais teisių rinkiniu?

Administracinėje panelėje viršuje spauskite mygtuką „Pakviesti vartotojus į įmonę“.
Atsidariusiame lange pasirinkite įmonę prie kurios norite pakviesti vartotoją, spauskite mygtuką „Pasirinkti“. Atsidariusiame lange nurodykite naujo vartotojo el. paštą, planą priskirkite „Darbuotojas“ ir teisių rinkinį priskirkite „Supaprastintas sąskaitų išrašymas + apsikeitimas failais“. Spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.