Apsikeitimas pirkimų, pardavimų ar įsakymų dokumentais tarp įmonės darbuotojų

Apsikeitimas failais

Nemokamas failų dalijimasis programoje tarp įmonės darbuotojų

Kaip tai veikia?

Apsikeitimas failais suteikia galimybę įmonėje dirbantiems asmenims nemokamai perduoti įvairius dokumentus, skirtus buhalteriui ar kitam atsakingam asmeniui. Kodėl verta naudoti šią funkciją:

  • Asmuo, kuris nėra buhalteris, mato tik jo įkeltus dokumentus;
  • Dokumentus galima kelti įvairiais formatais;
  • Buhalteris gali pirkimo dokumentą perkelti į apskaitą. Perkeltas dokumentas yra panaikinamas.
  • Galima įkelti bet kokio pobūdžio dokumentą, kurį reikia perduoti buhalteriui;
  • Funkcija veikia su bet kuriuo įrenginiu.

Nemokamai visiems!

Įkelti dokumentus gali visi programos vartotojai. Ši funkcija galima ir turintiems planą „Darbuotojas“, tačiau tokiu atveju turi būti priskirtos tam tikros teisės
  • Darbuotojo kabinetas + apsikeitimas failais;
  • Darbuotojo kabinetas + sąskaitų išrašymas + apsikeitimas failais.

Pasidalinkite dokumentais vos keletu mygtukų paspaudimu

Dažnai užduodami klausimai

Kaip įmonės darbuotojui priskirti teises failų įkėlimui?

Paskyra → Įmonės ir vartotojai

Įėjus į įmonę, vartotojui teisės keičiamos paspaudus mėlyną pieštuką, pasirinkite teisių rinkinį „Darbuotojo kabinetas + apsikeitimas failais“. Pakeitus teisių rinkinį spauskite mygtuką „Išsaugoti“.



Kaip pakviesti darbuotoją su failų įkėlimo teisėmis?

Administracinėje panelėje viršuje spauskite mygtuką „Pakviesti vartotojus į įmonę“.
Atsidariusiame lange pasirinkite įmonę prie kurios norite pakviesti vartotoją, spauskite mygtuką „Pasirinkti“. Atsidariusiame lange nurodykite naujo vartotojo el. paštą, planą priskirkite „Darbuotojas“ ir teisių rinkinį priskirkite „Darbuotojo kabinetas + apsikeitimas failais“. Spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.

Kaip pakviesti darbuotoją su supaprastintu sąskaitų išrašymu ir apsikeitimu failais teisių rinkiniu?

Administracinėje panelėje viršuje spauskite mygtuką „Pakviesti vartotojus į įmonę“.
Atsidariusiame lange pasirinkite įmonę prie kurios norite pakviesti vartotoją, spauskite mygtuką „Pasirinkti“. Atsidariusiame lange nurodykite naujo vartotojo el. paštą, planą priskirkite „Darbuotojas“ ir teisių rinkinį priskirkite „Supaprastintas sąskaitų išrašymas + apsikeitimas failais“. Spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.