Apsikeitimas failais

Kaip tai veikia?
Apsikeitimas failais suteikia galimybę įmonėje dirbantiems asmenims nemokamai perduoti įvairius dokumentus, skirtus buhalteriui ar kitam atsakingam asmeniui. Kodėl verta naudoti šią funkciją:
- Asmuo, kuris nėra buhalteris, mato tik jo įkeltus dokumentus;
- Dokumentus galima kelti įvairiais formatais;
- Buhalteris gali pirkimo dokumentą perkelti į apskaitą. Perkeltas dokumentas yra panaikinamas.
- Galima įkelti bet kokio pobūdžio dokumentą, kurį reikia perduoti buhalteriui;
- Funkcija veikia su bet kuriuo įrenginiu.
Nemokamai visiems!
Įkelti dokumentus gali visi programos vartotojai. Ši funkcija galima ir turintiems planą „Darbuotojas“, tačiau tokiu atveju turi būti priskirtos tam tikros teisės- Darbuotojo kabinetas + apsikeitimas failais;
- Darbuotojo kabinetas + sąskaitų išrašymas + apsikeitimas failais.

Pasidalinkite dokumentais vos keletu mygtukų paspaudimu
Dažnai užduodami klausimai
Paskyra → Įmonės ir vartotojai
Įėjus į įmonę, vartotojui teisės keičiamos paspaudus mėlyną pieštuką, pasirinkite teisių rinkinį „Darbuotojo kabinetas + apsikeitimas failais“. Pakeitus teisių rinkinį spauskite mygtuką „Išsaugoti“.
Administracinėje panelėje viršuje spauskite mygtuką „Pakviesti vartotojus į įmonę“.Atsidariusiame lange pasirinkite įmonę prie kurios norite pakviesti vartotoją, spauskite mygtuką „Pasirinkti“. Atsidariusiame lange nurodykite naujo vartotojo el. paštą, planą priskirkite „Darbuotojas“ ir teisių rinkinį priskirkite „Darbuotojo kabinetas + apsikeitimas failais“. Spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.
Administracinėje panelėje viršuje spauskite mygtuką „Pakviesti vartotojus į įmonę“. Atsidariusiame lange pasirinkite įmonę prie kurios norite pakviesti vartotoją, spauskite mygtuką „Pasirinkti“. Atsidariusiame lange nurodykite naujo vartotojo el. paštą, planą priskirkite „Darbuotojas“ ir teisių rinkinį priskirkite „Supaprastintas sąskaitų išrašymas + apsikeitimas failais“. Spauskite mygtuką „Siųsti pakvietimą“.