Klientų valdymas, CRM, bendroji ir mokestinė informacija

Klientai


Klientų valdymo modulis, skirtas puosėlėti ir stebėti įmonės ryšius su esamais ir potencialiais klientais

PRADĖKITE NAUDOTIS


Klientai

Visų pirkėjų, tiekėjų, bankų ir valstybinių įstaigų bendrasis sąrašas

CRM

Kliento istorija, skambučiai, papildomi komentarai

Klausimai/Atsakymai

Dažniausiai užduodami klientų klausimai ir atsakymai

Vaizdinė pamoka

Modulio „Klientai“ naudojimosi mokomoji medžiaga
 

Klientai

Kliento kortelės sukūrimas, bendrinės informacijos pildymas, filtravimas pagal pavadinimą, kodą ar kitus jau suvestus papildomus esamo arba būsimo kliento požymius:
  • Bendroji informacija;
  • Aktyvus / neaktyvus;
  • Juridinis / fizinis;
  • Adresai, filialai;
  • Banko sąskaitos.
Taip pat kiekvieno kliento kortelėje galima matyti jam išrašytas sąskaitas ir jas atspausdinti.
 

CRM

Papildoma informacija, pagal kurią galima stebėti bendravimą ir ryšius su esamu arba būsimu klientu. Galimybė priskirti reikiamus požymius ir rašyti atsiliepimus:
  • Tiekėjas / Partneris;
  • Klientas / Potencialus klientas;
  • Mano įmonių grupės narys;
  • Užklausos;
  • Kontaktiniai asmenys.

 

Dažnai užduodami klausimai

Kaip sukurti naują klientą?

Klientai → Klientai → Spausti žalią mygtuką „+“ pridėti naują įrašą.

Bendra informacija — užpildyti privalomus laukus bei kitą Jums reikalingą informaciją apie klientą;

Adresai, filialai — spausti žalią mygtuką „+“ pridėti naują įrašą, užpildyti reikiamus laukus, pažymėti varnelėmis prie adreso „Korespondencijai“ ir „Registracijai“.

Banko sąskaitos — norėdami pridėti banko sąskaitą, spausti žalią mygtuką „+“ pridėti naują įrašą;

Pastaba: Jei tai Jūsų įmonės banko sąskaitos numeris, reikia varnele pažymėti kuri „Pagrindinė“ ir kurią banko sąskaitą „Rodyti sąskaitoje“ (matysis pardavimo sąskaitoje). Užregistravus klientą, spauskite mygtuką „Išsaugoti“.
Pastaba: B1.lt programoje visi klientai, tiekėjai, pirkėjai bei darbuotojai ir Jūsų įmonė yra bendrajame sąraše „Klientai“ → modulyje „Klientai“.

Kaip pakeisti įmonės rekvizitus?

Klientai → Klientai
Pirmas sukurtas klientas šiame modulyje yra Jūsų įmonė. Raskite ją tarp savo klientų ir ten įveskite / pakeiskite reikiamą informaciją. Kokią informaciją įrašysite kortelėje „Klientai“, tokia bus rodoma pardavimo sąskaitoje.

Bendra informacija — galite įvesti visus reikiamus laukus, informaciją apie įmonę. Raudona žvaigždute pažymėti laukai yra privalomi.
Adresai ir filialai — įrašykite įmonės adresą.
Banko sąskaitos — įrašykite įmonės banko sąskaitą.
Adresai, filialai — galima priskirti adresą su požymiu „Registracijos“ ar „Korespondencijai“.
Tam pačiam adresui gali būti priskirti abu požymiai. Pagal šiuos požymius atitinkamai spausdinami adresai sąskaitose ar sutartyse.

Banko sąskaitos — užpildykite reikiamus laukus, norėdami pridėti banko sąskaitą, spauskite žalią mygtuką „+“.
Nepamirškite pažymėti varnele prie tos banko sąskaitos, kuri yra „Pagrindinė“ ir kurią „Rodyti sąskaitoje“ (pardavimo sąskaitoje).
Užpildžius laukus, spauskite mygtuką „Išsaugoti“.
Užpildžius laukus paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.

Kaip sujungti susidubliavusius klientus?

Klientai → Klientai

Jei klientas užregistruotas be įmonės kodo, vienodu pavadinimu gali būti įrašyti keli klientai. Jei yra atliktų operacijų su šiais klientais, kliento ištrinti nepavyks, bet galima sujungti klientus.
Pastaba. Atidžiai darykite šį veiksmą, nes sujungus klientą atšaukti padaryto veiksmo negalėsite.

Išrinkite klientus, kuriuos norite sujungti, pvz.: pagal pavadinimo fragmentą „Pavadinimas“ laukelyje, suaktyvinkite jų eilutes sąraše pažymėdami varnelėmis. Įrankių juostoje pasirinkite mygtuką  


tuomet atsidaro naujas langas, kuriame galite atlikti norimą veiksmą: turite nurodyti, kurį įrašą palikti ir kuriuos įrašus sujungti, - palikti galima vieną, sujungti galima neribotą skaičių. Kurį įrašą norite palikti pažymėkite rutuliuku, kurį įrašą norite ištrinti pažymėkite varnele kavadrate. Pasirinkus, nuspaudžiamas mygtukas „Sujungti“.  Jei nėra kliūčių - įrašai sujungiami, jei nepavyksta tai atlikti - matomas pranešimas, dėl kokios priežasties negalima sujungti.

Redagavus klientą ir paspaudus "Išsaugoti" klaida: Neunikalus įrašas.

Sistema neleis sukurti dviejų įmonių su tais pačiais įmonės kodais. Patikrinkite duomenų teisingumą.

Ar galima lauką įmonės/asmens kodas pakeisti į kitą lauką, individualios veiklos pažymėjimo kodą?

Yra atskiras laukelis. Klientų kortelėje (prie savo duomenų) įrašykite į lauką „Individualios veiklos verslo dokumentas“ ne tik pažymėjimo numerį, bet pilną tekstą (Pvz.: Pagal individualios veiklos pažymėjimo Nr. 50), tada sąskaitoje bus spausdinamas šis tekstas. Sąskaitoje laukelio pavadinimas nespausdinamas, tik šio laukelio turinys.

Kaip klientų kortelėse masiškai pakeisti į „Užsienietis“ ?

Klientai → Klientai
1) Pažymėti klientus kuriems reikia pakeisti statusą ir spausti mygtuką „Masiškai atnaujinti pažymėtus įrašus"
2) Atsidariusiame lange pasirinkti į kokį statusą keisti:

3) Spausti mygtuką:
4) Patikrinti ar informacija pasikeitė:

Kaip pakeisti įmonės pavadinimą?

Klientai → Klientai

Kliento kortelės koregavimui Jums reikės atlikti šiuos veiksmus:

  • Suraskite savo įmonės kortelę;
  • Spauskite koreguoti įrašą;
  • Atsidariusiame lange pakoreguoti reikiamą informaciją;

Kaip naudotis moduliu „Klientai“?

Trumpa vaizdinė pamoka, kurioje rasite kaip:

  1. Sukurti kliento kortelę;
  2. Sujungti klientus;
  3. Importuoti klientų korteles iš kitų programų.