Kada užduoties nagrinėjimas yra mokamas?
Naudojamas moduliuose: Konsultavimas

DUK / Kada užduoties nagrinėjimas yra mokamas?

Užduoties nagrinėjimas yra mokamas kai:

  1. B1.lt atliko užduoties nagrinėjimą;
  2. Surastos klaidos priežastys buvo (arba):
    • netinkamai įvesti kliento duomenys;
    • standartinės integracijos pakeitimas iš kliento pusės;
    • integracija buvo padaryta ne pagal taisyklės ir rekomendacijas.

Jei atliekamo tyrimo metu, surasta klaida yra iš B1.lt pusės — užduoties nagrinėjamas yra nemokamas ir klientui papildomas 50 Eur balansas.
Jeigu klientas atsisako patvirtinti užduoties nagrinėjimo taisykles, jo užklausa nebenagrinėjama ir perkeliama į statusą "Uždaryta".

PASTABA:  Prieš pradedant nagrinėti pateiktą užklausą, privaloma pasirūpinti, kad balansas būtų ne mažesne kaip 1 nagrinėjimo valandos kaina.


Kiti panašūs DUK pavadinimai
Klaida yra iš B1.lt pusės
Mokamas užklausos nagrinėjimas
Neveikia integracija
Nesutampa likučiai
Banko likučių nesutapimas
Neteisingai rodomos tiekėjų skolos
Klaidingas klientas
Užduoties tyrimas yra apmokamas
Banko likutis skiriasi skirtingose vietose
Individuali integracija, meta klaidą