Used in modules:
Support
FAQ / When is there a fee for reviewing an assignment?
Užduoties nagrinėjimas yra mokamas kai:
- B1.lt atliko užduoties nagrinėjimą;
- Surastos klaidos priežastys buvo (arba):
- netinkamai įvesti kliento duomenys;
- standartinės integracijos pakeitimas iš kliento pusės;
- integracija buvo padaryta ne pagal taisyklės ir rekomendacijas.
Jei atliekamo tyrimo metu, surasta klaida yra iš B1.lt pusės — užduoties nagrinėjamas yra nemokamas ir klientui papildomas 50 Eur balansas.
Jeigu klientas atsisako patvirtinti užduoties nagrinėjimo taisykles, jo užklausa nebenagrinėjama ir perkeliama į statusą "Uždaryta".
PASTABA: Prieš pradedant nagrinėti pateiktą užklausą, privaloma pasirūpinti, kad balansas būtų ne mažesne kaip 1 nagrinėjimo valandos kaina.