DUK / Kaip įmonėje atlikti inventorizaciją?
Prieš pradedant inventorizaciją patiktinti:
1. Parametrai → Nustatymai → Inventorizacija ar užpildytos operacijų rūšys.
Sukurti naują operacijos rūšį galite per Žinynai → Sandėlio → Operacijos rūšys.
2. Sandėlis → Inventorizacija sukurti naują įrašą, pasirinkus ir užpildyti Datą, Numerį, pasirinkti pagal ką rūšiuoti prekes.
inventorizaciją galima vykdyti pagal tam tikrus požymius, kuriuos galima pasirinkti paspaudus „Požymiai“. Atsidariusioje kortelėje pagal pateiktus požymius Sandėliai, Tiekėjai, Prekių/paslaugų požymiai, Prekių grupės, Prekės, Kor. Sąskaitos pasirenkame reikiamus požymius ir perkeliame atitinkamus įrašus. Pavyzdžiui pasirenkame požymį „Sandėlis“ ir pasirenkame, jog inventorizaciją vykdysime tik sandėlyje „Pagrindinis“. Pasirinkus spaudžiame .
Pasirinkus ir užpildžius visu duomenis spaudžiate , kuri pagal pasirinktus požymius, automatiškai sugeneruos visų prekių likučius ir bus vykdoma prekių inventorizacija. Informacija pateikiama lentelėje „Inventorizacijos pozicijos“.
Inventorizaciją taip pat galima vykdyti rankiniu būdu įvedant prekes. Kortelėje „Inventorizacijos pozicijos“ spaudžiame , lentelėje įvestoje eilutėje, laukelyje „Prekė“ pasirenkame (filtruojame) ir įvedame inventorizuojamas prekes ir užpildome kitus reikiamus laukus. Taip inventorizuojamos visos prekės.
3. Suformavus dokumentą, galima spausdinti buhalterinį arba faktinį inventorizacijos aktą pasirinkus ir spausdinimo funkciją. Paspaudus leis sukurti prekių pertekliaus ar nurašymo aktą.