Kokie būna DB statusai?

DUK / Kokie būna DB statusai?

B1.lt Įmonės duomenų bazės statusai: 
  1. Aktyvi DB — už kurią mokate mėnesinį mokestį. Pilna prieiga prie db ir atsarginės kopijos kasdien.
  2. Užšaldyta DB — už kurią mokate mėnesinį mokestį. Duomenys saugomi saugykloje, bet prieigos nėra. Tik atšaldžius db vėl prieiga suteikiama. Savarankiškas procesas statuso atstatymui.
  3. Archyvuota DB — už archyvuotą DB jūs nemokate. Duomenys duomenų bazėje saugomi protingą laiką ir pagal poreikį gali būti perkeliami iš saugyklos užsakius archyvuotos įmonės atstatymo paslaugą.  DB perkeliamos į archyvą, kai kliento B1.lt balanse nėra pinigų paslaugų apmokėjimui arba DB savininkas kreipėsi į B1.lt konsultavimą su prašymu perkelti jo turimą DB į archyvą.        
  4. Ištrinta DB — nemokama paslauga. Ištrynus DB galima atstatyti, jeigu kreipiatės per 5 d.d. į B1.lt užsakant paslaugą atsarginės kopijos atstatymas.

Kiti panašūs DUK pavadinimai
Kas yra aktyvi duomenų bazė?
Kas yra užšaldyta duomenų bazė?
Kas yra archyvuota duomenų bazė?
Kas yra ištrinta duomenų bazė?
Ar galima atstatyti ištrintą duomenų bazę?
Kodėl duomenų bazė archyvuota?
Ar galiu suarchyvuoti įmonę?
Ar užšaldžius duomenų bazę turi prieiga prie įmonės duomenų?
Ar galiu savarankiškai užšaldyti/atšaldyti duomenų bazę?
Ar duomenų bazės ištrynimas yra mokamas?
Ar archyvuotos įmonės duomenys saugomi serveryje?
Kas yra aktyvi DB?
Kas yra užšaldyta DB?
Kas yra archyvuota DB?
Kas yra ištrinta DB?
Per kiek laiko galima atkurti ištrintą duomenų bazę?
Per kiek laiko galima atkurti ištrintą duomenų DB?
Kada yra perkeliama į archyvą duomenų bazė?
Ar galiu kreiptis, kad suarchyvuotumėte duomenų bazę?
Ar galiu kreiptis, kad suarchyvuotumėte DB?