DUK / Kaip organizuojamas Wiki.lt webinaras?
Norint pradėti rengti webinar'ą reikia aptarti šiuos klausimus:
Tema | Temos pavadinimas |
Pranešėjas(i) | Vardas, pavardė, trumpas pranešėjo vykdomos veiklos aprašymas |
Kiti pranešėjai | Ar rekomenduojate kitus dalyvius, jei taip, kokius |
Trukmė | 30, 60, 90... min |
Nauda vartotojui | 2-3 sakiniai |
Tikslinė auditorija | Kuo tiksliau |
Formatas | Prezentacija, diskusija, interviu, praktinė sesija, QA sesija |
Klausimai/atsakymai | Ekspromtu, ar iš anksto paruošti, nėra |
Pageidaujama data | YYYY-MM-DD, per Zoom ar Teams platformą |
Reklama iš pranešėjo pusės | Jei imonoma: laiškai, svetainėje, soc. tinkluose laiškuose |
Kiekvienas pranešėjas sutinka su tuo, kad:
Bus sukurtas viešas Wiki.lt profilis — Informacijos apie pranešėją pristatymui.
Video turinys — Lieka bendroji nuosavybė ir gali būti skelbiamas, modifikuojamas iki tol kol taps nenaudingas.
Vėlesnis paskelbimas — Wiki.lt dalimis, YouTube, Facebook, LinkedIn, etc
Reklama iš Wiki.lt pusės — Baneriai ir žinutės per skirtingus B1.lt ir Wiki.lt kanalus (el. laiškai, soc. puslapiai, Google, ir t.t.)