Klaidos pranešimas "Nepavyko prisijungti prie „13.93.32.61"
Naudojamas moduliuose: Kasos pardavimai, Raso kasos aparatai

DUK / Klaidos pranešimas "Nepavyko prisijungti prie „13.93.32.61"

Gavus klaidos pranešimą „Nepavyko importuoti duomenis iš „Raso“ į xxxxxx (xxx). Priežastis: Nepavyko prisijungti prie „xx.xx.xxx.xx“. Reikia pasitikrinti ar RASO serveris paleistas ir ar sutampa IP adresas.
IP adresas nurodomas Parametrai  →  Integracijos  →  Raso
Jei IP įvestas teisingai ir serveris yra įjungtas, tuomet rekomenduojame registruoti gedimą „Raso“ servise:
Serviso telefono nr.: +370 700 22970
el.pašto adresas:


Kiti panašūs DUK pavadinimai
Kodėl nepavyko importuoti duomenis iš „Raso“?
Kodėl neimportuoja duomenų RASO?
Raso "Nepavyko prisijungti prie"
Reikia pasitikrinti ar RASO serveris paleistas
RASO "Priežastis: Nepavyko prisijungti"
RASO klaidos pranešimas
Gavau RASO klaidos pranešimą
Ką daryti, kai rodo klaidą "Nepavyko importuoti duomenis iš „Raso“"?
Ką daryti, kai rodo RASO klaidos pranešimą?
Dėl RASO klaidos pranešimo
Dėl RASO klaidos "Nepavyko importuoti duomenis iš „Raso“"
Dėl RASO klaidos "Nepavyko prisijungti"
Dėl RASO klaidos "Reikia pasitikrinti ar RASO serveris paleistas"
Ką daryti dėl RASO klaidos "Nepavyko importuoti duomenis iš „Raso“"?
Ką daryti, jei nepavyko prisijungti prie RASO kasos aparato?
Kodėl nepavyksta prisijungti prie kasos aparato?
Ką daryti, kai nepavyksta prisijungti prie RASO kasos aparato?
Kaip importuoti duomenis iš RASO, jei rašo "Nepavyko prisijungti"?
Kodėl gavau klaidos pranešimą "Nepavyko importuoti duomenis iš „Raso“"?
Kodėl gavau klaidos pranešimą "Nepavyko prisijungti prie"?