Ar Google neignoruos pasikartojančių straipsnių?
Naudojamas moduliuose: Enciklopedija

DUK / Ar Google neignoruos pasikartojančių straipsnių?

Kiekvienas turinio (video, teksto, paveiksliukų, audio) panaudojimas (teisiškai ir logiškai pagrįstas) padeda turinio kūrėjui.

Štai kelios priežastys:

  1. Turinys nėra tapatus Google „akyse“
    Dažniausiai tai nėra tas pats tekstas, o tik jo dalis ir  jis panaudojimas kitame kontekste (susietas su kitais straipsniais, priskirtas rubrikai, autorius turi savo paskyrą, ir t.t.).
  2. Sustiprėja originalaus straipsnio vertė
    Visada yra  nurodytas autorius. Bet koks SEO specialistas patvirtins, kad jei straipsnis „perpostintas“ internete 10.000 kartų su nuoroda į originalą – tai stipriai padidina originalios svetainės vertę.
  3. Žinutės pasiekiamumas išauga
    Straipsnis rašomas, kad tikslinės žinutės pasiektų teisingus vartotojus. Po to straipsnis (ar nuorodą į jį) talpinami į Facebook, Linkedin, ir t.t., kad daugiau žmonių į jį sureaguotų. Tad tvarkingas paskelbimas tinkamuose portaluose padidina žinutės pasiekiamumą.
  4. Sustiprina prekės ženklą
    Jeigu esate cituojamas dažniau negu Jūsų konkurentas, ypač leidiniuose, susietais su mokymu, akivaizdu kad prekės ženklo citavimo indeksas išauga ir offline, ir online. O tai taipogi sustiprina Jūsų svetainę, nes žmonės ieško Jūsų Google sistemoje.

Kiti panašūs DUK pavadinimai
Unikalių straipsnių paieška.
Ar Google paieškai svarbi straipsnio apimtis?
Ar straipsnis turi būti unikalus?
Kokius straipsnio elementus vertina Google?
Koks yra geras straipsnis Google?
Koks yra straipsnių publikavimo periodiškumas Google?
Kiek straipsnių reikia publikuoti Google?
Ar gali Google nerodyti straipsnių?
Kiek raktinių žodžių reikia panaudoti, kad Google indeksuotų straipsnį?
Kaip Google vertina straipsnių kokybę?
Kokio turinio ieško Google?
Kodėl straipsnis turi atitikti Google reikalavimus?
Kokia nauda turėti unikalų turinį Google?
Ar iliustracijos turi įtaką straipsnio kokybei pagal Googlę?
Kada Google indeksuoja straipsnį?
Kokią įtaką Google straipsniai daro prekės ženklui?
Kokia Google straipsnių konkurencija?
Ar yra Google straipsnio formulė?
Ar keičiasi reikalavimai Google straipsniams?
Ar bet kas gali rašyti Google straipsnius?