DUK / Kodėl ištrynus nekorektiškus užsakymus, jie nesusimportuoja iš naujo?
Jeigu ištrynus nekorektiškus užsakymus iš E-prekybos modulio B1.lt programoje, nepavyksta iš naujo suimportuoti užsakymų, patikrinkite ar teisingai nustatyta naujos duomenų sinchronizacijos data bei užsakymų statusai e-prekybos platformoje su kuriais importuojami duomenys į B1.lt Ši instrukcija pritaikoma: Amazon, eBay, Shopify, Etsy, Varlė, Verskis platformoms.
Kiti panašūs DUK pavadinimai
Kodėl pašalinus neteisingus užsakymus, jie nebesimportuoja iš naujo?
Kai pašalinami klaidingi užsakymai, jie nebesimportuoja
Ištrynus netinkamus užsakymus, jie neimportuojami iš naujo
Kai nekorektiški užsakymai yra pašalinami, jie nebesimportuoja iš naujo
Ištrynus nekorektiškus užsakymus, jie nebesimportuoja iš naujo
Kai pašalinami netinkami užsakymai, jie neimportuojami iš naujo
Ištrynus netinkamus užsakymus, jie nebesimportuoja iš naujo, kodėl?
Kai nekorektiški užsakymai yra pašalinami, nebeina jų importuoti iš naujo
Ištrynus nekorektiškus užsakymus, jie neimportuojami iš naujo
Po pašalinimo Amazon užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo eBay užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo Shopify užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo Etsy užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo Varlė užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo Verskis užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Kodėl nepavyksta iš naujo importuoti Amazon užsakymų?
Kodėl nepavyksta iš naujo importuoti eBay užsakymų?
Kodėl nepavyksta iš naujo importuoti Shopify užsakymų?
Kodėl nepavyksta iš naujo importuoti Etsy užsakymų?
Kodėl nepavyksta iš naujo importuoti Varlė užsakymų?
Kodėl nepavyksta iš naujo importuoti Verskis užsakymų?