Kodėl ištrynus nekorektiškus užsakymus, jie nesusimportuoja iš naujo?

DUK / Kodėl ištrynus nekorektiškus užsakymus, jie nesusimportuoja iš naujo?

Jeigu ištrynus nekorektiškus užsakymus iš E-prekybos modulio  B1.lt programoje, nepavyksta iš naujo suimportuoti užsakymų, patikrinkite ar teisingai nustatyta naujos duomenų sinchronizacijos data bei užsakymų statusai e-prekybos platformoje su kuriais importuojami duomenys į B1.lt Ši instrukcija pritaikoma: Amazon, eBay, Shopify, Etsy, Varlė, Verskis platformoms.


Kiti panašūs DUK pavadinimai
Pašalinus neteisingus užsakymus, jie nebesimportuoja iš naujo
Kai pašalinami klaidingi užsakymai, jie nebesimportuoja
Ištrynus netinkamus užsakymus, jie neimportuojami iš naujo
Kai nekorektiški užsakymai yra pašalinami, jie nebesimportuoja iš naujo
Ištrynus nekorektiškus užsakymus, jie nebesimportuoja iš naujo
Kai pašalinami netinkami užsakymai, jie neimportuojami iš naujo
Ištrynus netinkamus užsakymus, jie nebesimportuoja iš naujo
Kai nekorektiški užsakymai yra pašalinami, nebeina jų importuoti iš naujo
Ištrynus nekorektiškus užsakymus, jie neimportuojami iš naujo
Po pašalinimo Amazon užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo eBay užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo Shopify užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo Etsy užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo Varlė užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Po pašalinimo Verskis užsakymų, nebeina jų importuoti iš naujo
Nepavyksta iš naujo importuoti Amazon užsakymų
Nepavyksta iš naujo importuoti eBay užsakymų
Nepavyksta iš naujo importuoti Shopify užsakymų
Nepavyksta iš naujo importuoti Etsy užsakymų
Nepavyksta iš naujo importuoti Varlė užsakymų
Nepavyksta iš naujo importuoti Verskis užsakymų