Kaip pakeisti įmonės rekvizitus?

Kaip pakeisti įmonės rekvizitus?

Klientai → Klientai
Pirmas sukurtas klientas šiame modulyje yra Jūsų įmonė. Raskite ją tarp savo klientų ir ten įveskite / pakeiskite reikiamą informaciją. Kokią informaciją įrašysite kortelėje „Klientai“, tokia bus rodoma pardavimo sąskaitoje.

Bendra informacija — galite įvesti visus reikiamus laukus, informaciją apie įmonę. Raudona žvaigždute pažymėti laukai yra privalomi.
Adresai ir filialai — įrašykite įmonės adresą.
Banko sąskaitos — įrašykite įmonės banko sąskaitą.
Adresai, filialai — galima priskirti adresą su požymiu „Registracijos“ ar „Korespondencijai“.
Tam pačiam adresui gali būti priskirti abu požymiai. Pagal šiuos požymius atitinkamai spausdinami adresai sąskaitose ar sutartyse.

Banko sąskaitos — užpildykite reikiamus laukus, norėdami pridėti banko sąskaitą, spauskite žalią mygtuką „+“.
Nepamirškite pažymėti varnele prie tos banko sąskaitos, kuri yra „Pagrindinė“ ir kurią „Rodyti sąskaitoje“ (pardavimo sąskaitoje).
Užpildžius laukus, spauskite mygtuką „Išsaugoti“.
Užpildžius laukus paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.