Kodėl konsultavimo užklausa neapdorojama?
Naudojamas moduliuose: Konsultavimas

DUK / Kodėl konsultavimo užklausa neapdorojama?

Naudojamas planas – Nemokamas, Asmeninis, Minimalus ir Studentas, o savarankiškai nepavyksta rasti atsakymų į klausimus dėl programos naudojimo? Tokiu atveju rekomenduojame pakeisti planą į Ekspertas ir gauti konsultavimo paslaugą per B1.lt konsultavimo sistemą.
Esant sudėtingesniems klausimams spręsti ar greičiau įsisavinti programos naudojimo galimybes siūlome individualius apmokymus.

Planų Nemokamas, Asmeninis, Minimalus ir Studentas klientų užklausos nėra apdorojamos, išskyrus esant programos sutrikimams. Atsakymai pateikiami tik dėl B1.lt paslaugų įsigijimo.

Informacija nemokamai pateikiama:
1. žinių bazėje;
2. nemokamoje mokesčių ir apskaitos enciklopedijoje;
3. video pamokose;


Kiti panašūs DUK pavadinimai
Kodėl negaliu kreiptis į konsultantą?
Kodėl negaliu kreiptis į konsulavimo?
Kur nemokamai galiu konsultuotis dėl programos naudojimo?
Kodėl mano užklausa neapdorojama?
Gavau pranešimą, kad mano užklausa nebus apdorota
Kodėl mano užklausa nebus apdorojama?
Ar man priklauso konsultavimas?
Noriu konsultacijos nors turiu planą Minimalus
Esu studentas, noriu konsultacijos.
Noriu gauti konsultavimo paslaugą.
Kur pateikiama nemokama informacija apie programos naudojimą?
Kur pateikiame nemokama informacija apie programos B1.lt naudojimą?
Turiu nemokamą planą, noriu pasikonsultuoti.
Kaip galiu pasikonsultuoti dėl programos naudojimo?
Nerandu atsakymo į dėl programos naudojimo.
Kokia priežastis, kad konsultavimo užklausa neapdorojama?
Ką reikia padaryti, kad konsultavimo užklausa būtų apdorojama?
Kodėl konsultavimo prašymas nėra nagrinėjamas?
Ką reikia padaryti, kad būtų apdorotas konsultavimo prašymas?
Kodėl nevykdoma konsultavimo užklausa?