DUK / Kodėl susikuria klientų kortelių dublikatai?
Kliento kortelės susidubliuoti gali todėl, kad pirma vykdomas importas iš banko išrašo, o kliento el.pašto adreso dažniausiausiu atveju nebūna atvaizduota išraše.
B1.lt klientų paieškos algoritmas dirba taip:
1. Jei klientas importuojamas iš el. parduotuvės, ieškomas jau egzistuojantis klientas pagal vardą, pavardę ir el. pašto adresą. El. paštas pridėtas todėl, kad išvengti skirtingų žmonių su vienodais vardais ir pavardėmis apjungimo į vieną kortelę. Jei toks klientas nerandamas, tada kuriama nauja kliento kortelė.
2. Jei klientas importuojamas iš banko išrašo, ieškomas jau egzistuojantis klientas pagal vardą ir pavardę (nepriklausomai nuo didžiųjų ir mažųjų raidžių). Jei toks nerandamas, sukuriamas naujas klientas. Šiuo atveju el. pašto adresas nenaudojamas, nes banko išrašai dažniausiai neturi tokios informacijos.
Kad išvengti klientų kortelių dublikatų, gali būti 2 sprendimai:
1. Importuoti užsakymus iš el. parduotuvių, o tada importuoti banko išrašus. Tuomet bus pasirinktas reikiamas klientas pagal vardą ir pavardę.
2. Parametrai → Nustatymai → Sistema pažymėti „Prioritetinė kliento paieška pagal vardą (pavadinimą)“:
Pastaba. jei pažymėta, gali būti pasirinktas kitas klientas su tokiu pat vardu (pavadinimu)". Tada importuojant užsakymus klientas bus parenkamas tik pagal vardą ir pavardę, todėl taip pat nesusikurs nauja kortelė.