Kainodaros pavyzdžiai
Naudojamas moduliuose:

DUK / Kainodaros pavyzdžiai

Kad lengviau suprasti kainodarą, paruošėme populiariausius atvejus dėl kurių dažniausiai kreipiasi vartojai.

1. Atvejis „Tik išrašyti sąskaitas“:

  • Galimybė keliese išrašyti sąskaitas tuo pačiu metu.
  • Puikiai tinka naujiems verslams ir individualiai veiklai, kurie pradeda veiklą.
  • Tiems, kuriems svarbiausia paprasta ir efektyvi sąskaitų išrašymo funkcija.
  • Esant poreikiui galima aktyvuoti pilną programs versiją.

2. Atvejis „Buhalteris vedantis 1 įmonės apskaitą“:

  • MB vadovui savarankiškai vedančiam įmonės apskaitą.
  • Visi buhalteriniai moduliai ir su Minimaliu planu.
  • Poreikis prisijungti tik kelis kartus per metus.
  • Individualią veiklą vykdančiam asmeniui.

3. Atvejis „Buhalteris vedantis 2 įmonių apskaitą kartu su direktoriumi“:

  • Buhalteriui, kuris tvarko kelių įmonių apskaitą ir jų klientams nori suteikti prieigą prie rezultatų.
  • Kelių įmonių vadovui, kuris nori susivesti pats pirminius dokumentus.
  • Tinka verslo vadovams, kurie nori asmeniškai valdyti apskaitą, tačiau turi pagalbinį buhalterį.
  • Patogu dirbant komandoje, matyti realius duomenis.

4. Atvejis „Apskaitos įmonė arba buhalteris dirbantis pagal individualią veiklą“:

  • Vedate apskaitą 15+ klientų pagal individualią veiklą ir ieškote efektyvios apskaitos programos.
  • Puikiai tinka dirbti nuotoliu, klientų apskaita pasiekiama iš bet kurio įrenginio.
  • Apskaitos įmonėms leidižia optimizuoti darbus ir mažina kaštus.

5. Atvejis „Elektroninė prekyba vidutinio dydžio įmonėje“:

  • Tik pradedantiems verslą el. komercijoje.
  • Dirbantiems su keliais skirtingais el.parduotuvių portalais ar įskiepiais, mūsų sprendimas padės Jums valdyti viską vienoje vietoje.
  • Leidžia skirtingiems komandoms nariams atlikti įvairias funkcijas vienoje sistemoje.
  • Galimybė apjungti skirtingas platformas į vieną sistemą.

6. Atvejis „Įmonė - gamykla su dideliu personalo kiekiu“:

  • Įmonėje kurioje didelis skaičius personalo, siekiant patogiai administruoti personalo dokumentus.
  • Efektyvus ir lengvai valdomas įrankis dideliam darbuotojų skaičiui.
  • Galimybė jungtis į vieną sistemą skirtingų lygių darbuotojams: direktorius, buhalteris, sandėlininkas.