ЧаВо / Как повторно импортировать заказы из эл. магазина через API?
1. Sandėlis → „E-prekyba“ modulyje pažymėkite užsakymus, kuriuos norite ištrinti ir spauskite mygtuką „Trinti pasirinktus įrašus“. Atsidariusioje lentelėje spauskite mygtuką „Taip“. Bus ištrinti susieti pardavimo, nurašymo dokumentai. Trynimas gali užtrukti, nes programa tikrina susietus įrašus.
2. Atsidariusioje lentelėje pasirinkti tinkamą variantą:
- Ištrinti TIK E-prekybos įrašus – jei norima trinti tik užsakymus, o visus kitus įrašus palikti (pardavimus, nurašymus);
- Ištrinti E-prekybos įrašus ir su jais susijusius apskaitos įrašus (sąskaitas-faktūras ir kt.) – jei norima ištrinti visą susijusią informaciją su šiuo užsakymu (užsakymą, pardavimą, nurašymą).
3. Nueikite į el. parduotuvę administracinę panelę, suraskite B1.lt įskiepį ir nustatykite datą, pakeitimus išsaugokite.
4. Spauskite mygtuką - „Reset order“, arba „Atstatyti užsakymus“. Taip bus ištrinta informacija, apie įkeltą užsakymą į B1.lt programą.
5. Paleiskite užsakymų sinchronizavimo komanda, kad į B1.lt programą Sandėlis → „E-prekyba“ modulį iš naujo įkristų užsakymai.
6. Nueikite į Sandėlis → El. prekyba modulį ir patikrinkite ar užsakymai importuoti. Importas gali užtrukti, šiek tiek palaukite.
Pastaba. Ši instrukcija negalioja el. parduotuvėms Verskis, Amazon, Ebay, Shopify, Etsy.