Įkainiai. Buhalterinė apskaitos programa — išbandyk nemokamai

Paslaugų įkainiai

(kainos nurodytos mėnesiui be PVM)

Importas iš kitų programų  Kaip perkelti likučius

Svarbu žinoti

 
Ar saugu naudotis B1.lt? Ar duomenys nedings?

Tikrai saugu.

Kadangi naudojame „Cloud“ technologiją, stipriausia apsauga yra būtent serverio lygmeniu: ir programinė, ir techninė serverio įranga apsaugota nuo įsilaužimų, daugelių DDoS atakų bei kitų galimų grėsmių. Mokamiems buhalterinės sistemos planams papildomai saugomos atsarginės duomenų kopijos.

Duomenų saugumas B1.lt sistemoje užtikrinamas lygiai taip pat kaip naudojant elektroninės bankininkystės sistemas. B1.lt naudoja SSL sertifikatą duomenų saugumui, o duomenys saugomi Amazon serveriuose. Perduodami duomenys šifruojami panaudojant SSL technologija, kad jų nebūtų galima perimti.

Kiekvienas vartotojas gali papildomai apsaugoti prisijungimo prie B1.lt duomenis, įjungdamas dviejų veiksnių autentifikavimą.

Kaip B1.lt sistema yra atnaujinama pagal pasikeitusius įstatymų reikalavimus?

Pasikeitus įstatymų reikalavimams B1.lt apskaitos sistemą mes visada automatiškai atnaujiname nesutrikdant darbo su ja. B1.lt naudojama technologija leidžia labai greitai ir be papildomo mokesčio adaptuoti sistemą pagal besikeičiančią įstatymų bazę.

Kokia minimali papildymo suma? Ar galima išbandyti programą prieš perkant?
Nauji klientai turite teisę nemokamai išbandyti programą jei registruojasi 30 dienų nemokamai arba su testine įmone: https://www.b1.lt/demo.
Paslauga yra išankstinio apmokėjimo, kurios pirmas minimalus papildymas naujai prisiregistravusiam vartotojui 25 € be PVM. Antrą kartą pildant balansą minimali papildymo suma 50 € be PVM. 

Jei iki prieigos sustabdymo mokėjimas nebuvo atliktas, automatiškai formuojamos išankstinės sąskaitos, pagal kurias reikia atlikti mokėjimą: 
  • vėluojant 1 dieną minimali pildymo suma 100 € + PVM;
  • vėluojant 4 dienas minimali pildymo suma 150 € + PVM;
  • vėluojant 9 dienas minimali pildymo suma 200 € + PVM;
Mokėjimo suma (be PVM) įskaitoma į įmonės virtualią piniginę (balansą). Lėšos  nuo piniginės nuskaitomos kasdien pagal dienos įkainį:
  • vartotojo/ų planas/ai;
  • turimų įmonių bazių skaičius;
  • integracijų paketas;
Apdorojimo mokestis taikomas (t.y. 10,00 € nuskaitoma nuo balanso), jei:
  • mokėjimas mažesnei sumai nei 50 € + PVM (kol įmonės prieiga nėra sustabdyta). Apdorojimo mokestis netaikomas, kai vartotojas pildo balansą pirmą kartą.
  • mokėjimas mažesnei sumai nei nurodyta išankstinėje sąskaitoje, jei įmonės prieiga sustabdyta.

Pavyzdžiai dienos įkainio apskaičiavimo: 
1 variantas:
Vienas vartotojas su Minimaliu planu ir veda vienos įmonės apskaitą: 
vartotojas su Minimaliu planu 12 € mėnesiui (0,40 € dienai);
1 duomenų bazės mokestis 3 € mėnesiui (0,10 € dienai);

Viso per mėnesį 15 € + PVM (0,50€ + PVM dienai)

2 variantas: 
Du vartotojai: vienas turi Minimalų planą kitas Ekspertas planą ir jungiasi prie (t.y. veda) 2 įmonių apskaitą, taip pat turi aktyvuotą integraciją:
vartotojas su Minimaliu planu 12 € mėnesiui (0,40 € dienai);
vartotojas su Ekspertas planu 30 € mėnesiui (1,00 € dienai);
2 duomenų bazių mokestis 6€ mėnesiui (0,20 € dienai);
Integracijos paketas „Universalus 1“ 50 € mėnesiui (1,66 € dienai);

Viso per mėnesį 98 € + PVM (3,26 € + PVM dienai)
Kas yra Eksperto (Trial) planas?

Eksperto (trial) planas

  • plano veikimas 30 dienų visiškai nemokamai;
  • suteikiamas visiems NAUJAI prisiregistravusiems vartotojams, sukūrusiems įmonę;
  • veikia visos Eksperto plano funkcijos;
  • išjungta Kasdieninės atsarginės kopijos funkcija;
  • pagalba teikiama per programos Konsultacinę sistemą.
  • plano vartotojai, kol galioja šis planas, negali kviesti jungtis prie įmonės kitus vartotojus;
  • plano vartotojai turi galimybę kurti 5 duomenų bazes

Kaip keičiasi planų ir paslaugų sudėtis ir kainos nuo 2022 m. lapkričio 1d.?
Mes dirbame, kad buhalterija padėtų įmonėms uždirbti daugiau.
Būdami, ko gero, pigiausi rinkoje turime efektyviai organizuoti gamybą ir leisti Jums dirbti dar efektyviau. Todėl ir atlikti žemiau esantys pakeitimai.
Lygiagrečiai spręsdami ir tai, kad iki šiol kai kurios įmonės atideda startą su B1.lt dėl per mažų kainų.

  1. Kodėl keičiasi planų ir paslaugų sudėtis?
    1. Duomenų bazė:
      • išlaidos serveriams per klientą išaugo 10-15 kartų per 3 metus;
      • papildomai investuojama į bendrą greitaveiką (pastovūs paklausimai iš klientų);
      • kad užtikrinti stabilesnį ir saugų veikimą, renkama šiuolaikiškiausia architektūra, technologijos ir tiekėjai;
      • šitas mokestis taikomas 99.8%+ klientų. Labai didelės DB iškeltos į kitą tam tikrą serverį;
      • neoficialiai DB kainą rišdavome prie kavos puodelio, ir nuo projekto paleidimo ji tikrai pasikeitė bent dvigubai.
    2. Planas Minimalus:
    3. Planas Ekspertas:
      • užklausų vidutinė uždarymo trukmė sumažėjo nuo 14-60 val. iki 4-5 val., analogiškai išaugo sąnaudos konsultantams;
      • daugiau atkreipiame dėmesį į pageidavimus ir aktyviai juos tobuliname pagal populiarumą (patobulinimo sąrašas).
    4. Užšaldytos įmonės mokestis:
      • kaina dėl priežasčių aprašytų prie DB pakeitimų;
      • net ir užšaldytoms įmonėms taikomi BDAR ir kiti juridiniai reikalavimai, kurie irgi eikvoja įmonės resursus.
    5. Mokymai „Lengvas startas“ su el. komercija:
      • paslauga tampa vis populiaresnė. Spėjome atidirbti šį procesą, todėl mažėja jo savikaina.
    6. Atsarginės kopijos atstatymas:
      • atsarginės kopijas pradėjome saugoti ne 7, bet 5 dienas (nes per mūsų egzistavimo laikotarpį to niekam neprireikė);
      • šitą procesą dalinai automatizavome ir jis reikalauja mažiau techninio inžinieriaus valandų.

  2. Kada įsigalios pakeitimai?
    Naujos išplėstos paslaugos jau aktyvuotos.
    Iki spalio 31 d. galios sena kainodara, nuo lapkričio 1 d. — nauja.

  3. Kaip keičiasi kainos?
    Kainos nurodytos be PVM:
      Iki spalio 31 Nuo lapkričio 1
    3.1 Duomenų bazė 2 €/mėn.

    3 €/mėn.
    + daugiau resursų kiekvienai DB

    3.2 Planas Minimalus 8 €/mėn.

    12 €/mėn.
    + saugykla
    + Paysera/Swedbank išrašų importas
    + sudengimai sertifikuotų partnerių klientams

    3.3 Planas Ekspertas 25 €/mėn.
    (užklausa uždaroma per 14-60 val.)
    30 €/mėn.
    (užklausa uždaroma per 4-5 val.)
    3.4 Užšaldytos įmonės mokestis 0,60 €/mėn. 0,90 €/mėn.
    3.5 Mokymai „Lengvas startas“ su el. komercija 300 € 250 €
    3.6 Atsarginės kopijos atstatymas 200 €
    (7 dienų archyvas)
    150 € 
    (5 dienų archyvas)
  4. Ar reikės man kažką daryti/keisti?
    Ne, viskas atliekama iš B1.lt pusės automatiškai, jums nereikia papildomai tuo rūpintis.

  5. Ar bus išimčių?
    Ne, visiems klientams taikoma vienoda kainodara, nuolaidų sistemos neegzistuoja.
    Primename, kad apskaitos bendrovėms taikomas atskiras planas Partneris (kaip apskaitos įmonei sumažinti kaštus už paslaugas).
Kaip apskaitos įmonei sumažinti kaštus už B1.lt paslaugas?

Pavyzdžiai kaip apskaitos įmonė gali gauti maksimalios naudos.
Yra dešimtys klientų kurie labai aktyviai naudojasi B1.lt jau ne pirmus metus, bet per paskutinius 12 mėnesių nesumokėjo nei cento.
Kai kurios apskaitos kompanijos turi net šimtus duomenų bazių. Jų klientai savarankiškai kelia pardavimus ir pirkimus (taupydami laiką apskaitos įmonei), o sukauptus taškus apskaitos įmonės išleidžia jiems reikalingam papildomam funkcionalumui. 


Ar B1.lt yra nemokamas apskaitos įmonėms?
Apskaitos kompanijos turi galimybę (arba):

  1. mokėti pilną kainą (tuo naudojasi 5-10% apskaitos įmonių);
  2. naudotis Partnerystės programa ir dirbti kaip aprašyta aukščiau pavyzdyje (rekomenduojama).

Kaip pasirūpinti, kad klientai tvarkingai pildytų duomenis?
Apie 60-70% apskaitos įmonių klientų patys nori dalyvauti apskaitoje: pildyti duomenis, žiūrėti duomenis arba ataskaitas, leidus buhalteriui daryti suderinimus. Klientai taupo Jums laiką ir dar sutinka už tai mokėti, tai yra tikras „win-win“.

Kad duomenų įvedimas ar redagavimas būtų užtikrintai tvarkingas, rekomenduojame atlikti šituos veiksmus:

  • Rakinti senus įrašus (pvz. uždarius mėnesį), kad klientai negalėtų atlikti koregavimų (taip ir buhalteriui ramiau miegosis, jis žinos, kad klientas niekaip, net ir norėdamas, negalės atlikti pakeitimų archyve)
  • Parinkti teisių rinkinius, kurie leidžia matyti arba redaguoti tik tam tikras dalis (pvz. kelti dokumentus į pirkimus ir pilnai administruoti pardavimus)
  • Priminti klientams, kad prie kiekvieno vartotojo galima matyti veiksmų statistiką, kurios pagalba galima atsekti ar buvo daromi pakeitimai;
  • Apmokinti klientą. Taip, delegavimas užima kažkiek laiko, ir net po pirmo mėnesio reikės papildomai pakalbėti su klientais. Bet vėliau klientai dažnai dirba net atidžiau už buhalterius ir taupo buhalterių laiką. Jeigu reikia pagalbos apmokymuose, B1.lt padės tai padaryti ir tai nieko Jums nekainuos

Ar yra įmonės vadovų, kurie nenorėtų jungtis į buhalteriją?
Mes tikrai nuolat girdime aibę istorijų, kad klientams buhalterija neįdomi ir nerūpi.
Bet empiriškai parodžius dideliam skaičiui klientų (direktoriams) apskaitą: „Čia matai savo pardavimus, čia gali eksportuoti, čia kliento istorija, o čia skolos, o čia tavo tiekėjai už visą įmonės gyvavimo laikotarpį“, nesame susidūrę nei su vienu atveju, kai direktorius pasakytų, kad jam tai visai neįdomu.
Vienintelė priežastis, dėl kurios direktorius nesijungia į buhalteriją — jis turi savo supaprastintą buhalteriją (Excel programoje, ant lapelio ar kur kitur).

Ar verta nuo kliento slėpti, kad naudojatės B1.lt?
Čia yra tik apskaitos įmonės sprendimas.
Bet taip apskaitos įmonė:
  • mažiau gauna naudos iš programos;
  • dirba daugiau, nes sukelia visus įrašus pati;
  • uždirba mažiau pinigų iš kliento, nes:
    • dirba neproduktyviai;
    • klientas paprasčiausiai mažiau sumoka;
  • moka daugiau už B1.lt.

Kaip B1.lt komanda gali Jums padėti aktyvuoti klientus?
Jeigu apskaitos įmonei reikalinga pagalba pajungiant klientus, B1.lt siūlo tokį algoritmą:

  1. B1.lt papildo Jums balansą 30% kas mėnesį, kol vyksta aktyvus klientų įtraukymas;
  2. B1.lt kartu su apskaitos įmone padaro kelis apmokymus klientams ir suteikią klientams planą „Minimalus“ nemokamai tam tikram laikui;
  3. Leidus apskaitos įmonei išsiunčia prenumeratą klientams informuojant ir motyvuojant klientus jungtis;
  4. Nemokamai apmokina visus norinčius klientus.

Jeigu reikia pagalbos jungiant el. parduotuves, dirbant su teisės rinkiniais ir t.t., primename, kad visa tai apskaitos įmonėms yra nemokama.

Kokie būna DB statusai?
B1.lt Įmonės duomenų bazės statusai: 
  1. Aktyvi DB — už kurią mokate mėnesinį mokestį. Pilna prieiga prie db ir atsarginės kopijos kasdien.
  2. Užšaldyta DB — už kurią mokate mėnesinį mokestį. Duomenys saugomi saugykloje, bet prieigos nėra. Tik atšaldžius db vėl prieiga suteikiama. Savarankiškas procesas statuso atstatymui.
  3. Archyvuota DB — už archyvuotą DB jūs nemokate. Duomenys duomenų bazėje saugomi protingą laiką ir pagal poreikį gali būti perkeliami iš saugyklos užsakius archyvuotos įmonės atstatymo paslaugą.  DB perkeliamos į archyvą, kai kliento B1.lt balanse nėra pinigų paslaugų apmokėjimui arba DB savininkas kreipėsi į B1.lt konsultavimą su prašymu perkelti jo turimą DB į archyvą.        
  4. Ištrinta DB — nemokama paslauga. Ištrynus DB galima atstatyti, jeigu kreipiatės per 5 d.d. į B1.lt užsakant paslaugą atsarginės kopijos atstatymas.
a. Kaip užbaigti registraciją kad naudotis programa nemokamai?
Paskyros aktyvavimas tik pardavimų registravimui žingsniai (paslauga nemokama):

1. Atsidariusiame lange pasirinkite „Sąskaitų faktūrų išrašymas“ 


2. Įveskite Jūsų įmonės duomenis, t.y., kurios įmonės pardavimo sąskaitas norite registruoti su B1.lt programa ir spauskite mygtuką „Užbaigti registraciją“.

3. Sukūrę įmonę, rodomas tai patvirtinantis pranešimas.
Kaip užsisakyti apmokymus, kurių metu supažindiname kaip dirbti su B1.lt programa?

Apmokymai, kurių metu supažindiname, kaip dirbti su B1.lt programa, vyksta per Zoom arba Microsoft Teams programą darbo dienomis 08.00 - 17.00 val. 

Apmokymų kaina: 50,00€+PVM/val.

Kad užsakyti apmokymus reikia:

  1. Atsiųsti užklausą dėl apmokymų per konsultavimo sistemą arba el.paštu į , nurodant savo telefono numerį, įmonės ar fizinio asmens duomenis, kuriam bus išrašyta sąskaita. Pridėti preliminarų klausimų sąrašą.
  2. Sulaukti patikslinimo dėl tinkamo abiems pusėms laiko suderinimo.
  3. Apmokėti išankstinę sąskaitą.
  4. Pasiruošti, kad veiktų (ausinės, garsiakalbis) mokymams sutartu laiku.
Kada užduoties nagrinėjimas yra mokamas?
Užduoties nagrinėjimas yra mokamas kai:
  1. B1.lt atliko užduoties nagrinėjimą;
  2. Surastos klaidos priežastys buvo (arba):
    • netinkamai įvesti kliento duomenys;
    • standartinės integracijos pakeitimas iš kliento pusės;
    • integracija buvo padaryta ne pagal taisyklės ir rekomendacijas.
Jei atliekamo tyrimo metu, surasta klaida yra iš B1.lt pusės — užduoties nagrinėjamas yra nemokamas ir klientui papildomas 50 Eur balansas.
Jeigu klientas atsisako patvirtinti užduoties nagrinėjimo taisykles, jo užklausa nebenagrinėjama ir perkeliama į statusą "Uždaryta".

PASTABA:  Prieš pradedant nagrinėti pateiktą užklausą, privaloma pasirūpinti, kad balansas būtų ne mažesne kaip 1 nagrinėjimo valandos kaina.
Kodėl užsakomieji darbai „brangūs“?
  1. B1.lt, kaip ir kiekviena IT įmonė turi ribotus programuotojų ir žmogiškųjų resursų išteklius. Kompanija stengėsi ištobulinti funkcijas, kuriomis naudojasi didžioji dalis vartotojų. Todėl į vienkartinius individualius darbus kompanija žiūri kaip ne į prioritetinius.
  2. Bet koks individualus darbas, kuris orientuotas į vieną klientą konkuruoja su darbu, kuris orientuotas į visus B1.lt klientus. Padaryti individualią ataskaitą 1 klientui arba naują ataskaitą visiems vartotojams užtrunka tiek pat ir turi tokią pat savikaina.
  3. Bet koks produkto ar paslaugos pagerinimas yra susijęs beveik su visa komanda, ir tai labai didina savikainą.
  4. Bet kokį individualų darbą reikia palaikyti ateityje ir techniškai ir per pagalbos sistemą, už ką klientas tikrai kategoriškai nenorės mokėti papildomai.
Kodėl man reikalingas Didelių DB serveris?

Visos įmonių duomenų bazės (DB), kurios bent kartą viršijo 1 GB dydį automatiškai perkeliamos į Didelių DB serverį.
Vartotojai nuolat prašė: „Norime stabilesnio programos veikimo, galime mokėti daugiau tik, kad stabiliau“.
Todėl ir atskiriame kai kurias DB į Didelių DB serverį — tai leis greičiau veikti visiems.
Mes papildomai rūpinomės bendros greitaveikos klausimais ir nenustodami darome bendrus gerinimus, kurie įtakoja visoms DB visose serveriuose. Didelės DB (DDB) akivaizdžiai parodo siauras sistemos vietas ir duoda kryptį tobulinimui.

  1. Kodėl DDB perkeliami į Didelių DB serverį?
    Tokios įmonės sudaro iki 0,2% visų įmonių, ir sunaudoja ypatingai daug serverio resursų:
    • vien generuojamų laikinųjų failų dydžiai matuojami TB-ais;
    • užklausos daromos 50-1.000 kartų lėčiau;
    • DB matavimo rodikliai parodo, kad apkrovimas skiriasi milijonais kartų (nuo įprastos DB) ir DDB sunauduoja didelį dalį CPU ir RAM;
    • duomenys tam tikrose moduliuose skaičiuojami šimtais tūkstančių ar milijonais įrašų.
    Akivaizdu, kad DDB negali būti išlaikomos naudojant paprastą kainodarą, kuri skirta 99,8%+ vartotojų. Todėl B1.lt savo nuožiūra prioretizuoja įmones kurių bazės yra labai apkrautos ir vykdo perkėlimo procesą į DDB serverį.

  2. Kodėl DDB bazės lėtėja nuo 1 GB o Google, GoogleDrive ar YouTube viskas greitai ir pigiai?

    Pagrindinė problema kad čia yra gyvi duomenys — jų negalima įdėti į „cache“.
    Kai duomenys yra Google ar Youtube sistemose, jie yra iš anksto paruošiami. Jie vieną kartą sureitinguojami, o po to labai daug kartų parodomi.
    Su apskaitos duomenimis taip nesigauna. Kai buhalteris pakeitė 1 skaičių — metinė ataskaita turi pasikeisti iškart. Ir čia negali būti jokios vakarykštės kopijos („cache“).
    Mūsų testai su skirtingo didžio DB ir skirtingais serveriais parodė, kad 1 GB — tai yra kritinis taškas, po kurio DB pradeda dirbti lėčiau ir reikalauja papildomo dėmesio. 1 GB tai tik vienas iš požymių, į kurį atsižvelgiama priimant sprendimą dėl DB perkėlimo į kitą serverį. 

  3. Nuo ko priklauso DB dydis?
    DB dydis priklauso nuo operacijų skaičiaus ir duomenų kiekio. Daugmaž (nes duomenų tipai yra skirtingi, ir vienas įrašas dažnai sukuria įrašus keliose lentelėse, o jos yra labai skirtingos) vienos DB vieno GB yra apie 1.000.000 DB įrašų.
     
  4. Ar papildomai saugomi duomenys Saugykloje turi įtakos DB dydžiui?
    Nuotraukos ir failai, keliami į B1.lt yra keliami į atskirą failų saugyklą. Šitie failai įtakos DB neturi ir nėra papildomai apmokestinami. Pačios saugyklos kainuoja santykinai nedaug, todėl klientai už tai neapmokestinami.

  5. Koks mano DB dydis, ar turiu užsakyti Didelių DB serverio paslaugą?
    Jums nereikia rūpintis dėl šito. Įmonės kurios viršija 800 MB pamatys atskirą pranešimą įmonės darbalaukyje (kad „Jūsų įmonės duomenų bazės dydis artėja prie 1GB ribos ir viršijus ribą, duombazė bus automatiškai perkelta į Didelių DB serverį“).
    Įmonės DB didžius galima pamatyti jūsų Paskyroje prie skilties „Įmonės ir vartotojai“.

  6. Kas turi mokėti už Didelių DB serverį, apskaitos įmonė ar klientas?
    Mūsų manymu, už tokias DB turėtų mokėti pats klientas, o ne apskaitos įmonė.
    Tam matome tokias priežastis:
    1. Duomenys lieka pas klientą ir juos nereikės perduoti pasibaigus sutarčiai;
    2. BDAR patikrinimo metu Klientas galimai turės mažiau klausimų;
    3. Apskaitos įmonės paslaugos kainą nereikia keisti ir įtraukti papildomus kaštus;
    4. Klientas pats supranta, kad jis moka atskirai už resursus.

  7. Ar tai brangu? Kiek kainuoja atskiras serveris kitur? 
    Kiek žinome, jei turite savo kur nors nupirktą apskaitos programą ir neturite jai sąnaudų, tai serverio sąnaudos su duomenų bazę 1GB+ bus tokios (pvz. Dedikuoti.lt kainos be  PVM);
    1. Du serveriai (analogas Amazon RDS), pvz. „Windows8“: 31.18€ x2 = 62.36€;
    2. Atsarginės kopijos: 1€;
    3. Jei jungiasi pvz. 5 žmonės, reikės atskirai 5-ių „Remote Desktop Access CALs“ licenzijų (kaina skiriasi nuo daug parametrų). Kainos nesuradome;
    4. 1-2 DevOps eksperto valandos per mėnesį priklausomai nuo reagavimo greičio: 70€ x 2 = 140€;
    5. Apskaitos programos atnaujinimai ir DevOps sąnaudos juos įdiegti. Kaina sutartinė;
    6. Įdiegimas, 1-4 DevOps valandos. Kaina: 70€ x 4 = 280€.

    B1.lt naudoja Amazon RDS serverius, jie yra gerokai brangesni ir stabilesni (empiriškai patikrinome).

  8. Ar mano duomenų bazė veiks greičiau Didelių DB serveryje?
    Mes atlikome matavimus su bent 15 skirtingų serverių resursais ir nepastebėjome ženkliai greitesnio veikimo, kai DB yra virš 1 GB dydžio.
    Jei serveriui neužtenka resursų, akivaizdu, kad jis pradeda veikti lėčiau. Bet, kai resursų daugiau negu pakankamai — DB veikimas nepagreitėja. Viskas priklauso nuo duomenų kiekio įmonės DB.

  9. Kodėl mano DB dydis svyruoja?
    DDB dydis gali svyruoti priklausomai nuo to, kaip dažnai dirbama su DB. DB didžiai sistemingai optimizuojami ir mažinami (neprarandant duomenų).