Gaunamų ir išrašomų PVM sąskaitų faktūrų teikimas VMI

i.SAF rinkmena


Visų programoje registruotų sąskaitų generavimas ir teikimas VMI

PRADĖKITE NAUDOTIS

i.SAF

Išrašytų ir gautų sąskaitų duomenų generavimas elektroniniu formatu

i.VAZ

Elektroninių važtaraščių pildymas ir generavimas 

SAF-T

Buhalterinių duomenų generavimas mokesčių administratoriui

Klausimai/Atsakymai

Dažniausiai užduodami klientų klausimai ir atsakymai

i.MAS

Sistema mažinanti administracinę naštą mokesčių mokėtojams

i.SAF

Programoje sėkmingai nustačius pradinius parametrus ir teisingai sukūrus operacijos rūšis galima generuoti i.SAF deklaraciją pagal tipus:

  • Gaunamų sąskaitų: pasirinkti už kurį laikotarpį generuoti, pusmetį, mėnesį ar ketvirtį ir sugeneruoti registrą;
  • Išrašomų sąsakitų: pasirinkti už kurį laikotarpį generuoti, pusmetį, mėnesį ar ketvirtį ir sugeneruoti registrą;
Sugeneruotą ataskaitą galite peržiūrėti, esant poreikiui pakoreguoti dokumente nurodytą sumą ir PVM, taip pat galite panaikinti dokumentą. Priklauso vartotojams turtintiems planą:  „Minimalus“, „Ekspertas“ ir „Partneris“.
PASTABA:
norint, kad visos sąskaitos į i.SAF deklaraciją atkeliautu automatiškai, būtina operacijos rūšyje uždėti varnelę ant " Įtraukti į PVM registrą" ir nurodyti PVM sąskaitos faktūros tipą.

Teikimas VMI

Nuo 2016 m. spalio 1d.  visos bendrovės, kurios yra pridėtinės vertės mokesčio mokėtojos, privalo teikti gaunamų ir išrašomų PVM sąskaitų faktūrų duomenis. PVM sąskaita faktūra gaunamų PVM sąskaitų faktūrų registre registruojama, nurodant teisingą jos išrašymo datą, tokią, kokia yra nurodyta dokumente (sausio mėn.), o įtraukimo į apskaitą rodoma data, kai PVM sąskaita faktūra gauta (vasario mėn.).

Programoje i.SAF registrą galima suformuoti XML formatu, kuris teikiamas VMI. Taip pat galima suformuoti PDF, EXCEL ir DOC formatais.