Kodėl neimportuojami banko išrašai, arba neįvyksta integracija su bankais
Naudojamas moduliuose: SEB, Šiaulių bankas, Swedbank, Luminor, Citadele, Revolut, URBO

DUK / Kodėl neimportuojami banko išrašai, arba neįvyksta integracija su bankais


1. Kodėl kartais banko išrašai yra neteisingi arba jų visai nėra?
Automatinio banko išrašų importo paslauga Lietuvoje dar nėra pilnai išdirbta. Kai kurie bankai ir mokėjimo įstaigos retais atvejais pateikia neteisingus išrašus arba jų iš viso nepateikia. Mes dedame visas pastangas, kad šios klaidos būtų pašalintos, tačiau tam reikia ir jūsų pagalbos.

2. Ką B1.lt daro, kad išspręstų šias problemas?
Mes aktyviai bendradarbiaujame su bankais ir mokėjimo įstaigomis, kad pašalintume klaidas jų sistemose. Kadangi esame didžiausias integratorius šioje srityje Lietuvoje, daugelį darbų atliekame pirmieji, o klaidų paieška ir taisymas vyksta tik bendradarbiaujant su mūsų klientais.

3. Ar už šią paslaugą taikomi papildomi mokesčiai?
Ne, automatinio banko išrašų importo paslauga nėra papildomai apmokestinama.

4. Ką galiu padaryti, jei pastebiu klaidas išrašuose?
Jei pastebėjote klaidų, prašome susisiekti su mumis per konsultavimo sistemą. Jūsų pagalba yra būtina, kad galėtume kuo greičiau išspręsti problemas ir užtikrinti paslaugos kokybę.

5. Kada bus išspręstos visos problemos su automatiniais banko išrašais?
Esame suinteresuoti šią funkciją įgyvendinti pilnai ir kuo greičiau. Jūsų bendradarbiavimas padeda mums greičiau pasiekti šį tikslą. Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už jūsų supratimą bei pagalbą.