Ką daryti, jei prašo įvesti patvirtinimo kodą „Authenticator“ (2FA)?
Naudojamas moduliuose: Mano duomenys

DUK / Ką daryti, jei prašo įvesti patvirtinimo kodą „Authenticator“ (2FA)?

Prisijungtus prie B1.lt programos (suvedus prisijungimo duomenis), programoje rodomas papildomas langas, kuriame rašoma: „Įveskite patvirtinimo kodą iš Authenticator“:


Tokiu atveju, reikia:
1. atidaryti pasisiųstą programėlę telefone („Google Authenticator“) arba kompiuteryje („Authenticator“);
2. programėlės lange pateikiamas sugeneruotas kodas, kurį reikia įvesti B1.lt programoje;
3. spausti „Prisijungti“.

Jei atidarius mobiliąją „Google Authenticator“ programėlę kodo nėra pateikiama, tokiu atveju reikia patikrinti kitą turimą paskyrą susietą Autentifikatoriaus programėle:

Jei autentifikavimo programėlę per klaidą panaikinta iš įrenginio, tokiu atveju reikia susiekti  el.paštu [email protected] arba telefonu +37046210322 ir informuoti specialistus apie esamą problemą.
Pastaba. Konsultantai pagalbą suteikia darbo dienomis 8:00 val. - 17:00 val. (pietų pertrauka 12:00 val. - 13:00 val.).


Kiti panašūs DUK pavadinimai
Kodėl reikia įvesti patvirtinimo kodą?
Kaip elgtis, jei prašo įvesti patvirtinimo kodą „Authenticator“ (2FA)?
Nerandu autentifikatoriaus kodo
Ką daryti, jei nerandu autentifikatoriaus kodo?
Ką daryti, jei praradau autentifikatoriaus kodą?
Ką daryti, jei nerandu autentifikavimo programėlę?
Kodėl prašomas 2FA kodas, kai bandau prisijungti prie savo paskyros?
Kodėl mano paskyra prašo 2FA kodo ir kaip jį gauti?
Kaip gauti 2FA kodą, kai jis prašomas prisijungimo metu?
Kodėl manęs klausia dėl 2FA kodo ir kur jis yra?
Kaip atstatyti savo 2FA kodą, jei jis nepasiekiamas?
Kaip atstatyti savo 2FA kodą, jei ištryniau programėlę?
Kur rasti 2FA kodą?
Ką daryti, jei nepavyksta įvesti 2FA kodo?
Negaunu 2FA kodo – ką daryti?
Kaip atkurti prieigą, jei neturiu 2FA kodo?
Koks yra mano 2FA kodas?
Kaip atkurti prieigą, jei neturiu 2FA kodo?