DUK / Ką daryti, jei prašo įvesti patvirtinimo kodą „Authenticator“ (2FA)?
Prisijungtus prie B1.lt programos (suvedus prisijungimo duomenis), programoje rodomas papildomas langas, kuriame rašoma: „Įveskite patvirtinimo kodą iš Authenticator“:
Tokiu atveju, reikia:
1. atidaryti pasisiųstą programėlę telefone („Google Authenticator“) arba kompiuteryje („Authenticator“);
2. programėlės lange pateikiamas sugeneruotas kodas, kurį reikia įvesti B1.lt programoje;
3. spausti „Prisijungti“.
Jei atidarius mobiliąją „Google Authenticator“ programėlę kodo nėra pateikiama, tokiu atveju reikia patikrinti kitą turimą paskyrą susietą Autentifikatoriaus programėle:
Jei autentifikavimo programėlę per klaidą panaikinta iš įrenginio, tokiu atveju reikia susiekti el.paštu [email protected] arba telefonu +37046210322 ir informuoti specialistus apie esamą problemą.
Pastaba. Konsultantai pagalbą suteikia darbo dienomis 8:00 val. - 17:00 val. (pietų pertrauka 12:00 val. - 13:00 val.).