User's manual

Where to start?

Dažniausiai užduodamų klausimų (DUK) paieška

Nuo ko pradėti

 

LTD, SP, IE, PC
Instructions on how to set the program settings for LTD, SP, IE, PC, etc.

Individual activity
Instruction on how to start work with Individual activity certificate

Registration (company establishment)


Register, create a company and issue your first invoice in a few minutes

Quick account registration will take 30 sec.

Creating a new company in just 1 minute.

The first invoice in 2 minutes.

How to use B1.lt accounting program
Paskyros naudojimas.
Company accounting usage.

 

Starting a new business without residues.
How to create a new company with balances in B1.lt. Transfer of balances
How to register in the B1.lt program to issue for free Invoicing?
1. Prisiregistruokite prie B1.lt programos, įvedę į naršyklę https://www.b1.lt/, užpildykite laukus ir paspauskite mygtuką „Registruotis“.

2. Atsidariusiame lange pasirinkite „Supaprastintas sąskaitų išrašymas“ 

3. Pasirinkite, kas esate įmonėje („Direktorius“ arba Vadybininkas“).

4. Įveskite Jūsų įmonės duomenis, t.y., kurios įmonės pardavimo sąskaitas norite registruoti su B1.lt programa ir spauskite mygtuką „Užbaigti registraciją“.

5. Sukūrę įmonę, gausite tai patvirtinantį pranešimą.
How to create a new company?
Paskyra → Darbalaukis

Norint sukurti naują įmonę, paspauskite mygtuką „+ Sukurti naują įmonę“.
Užpildykite naujos įmonės duomenis. Kurdami įmonę galite panaudoti turimos įmonės duomenis kaip šabloną. Pastaba. Pasirinkus jau esamą įmonę, visi jos duomenys bus nukopijuoti į naująją, t. y. kliento pavadinimas, sąskaitų planas, (jei buvo suvesti) pirkimai bei pardavimai ir pan.

Kai paspausite „Sukurti“, gausite pranešimą: „Kuriama įmonės duomenų bazė. Tai gali užtrukti iki 30 sek.“.

Get started (LTD, SP, IE, PC, etc.)

Instructions on how to start working with the accounting program, what parameters to set and how to do that:

1. Pradinių parametrų nustatymas:
1.1. Sąskaitų planas pagal savo įmonės veiklą;
How to create a new cor. account in the chart of accounts?

DK Sąskaitų planas

Užpildykite laukus:

1. „Kodas“ – naujas kodas korespondentinei sąskaitai
2. „Pavadinimas“ – įrašyti pavadinimą korespondentinei sąskaitai
3. „Priklausomybė“ – suminė korespondentinė sąskaita. Paspausti „pieštuko“ ikoną ir pasirinkiti iš sąskaitų plano kodą.

Atsargos — pažymėti varnele, jei toje kor. sąskaitoje yra vykdoma medžiagų / atsargų kiekinė apskaita. Jei vedama suminė atsargų apskaitą, varnele nežymėti.
Skaič. valiutų svyravimus — pažymėti varnele, jei kor. sąskaita naudojama įrašui valiuta išskyrus Eurus.
Avansinės apyskaitos — pažymėti varnele, jei šioje kor. sąskaitoje vykdoma avanso apyskaita.

4. Užregistravus kor. sąskaitą paspausti ,,Išsaugoti".

Pavyzdys: sukurti naują kor. sąskaitą bankui:

Pastaba. Laukelyje „Kodas“ esantis skaitmenų skaičius turi būti ilgesnis už kodą esantį laukelyje ,,Priklausomybės kodas".

1.2. Visų reikiamų parametrų nustatymas.
Filling in the "Accounting" parameters when starting work with B1.lt

Parametrai → Nustatymai → Buhalterija

Atsidariusiame lange užpildyti laukus su kor.sąskaitomis:
Užpildyti tik tuos laukus, kurie susiję su įmonės veikloje naudojamomis kor sąskaitomis.
Visada yra galima laukeliuose informaciją papildyti ar pakoreguoti.

Pastaba.
Instrukcijoje pateikiamos pavyzdinės korespondencinės sąskaitos iš sąskaitų plano, kad duomenys būtų teisingi, rekomenduojame kor. sąskaitas naudoti pagal savo įmonės patvirtintą sąskaitų planą ir apskaitos vedimo politiką.

Filling in system parameters

 Parametrai → Nustatymai → Sistema

1. Nurodyti vadovą laukelyje „Direktorius ar asmuo, kuris pasirašo įsakymus ir kt.“ spausti ;
1.1 iš sąrašo pasirinkti vadovą spaudžiant ;
1.2. jei vadovo nėra, sukurti spaudžiant mygtuką .
1.3 užpildyti privalomus laukus:

1.4 Spausti mygtuką „Išsaugoti“;
1.5 Pasirinkti vadovą iš sąrašo spaudžiant pasirinkimo mygtuką ;
2. Įkelti pardavimo sąskaitos logotipą;

2. Darbo užmokesčio parametrų nustatymas.
Wage codes (explanations).

DU Žinynai DU kodai

Šiame modulyje aprašomi darbo užmokesčio kodai, kurie naudojami darbo užmokesčio priskaitymui. Taip pat pažymėta, kurie kodai neįeina į VDU skaičiavimą.

Kodas           Pavadinimas

101                Pagrindinis atlyginimas (valandomis)

1011              Pagrindinis atlyginimas (dienomis)

110                DU suminis (jei darbuotojas dirba pagal darbo grafiką reikia naudoti)

102                Valandinis (jei darbuotojas dirba pagal darbo grafiką reikia naudoti)

103                Naktinis

104                Šventinis

105                Kenksmingos sąlygos

106                Labai kenksmingos sąlygos

107                Viršvalandžiai

108                Viršvalandžiai (savaitgalį)

109                Darbas poilsio dienomis

110                DU suminis

113                Procentai nuo sumos

121                Atostogos einamos (neįeina)

123                Atostogos busimos (neįeina)

124                Kompensacija už nepanaudotas atostogas (neįeina)

130                Nedarbingumas einamas (neįeina)

131                Nedarbingumas praeitas (neįeina)

140                Išeitinė pašalpa (neįeina)

150                Neapmokestinama pašalpa (mirus šeimos nariui) (neįeina)

201                Pavadavimas

202                Vienkartinė priemoka

203                Priemoka

204                Priskaitymas. Vidurkis (dienomis) (dažniausiai naudojamas mamadieniams apskaityti) (neįeina)

205                Premija (nesiskaičiuoja į VDU) (neįeina)

266                Priedas už konfidencialumą

400                Prastova (forse major) (neįeina)

500                Prastova (neįeina)

555                Apmokestinami komandiruotpinigiai (neįeina)

666                Neapmokestinami komandiruotpinigiai (neįeina)

777                Pajamos natūra (neįeina). Nuo šios sumos bus priskaičiuojami visi mokesčiai (GMP ir Sodra).

888                Kompensuojamos išlaidos neapmokestinamos mokesčiais (neįeina)

How to accrue pay to all employees with one click?

Pasiruošimui:

1. Darbuotojui priskirkite darbo užmokesčio kodą.

Personalas → Darbuotojai

Kiekvienam darbuotojui nustatykite darbo užmokesčio priskaitymui naudojamą kodą.

Įeikite į darbuotojo kortelę, Sutartys“ tabe.


Įėjus į sutarties duomenis, laukelyje DK kodas pasirinkite DU skaičiavimui naudojamą kodą. Pasirinkus kodą, paspauskite Išsaugoti“.

2. Darbo užmokesčio skaičiavimas.

DU → Darbo užmokestis

Skaičiuodami darbo užmokestį, sukūrus failą, už kurį laikotarpį skaičiuojate atlyginimą, paspauskite mygtuką prie Darbuotojai Išrinkti darbuotojus“ arba Sukurti naują įrašą“. Surašius visus darbuotojus, galite priskaityti pagrindinį atlyginimą visiems darbuotojams vieno mygtuko paspaudimu, paspauskite ant violetinio mygtuko Suskaičiuoti atlyginimą“. Jei visi skaičiavimai pavyko, gausite pranešimą ir jei atsirado klaida, pavyzdžiui, nepriskirtas DU kodas, nueikite į darbuotojo kortelę ir priskirkite kodą.

Suskaičiavus atlyginimą paspauskite Išsaugoti“
Pastaba. B1.lt vartotojams yra suteikta galimybė suskaičiuoti tik pagrindinį atlyginimą, be atostoginių ir kitų priedų. Norėdami priskaityti kitas su darbo užmokesčiu susijusias sumas įeikite į kiekvieno darbuotojo kortelę ir užregistruokite priskaitymą. Automatinis DU skaičiavimas galimas su 101, 1101 ir 102 kodu, jei naudojate suminį kodą programa nepaskaičiuos, reikės įeiti į kiekvieno darbuotojo kortelę ir užregistruoti priskaitymą.

What parameters to set to calculate wages?
1. Papildykite sąskaitų planą
DK Sąskaitų planas
Pakoreguokite sąskaitų planą pagal Jūsų įmonės veiklą ir poreikius.

2. Sukurkite padalinius
DU Žinynai Padaliniai
Sukurkite padalinius jei įmonė tokius turi ir priskirkite kor. sąskaitas Jei turite vieną padalinį, galite sukurti padalinį „Administracija“ ir įrašyti reikiamas kor. sąskaitas.

3. Darbo užmokesčio skaičiavimo koeficientai
DU Parametrai
Modulyje užpildyti koeficientai kurie bus naudojami darbo užmokesčio skaičiavimui, galite juos atidaryti ir pasitikrinti kokie koeficientai nustatyti. Jei juos norite pakoreguot, galite sukurti naujus koeficientus. Atkreipkite dėmesį į datą, kokia data bus įrašyta, nuo tos dienos bus taikomi įrašyti koeficientai.

4. Nustatykite parametrus „Parametrai“ modulyje
Parametrai → Nustatymai → DU parametrai
VMI klientas — sukurkite VMI klientą Klientai Klientai modulyje ir priskirkite jį šiame laukelyje.
SODRA klientas — sukurkite SODRA klientą Klientai Klientai modulyje ir priskirkite jį šiame laukelyje.
Komandiruočių sąnaudų kor. sąskaita — priskirkite dienpinigių kor. sąskaitą. Jei tokios neturite sukurkite ją DU Sąskaitų planas modulyje.

Užregistravus įrašus paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.
3. Finansinių ataskaitų ir deklaracijų parametrų nustatymas:
3.1. Finansinės atskaitomybės straipsnių susiejimas balanso ir pelno (nuostolių) ataskaitoms;
How to link cor. accounts with financial statement items?

Susieti kor. sąskaitą su straipsniu galima dviem būdais: pasirinkus straipsnį (pirma dalis) ir du kartus pelytės kairiuoju mygtuku paspaudus ant kor. sąskaitos (antra dalis) arba pasirinkus straipsnį (pirma dalis) ir kor. sąskaitą (antra dalis) nuspausti mygtuką "Susieti įrašus".

Ištrinti sąsajas galima 3 dalyje arba 4 dalyje.

finansinesstr

 

 

3.2. Sodros bei VMI deklaracijos.
What parameters are set in the declaration module?

Šiame modulyje nustatomi parametrai:

  • Soc. draudėjo kodas
  • EVRK kodas
  • Vadovo ar įgalioto asmens pareigų pavadinimas
  • Vadovo ar įgalioto asmens vardas, pavardė
  • Pranešimą užpildžiusio asmens vardas, pavardė, tel nr., el. pašto adresas
  • SODRA skyrius
  • Savivaldybė
  • FR0600-Kalendorinių metų proporcinis PVM ataskaitos procentas
  • FR0564 deklaracijai skirtos pardavimo operacijos rūšys
Soc. draudėjo kodas - nurodomas įmonės soc. draudėjo kodas, kuris bus įkeliamas į Sodros deklaracijas.
EVRK kodas - EVRK kodas kuris bus įkeliamas į VMI atitinkamas deklaracijas.
Vadovo ar įgalioto asmens pareigų pavadinimas - atitinkamas laukas iš Sodros deklaracijos.
Vadovo ar įgalioto asmens vardas, pavardė - atitinkamas laukas iš Sodros deklaracijos.
Pranešimą užpildžiusio asmens vardas, pavardė, tel nr., el. pašto adresas - atitinkamas laukas iš Sodros deklaracijos.
SODRA skyrius - atitinkamas laukas iš Sodros deklaracijos.
Savivaldybė - atitinkamas laukas iš Sodros ir VMI deklaracijos.
4. Žinynų užpildymas:
4.1. Prekių kortelių: prekės (paslaugos), prekių požymiai, prekių grupės, mato vienetai, gamintojai;
How to create a product / service card
Žinynai → Prekių kortelės Prekės

Modulyje spauskite žalią mygtuką „+“ sukurti naują įrašą.
Atsidariusiame lange „Prekė“ užpildykite laukus. Tik trys laukai yra privalomi, jie pažymėti žvaigždute. Visus kitus galite pildyti pagal poreikį:
  • Pavadinimas — įrašykite pavadinimą. Šis laukas yra privalomas;
  • Prekės požymis — pasirinkite prekės požymį „Prekė“ arba „Paslaugos“, arba sukurkite naują požymi. Svarbiausia atkreipti dėmesį, kuriampožymiui priskirta kiekinė apskaita. Šis laukas yra privalomas;
  • Kodas — įrašykite kodą;
  • Kaina be PVM — nurodoma prekės pardavimo kaina, priklauso nuo nustatytų parametrų;
  • PVM tarifas — nurodomas PVM tarifas;
  • Gamintojas — nurodomas gamintojas;
  • Savikaina — rodomaprekės savikaina, šis skaičius koreliuoja su sandėlio informacija;
  • Grupė — gali būti sukurta grupė ir priskirta prekei;
  • Mato vnt. — nurodomas mato vienetas, jį galite pasirinkti iš galimų, paspaudus pieštuko ikoną. Šis laukas yra privalomas;
  • Kaina su PVM — nurodoma pardavimo kaina su PVM;
  • Min. kiekis — minimalus gaminio kiekis;
  • Kilmės šalis — nurodoma gaminio kilmės šalis;
  • Likutis — rodomas prekės likučio skaičius, šis skaičius koreliuoja su sandėlio informacija;
  • Barkodas — įveskite brūkšninį kodą;
  • Pirkimo kor. sąskaitą — galite įrašyti pirkimo kor. sąskaitą. Registruojant pirkimą, pasirinkus šią kortelę, kor. sąskaitos informacija koreliuos su  šiuo laukeliu;
  • Pardavimo kor. sąskaita — galite įrašyti pardavimo kor. sąskaitą. Registruojant pardavimą, pasirinkus šią kortelę, kor. sąskaitos informacija koreliuos su šiuo laukeliu;
  • Sąnaudų kor. sąskaitą — galite įrašyti nurašymo kor. sąskaitą. Registruojant nurašymą, pasirinkus šią kortelę, kor. sąskaitos informacija koreliuos su šiuo laukeliu.
Parinktyje ,,Tiekėjų kodai“ galite įrašyti tiekėją ir kodą. Parinktyje ,,Vertimai“ galite įrašyti prekės vertimą.
Aprašę laukus, spauskite ,,Išsaugoti“.
How upload product cards with updated information to the B1.lt program

Parametrai  → Duomenų importas → Prekių kainų atnaujinimas

Prekių kainų atnaujinimas susidaro iš 4 žingsnių:

  1. Pasirinkti šabloną
  2. Parsisiųsti šabloną
  3. Įkelti paruoštą failą
  4. Importuoti failą

Modulyje pasirinkite „Prekių kainų atnaujinimas”, pažymėkite ir spauskite ant rodyklės ,,Kitas žingsnis”.

Atsidariusiame lange parsisiųskite duomenų failo Excel šabloną, į kurį reikės pildyti informaciją, spauskite ant „Parsisiųsti šabloną”. Užpildykite parsisiųstą lentelę, laukų reikšmės nurodytos B1.lt programoje. Atkreipkite dėmesį kodas arba barkodas laukai yra privalomi, t.y. kažkuris laukas turi būti užpildytas, visi kiti pagal poreikį. Jums reikia nukopijuoti atitinkamus duomenis iš pirmo suformuoto failo (Žinynai → Sandėlio → Prekės modulyje) ir užpildyti informaciją į B1.lt naujo parsiųsto šablono atitinkamus stulpelius. Kai užpildysite lentelę, spauskite ant rodyklės „Kitas žingsnis”.


Laukelyje „Failas” nutemkite arba spustelkite pasirinkti. Pasirinkite užpildytą failą ir įkelkite į B1.lt programą.

Suimportavus failą, būtinai patikrinkite Žinynai → Prekių kortelės → Prekės modulyje ar prekių informacija atnaujinta.

4.2. Instrukcijos.
4. Link the newly created operations to the series

Žinynai → Sandėlio → Dok. Serijos

Spauskite žalią mygtuką „+“ sukurti naują įrašą ir aprašykite reikiamus laukus. T.y. priskirkite seriją ir numerį prie naujai sukurtos operacijos. Taip pat pažymėkite varnele „Spausdinti sąskaitą“.

Pastaba. Seriją ir numerį naudokite pagal savo įmonės specifinę numeraciją.

Exemplary types of transactions

Pirkimo grąžinimas

1. Jei grąžinama tik paslauga ar pritaikoma nuolaida:

akcijos

2. Jei tai yra prekių gražinimas (turi sumažėti prekių likutis):

kredit


3. Vidinis judėjimas (prekių perkėlimas tarp sandėlių)

vidinis_judėjimas

4. Prekių nurašymas

Sąnaudų kor. sąskaita - dažniausiai naudojama nurašymų sąskaita, jei nurašant prie prekės pažymėsite kitą kor. sąskaitą, tai nurašymas bus į nurodytą sąskaitą.

nurašymas

5. Pardavimas iš kasos aparato:

Pardavimas su kasos čekiu

kasos_cekis

6. Pardavimas pagal dienos lapą

dienos_lapas

7. Komercinis pasiūlymas

komercinis_pasiūlymas

8. Inventorizacijai įvesti "Trūkumo operacija"


9. Inventorizacijai įvesti "Pertekliaus operacija"


5. Elektroninių parduotuvių susiejimas su B1.lt.
6. POS kasos aparatų susiejimas su B1.lt.
How does data synchronization from Raso cash register work?

Sandėlis → Kasos pardavimai

Pardavimai iš Raso kasos aparato į B1.lt įkeliami į Sandėlis → Kasos pardavimai modulį ir Sandėlis → Prekyba. Jei įrašas pilkas Sandėlis → Kasos pardavimai, tai pardavimo įrašas sutvarkytas, t.y. prekė nusirašė iš sandėlio. Jei įrašas baltas, galite priskirti nurašomą prekę ranka. Kasos pardavimai modulio lange yra stulpelis „Tipas“. Šiame laukelyje galite pamatyti kokia operacija atėjo iš Raso kasos aparato: pardavimas, grąžinimas ar SF. Pardavimo ir SF dokumentai užsiregistruojami Sandėlis → Prekyba modulyje su kor. sąskaitomis, t.y pagal sukurtas operacijos rūšis.

Pastaba.

  • Jei pasirinktas integracijoje teikėjo tipas „KVITAS“, rekomenduojame išskaidyti apmokėjimo faktą (apmokėta grynais, kortele, kitaip) darant papildomą įrašą per DK → Bendrasis žurnalas.
  • Jei pasirinktas integracijoje teikėjo tipas „RIVILĖ“, gautas pajamas iš kasos aparato rekomenduojame registuoti per DK → Bendras žurnalas kuriant D įrašą. Nes įkeltas įrašas iš kasos aparato tik nurašo prekės (Dienos lapas operacijos rūšis), o pajamas reikia užregistruoti ranka.
How to connect B1.lt with ASPA cash register?

1. Atidarykite nuorodą https://jdk.java.net/archive/ ir parsisiųskite 13.0.2 (build 13.0.2+8) windows/x64 ZIP archyvą.

2. Sukurkite naują aplankalą pavadinimu ,,Java“, kur saugosite išarchyvuotą failą. Kelias turi atrodyti taip: C:\Program Files\Java.
3. Išarchyvuokite Java aplankale ,,windows/x64 ZIP archyvą“. Kelias iki Java.exe turi atrodyti taip: C:\Program Files\Java\jdk-13.0.1\bin\java.exe.

Nustatykite kelią:

4. Atidarykite „Variables“ nustatymus.

Paspauskite „Start“ meniu mygtuką  ir įrašykite „Variables“.

5. Atsidarys langas ,,System Properties“. Spauskite mygtuką ,, Environment Variables“

6. Sukurkite naują kintamąjį, atsidariusiame lange spauskite ,,New“.

7. Atsidariusiame lange ,,New System Variable“, įrašykite reikšmes:

Name: JAVA_HOME.

Value: C:\Program Files\Java\jdk-13.0.2

Įrašę laukus, spauskite OK“.

8. Atsidariusiame lange „Environment Variables“, pažymėkite ant Path ir paspauskite ,,Edit...“ mygtuką.

9. Atsidariusiame lange „Edit environment variable“, spauskite ant mygtuko „New“

Aktyvuosis eilutė ir įrašykite į ją reikšmę: %JAVA_HOME%\bin. Įrašę reikšmę, spauskite „OK“.

10. Atidarykite „Command Prompt“.

Paspauskite „Start“ meniu mygtuką  ir įrašykite „Command Prompt“

11. Atsidariusiame lange „Command Prompt“, įrašykite „Java -version“ ir patikrinkite, ar viskas teisingai sukonfigūruota.

Turi parodyti:

    java version "13.0.1" 2019-10-15

    Java(TM) SE Runtime Environment (build 13.0.1+9)

    Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (build 13.0.1+9, mixed mode, sharing)

Jei šios informacijos nerodo, įsitikinkite, ar teisingai suformuoti nustatymai. Taip pat gali padėti kompiuterio perkrovimas.

12. B1.lt svetainėje parsisiųskite sinchronizavimo programą (skyriuje „Kaip tai veikia“).

13. Išarchyvuokite parsiųstą *.jar failą į Jums patogiausią vietą.

14. Tada pažymėkite failą su dešiniu mygtuku, atsidariusiame lange spauskite Create shortsut“.

15. Ant naujo failo, t.y., ant „Shortsut“ pažymėkite failą su dešiniu mygtuku, atsiradusiame lange pasirinkite Properties“.

16. Atsidariusiame lange „Shortsut“, į Target lauką įrašykite - javaw -jar ir spauskite OK“.

17. b1_data_sync turėtų visada būti įjungtas, kai kompiuteris paleidžiamas.

Be atidaryto lango duomenys nebus sinchronizuojami į B1.lt. Kai norėsite dirbti, paleiskite b1_data_sync.
18. b1_data_sync lange įrašykite iš B1.lt programos Parametrai → Kasos aparatai sukonfiguruotą „API raktas“ ir „API slaptažodis“, išsaugokite.

How to set cash register settings B1.lt?
Parametrai → Integracijos → Kasos aparatai
Pajungus kasos aparata, norint kad visi pardavimai per kasos aparata parkeliautų į B1.lt sistemą reikia nustatyti reikalingus punktus.

1. Pradžioje pasiruošti prekės kortelę (jei bus parduotą ne vieną konkreti prekė iš sandėlio). Žinynai Prekių kortelės Prekės


2. Sukurti dienos ataskaitai operacijos rūšį. Žinynai Sandėlio Operacijos rūšis

3. Tada nustatome iš kokio sandėlio prekės bus nurašomos ir ar tai bus daroma automatiniu būdu. (Atminkite - prekės nusirašys tik tokiu atvejų jei bus pakankamas likutis sandėlyje)


Laukelyje „Prekių / paslaugų požymiai“ perkelkite reikiamus laukus į kairę pusę.
Why don't the goods cards in the cash register be renewed?

Jei informacija apie prekes neatsinaujina kasos aparate, patikrinti Žinynai → Prekių kortelės → Prekės:

  • prekės pavadinimo ilgis ne daugiau 80 simbolių; 
  • užpildytas laukas „Barkodas“. Barkodas turi būti unikalus, t.y kodas negali kartotis, kitaip sistema gaus iš kasos aparato klaidingus duomenis;
  • prekė turi požymį „Aktyvi?“;
  • nurodytas PVM tarifas. Neužpildžius tarifo į programą pardavimai bus importuoti be PVM;

 

7. Likučių perkėlimas
7.1. Klientų (tiekėjų ir pirkėjų), prekių kortelių importas;
How to transfer customer cards to the B1.lt program?

Jūsų ankstesnė buhalterinė programa turėtų palaikyti duomenų eksportą į Excel formatą. Jums tereikia suformuoti klientų sąrašą su reikiamais duomenimis.

Klientų kortelių perkėlimą sudaro 4 žingsniai:

  • Pasirinkti šabloną;
  • Parsisiųsti šabloną;
  • Įkelti paruoštą failą;
  • Importuoti failą;

Parametrai → Duomenų importas → Klientai

Modulyje pasirinkite „Klientai“, pažymėkite ir spauskite ant rodyklės „→ Kitas žingsnis“.

Parsisiųskite duomenų failo Excel šabloną, į kurį reikės pildyti klientų duomenis, spauskite ant „Parsisiųsti šabloną“. Užpildykite parsisiųstą lentelę. Laukų reikšmės nurodytos B1.lt programoje.  Atkreipkite dėmesį, kurie laukai yra privalomi. Kurie laukai neprivalomi, galite juos nepildyti. Jūsų ankstesnė buhalterinė programa turėtų palaikyti duomenų eksportą į Excel formatą. Jums tereikia nukopijuoti atitinkamus duomenis iš ankstesnės buhalterinės programos eksporto failo į šablono atitinkamus stulpelius.

Kai užpildysite lentelę, spauskite ant rodyklės „→ Kitas žingsnis“.

Laukelyje „Failas“ nutemkite arba spustelkite pasirinkti. Raskite failą savo kompiuteryje ir pasirinkite užpildytą failą, įkelkite į B1.lt programą.

Suimportavus failą, klientai duomenys užsiregistruos Klientai Klientai modulyje.

How to create a new client?

Klientai → Klientai → Spausti žalią mygtuką „+“ pridėti naują įrašą.

Bendra informacija — užpildyti privalomus laukus bei kitą Jums reikalingą informaciją apie klientą;

Adresai, filialai — spausti žalią mygtuką „+“ pridėti naują įrašą, užpildyti reikiamus laukus, pažymėti varnelėmis prie adreso „Korespondencijai“ ir „Registracijai“.

Banko sąskaitos — norėdami pridėti banko sąskaitą, spausti žalią mygtuką „+“ pridėti naują įrašą;

Pastaba: Jei tai Jūsų įmonės banko sąskaitos numeris, reikia varnele pažymėti kuri „Pagrindinė“ ir kurią banko sąskaitą „Rodyti sąskaitoje“ (matysis pardavimo sąskaitoje). Užregistravus klientą, spauskite mygtuką „Išsaugoti“.
Pastaba: B1.lt programoje visi klientai, tiekėjai, pirkėjai bei darbuotojai ir Jūsų įmonė yra bendrajame sąraše „Klientai“ → modulyje „Klientai“.

How to transfer the product cards to the B1.lt program

Parametrai → Duomenų importas → Prekių kortelės

Prekių likučių perkėlimas susidaro iš 4 žingsnių:

  1. Pasirinkti šabloną
  2. Parsisiųsti šabloną
  3. Įkelti paruoštą failą
  4. Importuoti failą

Modulyje pasirinkite Prekių kortelės”, pažymėkite ir spauskite ant rodyklės ,,Kitas žingsnis”.

Atsidariusiame lange parsisiųskite duomenų failo Excel šabloną, į kurį reikės pildyti prekių likučius, spauskite ant Parsisiųsti šabloną”. Užpildykite parsisiųstą lentelę, laukų reikšmės nurodytos B1.lt programoje, atkreipkite dėmesį kurie laukai yra privalomi. Kurie laukai neprivalomi, galite  nepildyti. Jūsų ankstesnė buhalterinė programa turėtų palaikyti duomenų eksportą į Excel formatą. Jums tereikia nukopijuoti atitinkamus duomenis iš ankstesnės buhalterinės programos eksporto failo į B1.lt šablono atitinkamus stulpelius. Kai užpildysite lentelę, spauskite ant rodyklės Kitas žingsnis”.

Laukelyje Failas” nutemkite arba spustelkite pasirinkti. Pasirinkite užpildytą failą ir įkelkite į B1.lt programą.

Suimportavus failą, būtinai patikrinkite Žinynai → Sandėlio → Prekės modulyje, užsiregistruos prekių kortelės.

How to create a product / service card
Žinynai → Prekių kortelės Prekės

Modulyje spauskite žalią mygtuką „+“ sukurti naują įrašą.
Atsidariusiame lange „Prekė“ užpildykite laukus. Tik trys laukai yra privalomi, jie pažymėti žvaigždute. Visus kitus galite pildyti pagal poreikį:
  • Pavadinimas — įrašykite pavadinimą. Šis laukas yra privalomas;
  • Prekės požymis — pasirinkite prekės požymį „Prekė“ arba „Paslaugos“, arba sukurkite naują požymi. Svarbiausia atkreipti dėmesį, kuriampožymiui priskirta kiekinė apskaita. Šis laukas yra privalomas;
  • Kodas — įrašykite kodą;
  • Kaina be PVM — nurodoma prekės pardavimo kaina, priklauso nuo nustatytų parametrų;
  • PVM tarifas — nurodomas PVM tarifas;
  • Gamintojas — nurodomas gamintojas;
  • Savikaina — rodomaprekės savikaina, šis skaičius koreliuoja su sandėlio informacija;
  • Grupė — gali būti sukurta grupė ir priskirta prekei;
  • Mato vnt. — nurodomas mato vienetas, jį galite pasirinkti iš galimų, paspaudus pieštuko ikoną. Šis laukas yra privalomas;
  • Kaina su PVM — nurodoma pardavimo kaina su PVM;
  • Min. kiekis — minimalus gaminio kiekis;
  • Kilmės šalis — nurodoma gaminio kilmės šalis;
  • Likutis — rodomas prekės likučio skaičius, šis skaičius koreliuoja su sandėlio informacija;
  • Barkodas — įveskite brūkšninį kodą;
  • Pirkimo kor. sąskaitą — galite įrašyti pirkimo kor. sąskaitą. Registruojant pirkimą, pasirinkus šią kortelę, kor. sąskaitos informacija koreliuos su  šiuo laukeliu;
  • Pardavimo kor. sąskaita — galite įrašyti pardavimo kor. sąskaitą. Registruojant pardavimą, pasirinkus šią kortelę, kor. sąskaitos informacija koreliuos su šiuo laukeliu;
  • Sąnaudų kor. sąskaitą — galite įrašyti nurašymo kor. sąskaitą. Registruojant nurašymą, pasirinkus šią kortelę, kor. sąskaitos informacija koreliuos su šiuo laukeliu.
Parinktyje ,,Tiekėjų kodai“ galite įrašyti tiekėją ir kodą. Parinktyje ,,Vertimai“ galite įrašyti prekės vertimą.
Aprašę laukus, spauskite ,,Išsaugoti“.
7.2. Buhalterinių likučių registravimas: pirkėjų, tiekėjų skolos ir kiti įrašai;
How to record accounting balances?

DK → Bendras žurnalas
Buhalteriniai likučiai įvedami modulyje „Bendras žurnalas“.

Norėdamas pridėti debetinį, kreditinį ar korekcinį įrašą, turėtumėte spausti mygtuką pridėti_rod atitinkamam veiksmui atlikti.. Pasirinkus „D įrašą“ arba „K įrašą“, atidaroma DK kortelė. Korekcinio įrašo patariame nesirinkti – šis įrašas apima valiutos kurso svyravimus.

Debetas
Norėdamas sukurti įrašą „Skolos tiekėjams“ (kor. sąskaita 443X), turėtumėte spausti pridėti „D įrašą“. Atsidariusioje lentelėje parinktį „Debeto operacija“ rasite kairėje pusėje, o parinktį „Kreditas„ – dešinėje pusėje.

  1. Klientas – įmonė, kurios apskaitą vedate ( iš žinyno pasirenkama Jūsų įmonė);
  2. Dokumento nr. – įrašomas dokumento numeris;
  3. Dok. data – įrašykite likučio perkėlimo datą;
  4. Kor. sąskaitos kodas – įrašykite tarpinę kor. sąskaitą, 99 kor sąskaitą.
  5. Valiuta – numatyta parinkti pagrindinę valiutą. Jei yra poreikis, ją galite keisti. Kai valiutos kursas kinta, jis turi būti importuotas. Atlikti tai galite, pasirinkę atitinkamą mygtukąimport._kurs;
  6. Laukelis „Suma“ bus supildomas automatiškai, todėl šio laukelio atskirai pildyti  i nereikia.

Kreditas

  1. Kor. sąskaita — pasirenkama skolų sąskaita 4431 (ar tokia, kuri Jums reikalinga);
  2. Suma — įrašoma pasirinktos valiutos suma;
  3. Klientas — numatyta parinkti debeto klientą. Norėdami pasirinkti reikiamą klientą, klientų žinyne paspauskite pieštuko ikoną ir pasirinkite. Jei kliento neturite, galite pridėti naują;
  4. Komentaras — jei reikalinga, pridėkite komentarą.
  5. Priklausomai nuo poreikio, pasirinkite reikiamą mygtuką:
    1. išsaugoti norėdami išsaugoti įrašą;
    2. saug-prid norėdami išsaugoti ir sukurti naują kredito įrašą. Tokiu būdu skolos skirtingiems klientams suvedamos vienu dokumentu. 

Suvedus visus duomenis, spausti saugoti_kort. Suradus įrašą bendrajame žurnale ir jį pažymėjus (atsiradus žaliam fonui),, galima spragtelėti du kartus kairiu pelės klavišu ir atidaryti įrašo koregavimo funkciją. Tokiu būdu atitinkamai suvedami visi kiti buhalterinės apskaitos  likučiai.

7.3. Kasos ir banko likučių registravimas;
How do I enter my initial bank balance?

Bankas → Bankas

1. Pasirinkite banką
Pasirinkite, kuria banko sąskaita norite atlikti operacijas. Laukelyje „Bankas“ spauskite pieštuko ikoną ir pasirinkite banką.

Pastaba. Jei banko sąskaitos pasirinkti negalite, sujunkite banko sąskaitas su kor. sąskaitomis.

2. Užregistruokite banko likutį
Pasirinkus sąskaitą, atsiranda mygtukai „Sukurti (D)“ ir „Sukurti (K)“, atitinkamai leidžiantys sukurti debetinį ar kreditinį įrašą. Pradiniam likučiui įvesti, pasirinkite „Sukurti (D)“ įrašą.

Atsidariusioje lentelėje užpildykite laukus:

Pradinis klientas — iš kliento sąrašo pasirinkite Jūsų įmonę;
Data — įrašykite datą, kurios dienos didžiosios knygos likučius norite įkelti.

Norėdami sukurti naują įrašą, prie pozicijos paspauskite mygtuką „Pridėti naują įrašą“.
Kor. sąskaita — nurodykite tarpinę kor. sąskaitą, t.y. 99 kor. sąskaitą;
Suma — įrašykite nurodytos datos banko sąskaitos likutį.

Užpildžius laukus, spausti mygtuką „Išsaugoti“.
Išsaugojus įrašą, galite patikrinti, kokios kor. sąskaitos buvo užregistruotos.

How to enter the initial cash balance?
1. Kasa → Žinynai

Nustatykite visus reikiamus parametrus: Atsakingi asmenys, Kasų žinynas, Kasos serija ir nr. 
Atsakingi asmenys — užregistruokite kasininką ir buhalterį.
Kasų žinynas — kor. sąskaitą sujunkite su pavadinimu. Nustatykite valiutą. Jei kor. sąskaitos neturite DK → Sąskaitų planas, sukurkite naują.
Kasos serija ir nr. — nustatykite seriją.

2. Kasa → Kasa
Kasą, kuria norite dirbti, galite pasirinkti laukelyje „Kasa. Pasirinkus kasą, atsiranda mygtukai „Sukurti (D)“ ir „Sukurti (K)“, atitinkamai leidžiantys sukurti debetinį ar kreditinį įrašą. Sukurti (D) — sukurti kasos pajamų orderį (KPO), sukurti (K) — sukurti kasos išlaidų orderį (KIO), mygtukas „Spausdinti“ — spausdinti kasos pajamų arba išlaidų orderį.

kasa

Norėdami įvesti pradinį likutį, pasirinkite „Sukurti (D)“ įrašą.
Atsidariusioje lentelėje užpildykite laukus:
Pradinis klientas — iš kliento sąrašo pasirinkite  Jūsų įmonę;
Data — įrašykite datą, kurios dienos didžiosios knygos likučius norite įkelti.

Norėdami sukurti naują įrašą, prie pozicijos paspauskite mygtuką „Pridėti naują įrašą“.
Kor. sąskaita — nurodykite tarpinę kor. sąskaitą, t.y. 99 kor. sąskaitą;
Suma — įrašykite nurodytos datos banko sąskaitos likutį.

Užpildžius laukus, spausti mygtuką „Išsaugoti“.
Išsaugojus įrašą, galite patikrinti, kokios kor. sąskaitos buvo užregistruotos.

7.4. Prekių likučiai;
How to transfer the goods balances to the B1.lt program

Jūsų ankstesnė buhalterinė programa turėtų palaikyti duomenų eksportą  Excel formatu. Jums tereikia suformuoti prekių likučių failą su reikiamais duomenimis.

Parametrai → Duomenų importas → Prekių likučiai.

Prekių likučių perkėlimą sudaro 4 žingsniai:

  • Pasirinkti šabloną;
  • Parsisiųsti šabloną;
  • Įkelti paruoštą failą;
  • Importuoti failą.

Modulyje pasirinkite ,,Prekių likučiai“, pažymėkite ir spauskite ant mygtuko ,,Kitas žingsnis“.

Atsidariusiame lange parsisiųskite duomenų failo Excel šabloną, į kurį reikės pildyti prekių likučius. Norėdami tai padaryti, spauskite žalią mygtuką ,,Parsisiųsti šabloną“. Užpildykite parsisiųstą lentelę (laukelių reikšmės nurodytos B1.lt programoje) atkreipkite dėmesį, kurie laukai yra privalomi. Tų, kurie neprivalomi, galite nepildyti. Jūsų ankstesnė buhalterinė programa turėtų palaikyti duomenų eksportą Excel formatu. Jums tereikia nukopijuoti duomenis iš ankstesnės buhalterinės programos eksporto failo į B1.lt šablono atitinkamus stulpelius.
{remainder-import-attributes}

Kai užpildysite lentelę, spauskite mygtuką,,Kitas žingsnis“.

Laukelyje ,,Failas“ nutemkite failą į įkėlimui skirtą sritį ekrane arba spragtelėkite kairiu pelės klavišu ir pasirinkite failą iš aplanko, kuriame jis išsaugotas. Tokiu būdu įkelsite jį į B1.lt programą.

Importavus likučius, suformuotą failą rasite modulyje Sandėlis Pirkimai,  funkcija ,,Likučių įvedimas“. Importavus failą, būtinai jį patikrinkite. Taip pat modulyje Žinynai Sandėlio Prekės, bus užregistruotos prekių kortelės.

7.5. Ilgalaikio turto likučių registravimas.
How to record the entry of fixed assets when the balance of DK is transferred?

Ilgalaikį turtą eksploatuoti galima tik tuomet, kai ši prekė yra sandėlyje, t.y. turi būti įvestas ilgalaikio turto pirkimo dokumentas. Tik tada prekę kaip ilgalaikį turtą galima eksploatuoti.

1. Sukurkite operaciją ilgalaikiui turtui įvesti:

Žinynai → Sandėlio → Operacijos rūšys

Modulyje spauskite žalią mygtuką „+“ sukurti naują įrašą. Kokias kor. sąskaitas naudosite operacijai, tokiais įrašais bus registruojama apskaitoje.
Sukurkite naują operaciją „Likučių įvedimas“ su reikiamais nustatymais ir kor. sąskaitomis. Užpildžius laukus, paspausti mygtuką „Išsaugoti“.
Pastaba. Jei naudojate tarpinę kor. sąskaitą 2060, būtinai patikrinkite sąskaitų plane ar ties šia kor. sąskaita yra pažymėta varnele.

2. Sukurkite prekės kortelę
Sukurkite kortelę, pvz., „Automobilis“ , prekės požymiu pasirinkite „Prekės“ su pažymėta kiekine apskaita. Aprašius nustatymus, spausti „Išsaugoti“.
Prekės požymis
3. Užregistruokite ilgalaikio turto pirkimą
Sandėlis → Pirkimai
Modulyje sukurkite naują įrašą, paspaudžiant mygtuką „Pridėti naują įrašą“. Registruodamas įrašą, pasirinkite sandėlį ir operaciją „Likučių įvedimas“. Klientu nurodykiteJūsų įmonę, nurodykite ilgalaikio turto pirkimo datą, t.y. kada turtas buvo nupirktas arba vėliausią įsigyto turto datą. Lentelės „Pirkimo pozicija“ laukelyje „Prekė“ pasirinkite sukurtą prekę, t.y. automobilį ir nurodykite pirkimo sumą, t. y. už kokią sumą ilgalaikis turtas buvo įsigytas (ne likutis).

4. Sukurkite ilgalaikio turto grupes
Turtas → Ilgalaikis turtas → Žinynai → IT grupės
Grupės bus naudojamos kaip žinynas. Tuomet galėsite prekę eksploatuoti, skaičiuoti nusidėvėjimą (amortizaciją) ar atlikti inventorizaciją.
5. Ilgalaikio turto įtraukimas
Turtas → Ilgalaikis turtas → Ilgalaikis turtas
Spauskite mygtuką „Pridėti naują įrašą“ ir pridėkite ilgalaikio turto dokumentus.
Atsidariusioje lentelėje užpildykite šiuos laukus:
  • IT grupę — pasirinkus automatinį būdą, bus užpildytos kor. sąskaitos;
  • Inventoriaus Nr.;
  • Pasirinkite, kokia skaičiavimo metodika bus taikoma nusidėvėjimui apskaičiuoti. Galimi keturi variantai: tiesiogiai proporcingas, dvigubas – mažėjančios kainos, produkcijos arba metų skaičiaus;
  • Inventorius — iš likučių pasirenkamas ilgalaikis turtas;
  • Nurodykite eksploatacijos datą. Pastaba. Data negali būti nurodyta ankstesnė nei daikto įsigijimo;
  • Įvedimo į ekspl. aktas — paspauskite mygtuką „+“, norint sukurti aktą, t.y. iš sandėlio perkelti į IT;
  • Nurodykite, kokia bus likvidacinė vertė.
Užpildžius šiuos laukus, spausti mygtuką „Išsaugoti“.
Nusidėvėjimo įvedimas

Įeikite į kortelę ir užregistruokite nusidėvėjimą. Lentelėje „Nudėvėjimas“ užregistruokite sukauptą nusidėvėjimą su tarpine kor. sąskaitą 99. Nurodykite, kokia data perkeliate DK likučius.

Užregistravus amortizaciją, spausti mygtuką  „Išsaugoti“. Ilgalaikis turtas užregistruotas.

8. Pirkimo ir pardavimo dokumentų registravimas:
8.1. Pirkimo dokumento registravimas;
How to import purchase documents to B1.lt?

Prieš darant pirkimo dokumentų importą reikia:

A. importuoti klientų korteles
B. importuoti prekių korteles

Parametrai → Duomenų importas → Pirkimai

1. Pasirinkti duomenų importo tipą ir spausti ant rodyklės ,,Kitas žingsnis”

2. Atsidariusiame lange parsisiųsti duomenų failo Excel šabloną, spausti mygtuką Parsisiųsti šabloną” ir spausti mygtuką Kitas žingsnis”.
Šablono užpildymui stulpelių reikšmės nurodytos B1.lt programoje, atkreipti dėmesį kurie laukai yra privalomi, neprivalomi laukai gali likti neužpildyti.

3. Įkelti paruoštą failą 

4. Automatiškai importuojamas paruoštas failas

Modulyje Sandėlis → Pirkimai galima rasti importuotus pirkimo dokumentus. 

Pastaba. Viename faile galima registruoti daugiau nei vieną pirkimo dokumento įrašą.
Jei pirkimo dokumente yra daugiau nei viena pirkimo eilutė tuomet dokumento numeris, data, tiekėjas ir kita besikartojanti informacija užpildoma tiek kartų, kiek prekių ar paslaugų eilučių.

Why it doesn't show stock balances even though the items are entered in the purchase documents?
DK → Sąskaitų planas
Sąskaitų plane kor. sąskaitai nurodykite požymį „Atsargos“ ir tada per naują užregistruokite atsargas. Jei nebus pažymėta, tada sandėlio prekės bus ne kaip kiekinė apskaita.
8.2. Pardavimo dokumento registravimas.

Dažniausiai užduodami klausimai


Registracija
If you have not received a registration confirmation email?

Jeigu užpildę registracijos anketą negavote patvirtinimo laiško, patikrinkite ar laiškas nepateko į Jūsų nepageidaujamų laiškų (angl. SPAM) aplanką. Jei laiško vis tik negavote, prašome kreiptis el. paštu .

Forgot your password?

  1. Pagrindiniame B1.lt puslapyje spaudžiate mygtuką „Prisijungti“ → Spauskite nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“:
  2. Įveskite savo elektroninį paštą, kuriuo jau esate užsiregistravęs ir spauskite mygtuką „Priminti“;
  3. Į nurodytą elektroninį paštą gausite laišką su nuoroda, kurią paspaudę patvirtinate, kad tikrai Jūs prašote priminti slaptažodį;
  4. Į nurodytą elektroninį paštą po patvirtinimo gausite laišką su naujai sugeneruotu slaptažodžiu;
  5. Prisijungdamas prie svetainės įveskite savo el. pašto adresą ir naują slaptažodį;
  6. Pakeitus slaptažodį, programa prašys Jūsų prisijungti iš naujo, įvedant naująjį slaptažodį.
    Rekomenduojame slaptažodžiui naudoti skaičius, didžiąsias ir mažąsias raides.
How to register in the B1.lt program to issue for free Invoicing?
1. Prisiregistruokite prie B1.lt programos, įvedę į naršyklę https://www.b1.lt/, užpildykite laukus ir paspauskite mygtuką „Registruotis“.

2. Atsidariusiame lange pasirinkite „Supaprastintas sąskaitų išrašymas“ 

3. Pasirinkite, kas esate įmonėje („Direktorius“ arba Vadybininkas“).

4. Įveskite Jūsų įmonės duomenis, t.y., kurios įmonės pardavimo sąskaitas norite registruoti su B1.lt programa ir spauskite mygtuką „Užbaigti registraciją“.

5. Sukūrę įmonę, gausite tai patvirtinantį pranešimą.
How do I delete my account?

Kad ištrinti savo paskyrą reikia:

  1. Atsiųsti užklausą dėl paskyros ištrynimo į , nurodant vartotojo el. paštą.
  2. Sulaukti patvirtinimo, kad paskyra ištrinta.
  3. Jei vėl norėsite naudotis B1.lt programa, turėsite iš naujo registruotis.

Pastaba: Po paskyros ištrynimo bus ištrinti visi įmonės buhalteriniai duomenys, kurie buvo suvesti į B1.lt. Po ištrynimo atstatyti duomenų nebegalėsime.

How to activate two-factor authentication login?

Dviejų veiksnių autentifikavimas — tai saugos funkcija, kuri, kaip ir slaptažodis, padeda apsaugoti jūsų B1.lt paskyrą. Jei nustatysite dviejų veiksnių autentifikavimą, jūsų bus prašoma įvesti specialų kodą B1.lt programoje prisijungimui atlikti.

Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → 2FA

1. Atsisiųsti programėlę „Google Authenticator“ (iOS, Android) į mobilujį įrenginį, kuris turi foto kameros programą;
2. Programoje B1.lt pažymėti varnele „Aktyvuoti 2FA (dviejų veiksnių autentifikaciją)“;

3. Atidaryti atsiųstą „Google Authenticator“ pasirinkti „Scan a QR Code“ ir nukreipti fotoaparatą į QR kodą matomą paskyros lange;
4. Įvesti patvirtinimo kodą iš Google Authenticator programėlės;


5. Spausti mygtuką „Išsaugoti“;

Atlikus šiuos veiksmus, sekantį kartą jungiantis prie savo B1.lt paskyros bus prašoma įvesti kodą, matomą mobiliojo įrenginio programėlėje.

Norint atsisakyti dviejų faktorių autentifikavimo funkcijos:
Paskyra → Mano duomenys → Nustatymai → 2FA nuimti varnelę „Aktyvuoti 2FA (dviejų veiksnių autentifikaciją)“ pakeitimus išsaugoti spaudžiant mygtuką „Išsaugoti“.


Bendri klausimai 
How is the B1.lt system updated according to the changed legal requirements?

Pasikeitus įstatymų reikalavimams B1.lt apskaitos sistemą mes visada automatiškai atnaujiname nesutrikdant darbo su ja. B1.lt naudojama technologija leidžia labai greitai ir be papildomo mokesčio adaptuoti sistemą pagal besikeičiančią įstatymų bazę.

Is it safe to use B1.lt?

Tikrai saugu.

Kadangi naudojame „Cloud“ technologiją, stipriausia apsauga yra būtent serverio lygmeniu: ir programinė, ir techninė serverio įranga apsaugota nuo įsilaužimų, daugelių DDoS atakų bei kitų galimų grėsmių. Mokamiems buhalterinės sistemos planams papildomai saugomos atsarginės duomenų kopijos.

Duomenų saugumas B1.lt sistemoje užtikrinamas lygiai taip pat kaip naudojant elektroninės bankininkystės sistemas. B1.lt naudoja SSL sertifikatą duomenų saugumui, o duomenys saugomi Amazon serveriuose. Perduodami duomenys šifruojami panaudojant SSL technologija, kad jų nebūtų galima perimti.

Kiekvienas vartotojas gali papildomai apsaugoti prisijungimo prie B1.lt duomenis, įjungdamas dviejų veiksnių autentifikavimą.

How to order trainings, during which we introduce how to work with the B1.lt program?

Apmokymai, kurių metu supažindiname, kaip dirbti su B1.lt programa, vyksta per Zoom arba Microsoft Teams programą darbo dienomis 08.00 - 17.00 val. 

Apmokymų kaina: 50,00€+PVM/val.

Kad užsakyti apmokymus reikia:

  1. Atsiųsti užklausą dėl apmokymų per konsultavimo sistemą arba el.paštu į , nurodant savo telefono numerį, įmonės ar fizinio asmens duomenis, kuriam bus išrašyta sąskaita. Pridėti preliminarų klausimų sąrašą.
  2. Sulaukti patikslinimo dėl tinkamo abiems pusėms laiko suderinimo.
  3. Apmokėti išankstinę sąskaitą.
  4. Pasiruošti, kad veiktų (ausinės, garsiakalbis) mokymams sutartu laiku.
What is the minimum top-up amount? Is it possible to try the app before you buy?

Pirmas papildymas naujai prisiregistravusiam vartotojui 25 € be PVM. Antrą kartą pildant balansą minimali papildymo suma 50 € be PVM.
Prieš perkant ar papildant balansą Jūs turite teisę nemokamai išbandyti programą su testine įmone: https://www.b1.lt/demo.

What is a Expert trial plan?

Eksperto (trial) planas

  • plano veikimas 30 dienų visiškai nemokamai;
  • suteikiamas visiems NAUJAI prisiregistravusiems vartotojams, sukūrusiems įmonę;
  • veikia visos Eksperto plano funkcijos;
  • išjungta Kasdieninės atsarginės kopijos funkcija;
  • pagalba teikiama per programos Konsultacinę sistemą.
  • plano vartotojai, kol galioja šis planas, negali kviesti jungtis prie įmonės kitus vartotojus;
  • plano vartotojai turi galimybę kurti 5 duomenų bazes

Why does B1.lt have no contracts, but there are rules?

Visi mūsų klientai naudojasi išankstiniu apmokėjimu už internetines paslaugas. Ir sutartį atitinka mūsų taisyklės, kur ir nurodomos visi pagrindiniai sutarties punktai.

Žinoma galime pasirašyti ir sutartį, bet sutartis tiek mus, tiek jus įpareigos,

Mes įsipareigoti galime - pvz.: mes privalėsime jums pranešti apie pokyčius per tam tikrą laikotarpį, ar sutarsime tam tikrą kainodarą, negalėsime užkelti tam tikrų atnaujinimų be sutarties pokyčių ir pan.

Jūs turėtumėte tada įsipareigoti – pvz.: turėsite mokėti mums ne mažesnę sumą nei XXX per mėn., ar vesti ne mažiau nei XXX įmonių apskaitą, ar turėti ne mažiau nei XXX vartotojų ir pan.

How to submit a ticket to a consultant?
1. Spauskite mygtuką „Pagalba“
2. Pasirinkite „Konsutavimas“
3.
Užpildykite privalomus laukus, jei turite pridėkite ekrano nuotrauką ir spauskite „Pateikti užklausą“
PASTABA: jei norite pridėti daugiau nei vieną failą, turite pasirinkti vienu metu visus reikiamus failus ir įkelti.

PASTABA: ši funkcija galima tik vartotojams turintiems „Ekspertas“ arba „Partneris“ planą.
4. Konsultanto atsakymą rasite „Paskyra“ → „Konsultavimas“
Can I apply to B1.lt to submit my personal data, which are processed in the accounting program?

UAB „B1.lt“ nėra savo Klientų darbuotojų asmens duomenų valdytoja, todėl neturi teisės ar pareigos šiems darbuotojams teikti apskaitos programoje talpinamų, su jais susijusių, asmens duomenų. Klientų darbuotojai turėtų kreiptis į darbdavį ar apskaitą tvarkantį asmenį.

What is treated as an error on the B1.lt side?

Klaida (žargoniškai „bugas“) B1.lt pusėje traktuojama kai programos moduliuose ar pajungtose integracijose:

  • įrašai užregistruojami ne taip kaip aprašyta instrukcijose;
  • buhalteriniai įrašai atvaizduojami klaidingai ataskaitose;
  • įskiepiai ar sujungimai su el. platformomis veikia ne taip, kaip aprašyta instrukcijoje (tai negalioja individualiai klientų diegtoms integracijoms);
  • pasikeičia ar atsiranda neatitikimai po tam tikro modulio atnaujinimo.
What legal forms of companies does B1.lt work with?
B1.lt programa skandžiai veikia vedant apskaitą įmonėms, kurios turi teisinę formą:
  • Akcinė bendrovė (AB)
  • Uždaroji akinė bendrove (UAB)
  • Mažoji bendrija (MB)
  • Individuali veikla (IV)
  • kt.
Kiekvienai išvardintai įmonės teisinei formai galima aktyvuoti integraciją, kad sumažinti rankinį darbą, nes duomenys gali būti importuojami automatiškai.
How to manage quick links?

Dažniausiai naudojamus modulius pasiekti galima greičiau, jei moduliai bus priskirti prie „Greitosios nuorodos“ funkcijos. 
Greitąsias nuorodas gali personalizuoti kiekvienas vartotojas rankiniu būdu. 

Veiksmai greitosioms nuorodoms pridėti ar koreguoti:
1. spausti pieštuko mygtuką darbalaukyje;
1. spausti ant norimo modulio, pasirinkimas pridedamas automatiškai;
2. nereikalingus modulius galima naikinti paspaudus "Trinti";
3. įvedus pakeitimus būtina juos išsaugti, spaudžiant mygtuką „Išsaugoti“;

Norint atstatyti bazinius nustatymus rinktis mygtuką „Atstatyti pagal nutylėjimą“.

Why is the support request not being processed?

Naudojamas planas – Nemokamas, Asmeninis, Minimalus ir Studentas, o savarankiškai nepavyksta rasti atsakymų į klausimus dėl programos naudojimo? Tokiu atveju rekomenduojame pakeisti planą į Ekspertas ir gauti konsultavimo paslaugą per B1.lt konsultavimo sistemą.
Esant sudėtingesniems klausimams spręsti ar greičiau įsisavinti programos naudojimo galimybes siūlome individualius apmokymus.

Planų Nemokamas, Asmeninis, Minimalus ir Studentas klientų užklausos nėra apdorojamos, išskyrus esant programos sutrikimams. Atsakymai pateikiami tik dėl B1.lt paslaugų įsigijimo.

Informacija nemokamai pateikiama:
1. vartotojo instrukcijoje;
2. nemokamoje mokesčių ir apskaitos enciklopedijoje;
3. video pamokose;