What if I am asked to enter a confirmation code (2FA)?
Used in modules: My data

FAQ / What if I am asked to enter a confirmation code (2FA)?

Prisijungtus prie B1.lt programos (suvedus prisijungimo duomenis), programoje rodomas papildomas langas, kuriame rašoma: „Įveskite patvirtinimo kodą iš Authenticator“:


Tokiu atveju, reikia:
1. atidaryti pasisiųstą programėlę telefone („Google Authenticator“) arba kompiuteryje („Authenticator“);
2. programėlės lange pateikiamas sugeneruotas kodas, kurį reikia įvesti B1.lt programoje;
3. spausti „Prisijungti“.

Jei atidarius mobiliąją „Google Authenticator“ programėlę kodo nėra pateikiama, tokiu atveju reikia patikrinti kitą turimą paskyrą susietą Autentifikatoriaus programėle:

Jei autentifikavimo programėlę per klaidą panaikinta iš įrenginio, tokiu atveju reikia susiekti  el.paštu [email protected] arba telefonu +37046210322 ir informuoti specialistus apie esamą problemą.
Pastaba. Konsultantai pagalbą suteikia darbo dienomis 8:00 val. - 17:00 val. (pietų pertrauka 12:00 val. - 13:00 val.).