Nuo kuo pradėti: Bendras funkcionalumas

 
 
Dažniausiai užduodami klausimai.
 
 

Kaip užsakyti prisijungimą prie online buhalterijos?

Registruokitės. Užpildę registracijos anketą į savo el. pašto dėžutę gausite laišką su nuoroda, ant kurios turite paspausti, tam, kad aktyvuotumėte savo registraciją.

Jei negavote registracijos patvirtinimo el. laiško?

Jeigu užpildę registracijos anketą negavote patvirtinimo laiško, patikrinkite ar laiškas nepateko į Jūsų nepageidaujamų laiškų (angl. SPAM) aplanką. Jei laiško vis tik negavote, prašome kreiptis el. paštu info@b1.lt.

Pamiršote slaptažodį?

Spauskite nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“ ir įveskite savo el. pašto adresą, kurį nurodėte registracijoje. Jūsų nurodytu el. pašto adresu gausite laišką iš mūsų svetainės su naujai sugeneruotu slaptažodžiu. Prisijungiant prie svetainės, įveskite savo el. pašto adresą bei naująjį slaptažodį. Prisijungę nueikite į savo profilį ir pasikeiskite į jums patogų slaptažodį. Kuriant slaptažodį naudokite didžiąsias raides bei skaičius.

Kaip B1.lt sistema yra atnaujinama pagal pasikeitusius įstatymų reikalavimus?

Pasikeitus įstatymų reikalavimams B1.lt apskaitos sistemą mes visada automatiškai atnaujiname nesutrikdant darbo su ja. B1.lt naudojama technologija leidžia labai greitai ir be papildomo mokesčio adaptuoti sistemą pagal besikeičiančią įstatymų bazę.

Ar galima B1.lt buhalterinę sistemą sujungti su el. parduotuve ir automatiniu būdu perkelti reikiamus duomenis?

Taip. B1.lt buhalterinę sistemą galime sujungti su bet kuria el.parduotuvės turinio valdymo sistema kaip, pavyzdžiui, Magento, OpenCart, Prestashop, WooCommerce ar bet kuriuo kitu el. komercijos sprendimui naudojant B1 API bei plugin'us.

Ar saugu naudotis B1.lt buhalterine programa? Ar duomenys nedings ir juos bus galima peržiūrėti po kelerių metų?

Tikrai taip!

Kadangi naudojame “Cloud” technologiją, stipriausia apsauga yra būtent serverio lygmeniu: ir programinė, ir techninė serverio įranga apsaugota nuo įsilaužimų, DDoS atakų bei kitų galimų grėsmių. Mokamiems buhalterinės sistemos planams papildomai saugomos atsarginės duomenų kopijos.

Duomenų saugumas B1.lt sistemoje užtikrinamas lygiai taip pat kaip naudojant elektroninės bankininkystės sistemas. B1.lt sistema turi SSL sertifikatą. Perduodami duomenys šifruojami panaudojant SSL technologija, kad jų nebūtų galima perimti.
Daromos einamosios dienos duomenų kopijos, kurios saugomos skirtinguose serveriuose. Visas debesų technologijos darbo principas paremtas duomenų saugumu, ir mūsų įmonėje, ir serverių, kuriuose laikomas B1.lt.
Mokamų planų vartotojams daromos ir saugomos 7 dienų kiekvienos dienos duomenų kopijos, t. y. šie vartotojai gali paprašyti atstatyti savaitės senumo duomenis, jei vartotojas įvedė daug netikslių/klaidingų duomenų ir nenori įrašų tvarkyti rankiniu būdu.

Negaliu atrakinti dokumentų rašo, kad neturiu tam teisių. Kaip atrakinti?

Paskyra Įmonės
Įeikite į modulį ir pasirinkite įmonę.
Atsidariusiame lange „Vartotojai“ prie „Teisės“ patikrinkite koks teisių rinkinys priskirtas vartotojui.

Kai žinote koks teisių rinkinys priskirtas vartotojui, nueikite į langą „Teisės“ suraskite teisių rinkinį ir jį pakoreguokite, uždėkite varnelę „Teisė atrakinti dokumentus“.
Jeigu jums nėra suteiktos teisės keisti teisių, kreipkitės į vartotoją kurio „Vartotojo tipas“ yra „Įmonės administratorius“ arba „Įmonės savininkas“ .

Kaip užsisakyti apmokymus, kurių metu supažindiname kaip dirbti su B1.lt programa?

Apmokymai, kurių metu supažindiname, kaip dirbti su B1.lt programa, vyksta per Skype arba Microsoft Teams programą darbo dienomis 08.00 - 17.00 val. 

Apmokymų kaina: 50,00€+PVM/val.

Kad užsakyti apmokymus reikia:

  1. Atsiųsti užklausą dėl apmokymų į info@b1.lt, nurodant savo telefono numerį, Skype vardą, įmonės ar fizinio asmens duomenis, kuriam bus išrašyta sąskaita. Pridėti preliminarų klausimų sąrašą.
  2. Sulaukti patikslinimo dėl tinkamo abiems pusėms laiko suderinimo.
  3. Apmokėti išankstinę sąskaitą.
  4. Pasiruošti, kad veiktų (ausinės, garsiakalbis) mokymams sutartu laiku.
Kokia minimali papildymo suma? Ar galima išbandyti programą prieš perkant?

Pirmas papildymas naujai prisiregistravusiam vartotojui 25€ be PVM. Antrą kartą pildant balansą minimali papildymo suma 50€ be PVM.
Prieš perkant ar papildant balansą Jūs turite teisę nemokamai išbandyti programą su testine įmone: https://www.b1.lt/demo.

Kaip man ištrinti savo paskyrą?

Kad ištrinti savo paskyrą reikia:

  1. Atsiųsti užklausą dėl paskyros ištrynimo į info@b1.lt, nurodant vartotojo el. paštą.
  2. Sulaukti patvirtinimo, kad paskyra ištrinta.
  3. Jei vėl norėsite naudotis B1.lt programa, turėsite iš naujo registruotis.

Pastaba: Po paskyros ištrynimo bus ištrinti visi įmonės buhalteriniai duomenys, kurie buvo suvesti į B1.lt. Po ištrynimo atstatyti duomenų nebegalėsime.

Kokiu formatu galiu susigeneruoti spausdinamą dokumentą?

Sąskaitas faktūras ar ataskaitas galima spausdinti pdf formatu, taip pat yra galimybė pasirinkti dokumentą sugeneruoti į Excel ar Word programas, kad galėtų redaguoti.

Atsarginės kopijos

B1.lt programoje daromos kasdieninės atsarginės kopijos. Informacija papildomai saugoma atskirame serveryje iki 7 d. Įvykus tyčiniam ar netyčiniam duomenų ištrynimui yra galimybė atstatyti duomenis tam tikrai datai. Atstatymas apmokestinamas atskirai, vienakartinis mokestis 100€+PVM.

Kas yra Ekperto (Trial) planas?

Eksperto (trial) planas

  • plano veikimas 30 dienų visiškai nemokamai;
  • suteikiamas visiems NAUJAI prisiregistravusiems vartotojams, sukūrusiems įmonę;
  • veikia visos Eksperto plano funkcijos;
  • išjungta Kasdieninės atsarginės kopijos funkcija;
  • pagalba teikiama per programos Konsultacinę sistemą.
Kodėl B1.lt neturi sutarčių, bet yra taisyklės?

Visi mūsų klientai naudojasi išankstiniu apmokėjimu už internetines paslaugas. Ir sutartį atitinka mūsų taisyklės, kur ir nurodomos visi pagrindiniai sutarties punktai.

Žinoma galime pasirašyti ir sutartį, bet sutartis tiek mus, tiek jus įpareigos,

Mes įsipareigoti galime - pvz.: mes privalėsime jums pranešti apie pokyčius per tam tikrą laikotarpį, ar sutarsime tam tikrą kainodarą, negalėsime užkelti tam tikrų atnaujinimų be sutarties pokyčių ir pan.

Jūs turėtumėte tada įsipareigoti – pvz.: turėsite mokėti mums ne mažesnę sumą nei XXX per mėn., ar vesti ne mažiau nei XXX įmonių apskaitą, ar turėti ne mažiau nei XXX vartotojų ir pan.

Ar galima naudoti B1.lt kaip sąskaitų faktūrų išrašymo programą?
Taip, Jūs galite rašyti tik sąskaitas, o apskaitą vesti kitur. Taip pat patariame sąskaitas ir buhalteriją vesti vienoje programoje.
Jeigu turite IV ir planuojate registruoti UAB ateityje, tai labai rekomenduojame pradėti vesti apskaitą su B1.lt programa. Vėliau galėsite lengvai nukopijuoti įrašus ir turėsite istoriją.
Kas yra sertifikuotas partneris?
Sertifikuotas partneris yra klientas turintis planą „Partneris“ ir atitinkantis išvardintus reikalavimus:
  • Yra apskaitos (buhalterinė) įmonė;
  • Turi bent 15 aktyvių įmonių, kurioms vedą apskaitą su B1.lt;
  • Bent 30% klientų jungiasi į B1.lt.
Kas yra apdorojimo mokestis?
Pirmas papildymas naujai prisiregistravusiam vartotojui 25€ be PVM. Antrą kartą pildant balansą minimali papildymo suma 50€ be PVM.
Jei papildote antrą sąskaitą mažesne nei 50€ be PVM suma taikomas 10 € apdorojimo mokestis. Šis mokestis taikomas, nes mokėjimas apdorojamas ranka.
Kaip užsiregistruoti B1.lt programoje norint išrašyti sąskaitą nemokamai?
1. Prisiregistruokite prie B1.lt programos įvedę į naršyklę https://www.b1.lt/, užpildykite laukus ir paspauskite mygtuką „Registruotis“.

2. Atsidariusiame lange pasirinkite „Supaprastintas sąskaitų išrašymas“ ir spauskite mygtuką „Kitas žingsnis“.

3. Pasirinkite kas esate įmonėje „Direktorius“ arba Vadybininkas“ ir spauskite mygtuką „Kitas žingsnis“.

4. Įveskite Jūsų įmonės duomenis, t.y. kuriuos įmonės buhalteriją norite registruoti su B1.lt programa ir spauskite mygtuką „Sukuri įmonę“.

5. Sukurūs įmonę gausite pranešimą, kad įmonė sėkmingai sukurta.
Kaip išrašyti supaprastintą sąskaitą?

Sandėlis → Prekyba
Norėdami išrašyti sąskaitą nueikite į modulį „Prekyba“ ir spauskite žalią mygtuką „+“ - sukuri naują įrašą.

Atsiradusiame lange laukelyje „Sąskaitos tipas“ pasirinkite operacijos rūšį paspausdami juodą „pieštuko“ mygtuką. Pasirinkus operaciją automatiškai užsipildys serija, numeris ir pardavimo data. Nurodykite pirkėją/gavėją paspausdami juodą „pieštuko“ mygtuką. Atsidariusiame lange pasirinkite jau egzistuojantį klientą arba sukurkite naują spausdami žalią mygtuką „+“.

Laukelyje „Apmokėti iki“ įrašykite datą iki kada klientui apmokėti sąskaitą. Laukelyje „Prekė / Paslauga“ įrašykite prekės arba paslaugos pavadinimą, nurodykite mato vienetą, kiekį ir kainą. Norėdami pridėti daugiau prekių arba paslaugų, spauskite žalią mygtuką „+ Pridėti prekę / paslaugą“ ir užpildykite reikiamą informaciją. Norėdami pritaikyti nuolaidą, laukelyje „Nuolaida, %“ įrašykite nuolaidos dydi procentais. Spauskite juodą „pieštuko“ mygtuką prie laukelio „PVM tarifas“ ir pasirinkite tinkantį PVM tarifą. Jei esate ne PVM mokėtojas, rinkitės „Ne PVM objektas“. Norėdami išsaugoti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį žalią mygtuką „Išsaugoti“. Išsaugota sąskaitą rasite bendrame sąskaitų sąraše.

Norėdami atspausdinti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį mygtuką „Spausdinti“. Pasirinkite reikiamą sąskaitos šabloną, kalbą, formatą ir spauskite žalią mygtuką „Sugeneruoti“.
Norėdami el. paštu išsiųsti išrašytą sąskaitą, spauskite viršuje esantį mygtuką „Siųsti el. paštu“. Pasirinkite reikiamą sąskaitos šabloną, kalbą, formatą. Nurodykite gavėjo el. pašto adresą, įrašykite žinutę ir spauskite žalią mygtuką „Siųsti“.
Pastaba. Jei norite operaciją susieti su serija modulyje Žinynai → Sandėlio → Dok. serijos galite nustatyti parametrus. T.y. jums reikiamą seriją ir numerį priskirkite prie operacijos. Taip pat pažymėkite varnele „Spausdinti sąskaitą“.

Įmonės duomenų bazės savininkas?
Paskyra → Įmonės

Turint prieigą prie įmonės paskyroje įmonės modulyje, galima pamatyti kas yra duomenų bazės “Savininkas”.

Savininkas — asmuo sukūręs įmonės duomenų bazę.

Ginčo atveju Juridinis įmonės savininkas (Įmonės vadovas) jei nori gauti prieigą prie savo įmonės ar tapti savininku (pvz. B1.lt programoje Duomenų bazės savininkas yra “buhalteris”), žiūrima kas mokėjo už įmonę, jei mokėjo pati įmonė, duomenys gali būti perduodami savininkui.

Dėl įmonės perdavimo atsižvelgiantį susiklosčiusią situaciją Juridinis įmonės savininkas gali kreiptis į B1.lt su oficialiu dokumento prašymų, nurodant visas aplinkybes, kas mokėjo už įmonę ir nurodant duomenis kam turi būti perduota įmonės bazė.