Paskyra: Konsultavimas

 
 

Modulis skirtas klausimams apie programos B1.lt naudojimą bei pranešimams apie programos klaidas.

Konsultacija vykdoma tokia tvarka:

  • Nemokamas - nevykdomas;
  • Minimalus – nevykdomas;
  • Ekspertas – užklausos atsakomos per 1 d. d., informuojant vartotoją el. paštu;
  • Partneris – užklausos atsakomos per 1 d. d., informuojant vartotoją el. paštu arba telefonu.

Užklausų registravimo forma, kurioje matyti visos vartotojo pateiktos užklausos bei jos statutas:

  • Atidaryta - užklausa pateikta, specialistai ją vertina;
  • Apdorojama - užklausa gauta, tačiau atsakymo pateikimui ir/ar gedimų šalinimui reikalingas papildomas laikas;
  • Laukiama atsakymo - specialisto atsakymas pateiktas, laukiama atsakymo iš vartotojo;
  • Uždaryta - užklausa ar kilusi problema išspręsta, B1.lt specialistas užklausą uždaro. Po to kai užklausa uždaryta, vartotojas nebegali į ją atsakyti.

Užklausos sukūrimas

Naujai užklausai parašykite trumpą antraštę bei suformuluokite aiškų klausimą ir spauskite Pateikti užklausą. Šioje formoje taip pat galima įkelti dokumentus, kad specialistai galėtų tiksliau įvertinti vartotojo pateiktą klausimą.