Paskyra: Konsultavimas
Modulis skirtas klausimams apie programos B1.lt naudojimą bei pranešimams apie programos klaidas.
Konsultacija vykdoma tokia tvarka:
- Nemokamas - nevykdomas;
- Minimalus – nevykdomas;
- Ekspertas – užklausos atsakomos per 1 d. d., informuojant vartotoją el. paštu;
- Partneris – užklausos atsakomos per 1 d. d., informuojant vartotoją el. paštu arba telefonu.
Užklausų registravimo forma, kurioje matyti visos vartotojo pateiktos užklausos bei jos statutas:
- Atidaryta - užklausa pateikta, specialistai ją vertina;
- Apdorojama - užklausa gauta, tačiau atsakymo pateikimui ir/ar gedimų šalinimui reikalingas papildomas laikas;
- Laukiama atsakymo - specialisto atsakymas pateiktas, laukiama atsakymo iš vartotojo;
- Uždaryta - užklausa ar kilusi problema išspręsta, B1.lt specialistas užklausą uždaro. Po to kai užklausa uždaryta, vartotojas nebegali į ją atsakyti.
Užklausos sukūrimas
Naujai užklausai parašykite trumpą antraštę bei suformuluokite aiškų klausimą ir spauskite Pateikti užklausą. Šioje formoje taip pat galima įkelti dokumentus, kad specialistai galėtų tiksliau įvertinti vartotojo pateiktą klausimą.